ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
بیش از چهار میلیون نسخه از بازی The Last of Us Part II فروخته شده است
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="m.d.makan" data-source="post: 4793745" data-attributes="member: 7597"><p>من فکر میکنم منظور ایشون روی بازی های مولتی پلتفرم بوده (بخش مقدار هزینه و زمان ساخت بازی مد نظرم هست).</p><p>وگرنه در مورد بازیهای انحصاری، کمپانی ها حتی حاضر به ضرردهی هستن که در آخر خروجی کار اثری متفاوت باشه و روی کنسول رقیب مشابه نداشته باشه یا بقولی رو فروش کنسول جبران کنن. (این حداقل در مورد پلی استیشن صدق میکنه).</p><p>مثال بارزش GT Sport هست، با اینکه بالای 8-7 میلیون پلیر داره و از هر لحاظی که بخوایم حساب کنیم کاملا بازی موفقی هست ولی استودیو ازش درآمدزائی نداره (هزینه سرورها، فروش DLC نداره و...).</p><p>فکر میکنم ادامه این سیاست برای سونی/مایکرو یک چیز بدیهی باشه.</p><p></p><p>از اونطرف اگه این ایده رفته رفته محو بشه و هزینه بازیهای انحصاری کاهش پیدا کنه،پس خیلی بیراه نیست اگه بگیم دیگه فروش دستگاه جدایی به اسم کنسول عملی غیر منطقی به حساب میاد.</p><p>حتی اگه این 2تا کمپانی سرویس محور بشن، موردی که خاصشون میکنه و خواستنی، بازیهایِ انحصاریِ پرخرج و متفاوت اونهاست.</p><p></p><p>بنظر من نسل آینده میشه نسل مدیریت منابع، استفاده از انجین های آماده، اگه بازی طراحی میشه هدف چندگانه باشه و از ابزار، انیمیشن، مدل و هرچه که طراحی میشه بتونن در نسخه های بعد هم استفاده کنن.</p><p>اینطور زمان ساخت کاهش پیدا میکنه.</p><p></p><p>در غیر اینصورت کاهش هزینه ساخت بازیهای انحصاری مثل شلیک تو شصت پا میمونه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m.d.makan, post: 4793745, member: 7597"] من فکر میکنم منظور ایشون روی بازی های مولتی پلتفرم بوده (بخش مقدار هزینه و زمان ساخت بازی مد نظرم هست). وگرنه در مورد بازیهای انحصاری، کمپانی ها حتی حاضر به ضرردهی هستن که در آخر خروجی کار اثری متفاوت باشه و روی کنسول رقیب مشابه نداشته باشه یا بقولی رو فروش کنسول جبران کنن. (این حداقل در مورد پلی استیشن صدق میکنه). مثال بارزش GT Sport هست، با اینکه بالای 8-7 میلیون پلیر داره و از هر لحاظی که بخوایم حساب کنیم کاملا بازی موفقی هست ولی استودیو ازش درآمدزائی نداره (هزینه سرورها، فروش DLC نداره و...). فکر میکنم ادامه این سیاست برای سونی/مایکرو یک چیز بدیهی باشه. از اونطرف اگه این ایده رفته رفته محو بشه و هزینه بازیهای انحصاری کاهش پیدا کنه،پس خیلی بیراه نیست اگه بگیم دیگه فروش دستگاه جدایی به اسم کنسول عملی غیر منطقی به حساب میاد. حتی اگه این 2تا کمپانی سرویس محور بشن، موردی که خاصشون میکنه و خواستنی، بازیهایِ انحصاریِ پرخرج و متفاوت اونهاست. بنظر من نسل آینده میشه نسل مدیریت منابع، استفاده از انجین های آماده، اگه بازی طراحی میشه هدف چندگانه باشه و از ابزار، انیمیشن، مدل و هرچه که طراحی میشه بتونن در نسخه های بعد هم استفاده کنن. اینطور زمان ساخت کاهش پیدا میکنه. در غیر اینصورت کاهش هزینه ساخت بازیهای انحصاری مثل شلیک تو شصت پا میمونه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
بیش از چهار میلیون نسخه از بازی The Last of Us Part II فروخته شده است
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft