ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
بیش از چهار میلیون نسخه از بازی The Last of Us Part II فروخته شده است
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ali Venom" data-source="post: 4793731" data-attributes="member: 97585"><p>اتفاقا شان لیدن هفته پیش درباره همین مسله یک مصاحبه ای کرده!</p><p></p><p>شان لیدن (رییس سابق پلی استیشن و کسی که 90% پروسعه توسعه دلست 2 زیر نظر ایشون بوده) میگه که بازیهای داستانی با محتوای تایم پلی بالا و 5 سال زمان توسعه برای نسل بعدی دیگه جوابگو نیست! ایشون میانگین هزینه تولید بازیهایی AAA نسل هشتم رو مبلغی بین 80 تا 150 میلیون دلار تخمین میزنه که تازه این رقم بدون مارکتینگ هست. تو ادامه صحبت هاش اشاره میکنه که با تغییر هر نسل هزینه تولید بازیهای AAA دوبرابر میشه و با وضعیت فعلی مسله بودجه و زمان باهم تلاقی دارند و عملا ممکن نیست</p><p></p><p>شان لیدن گفته من 20 سال تو این صنعت هستم و از وقتی یادم میاد قیمت بازیها 60 دلار بوده و الان یا چاره اینکه قیمت بازیها افزایش پیدا کنه یا اینکه (بخش مهم مصاحبه) اینکه سازنده ها روی بازیهایی AAA دوازده الی پونزده ساعته با سه سال زمان توسعه سرمایه گذاری کنند. میگه که به عنوان یک گیمر قدیمی خیلی از این مسله استقبال میکنه و اتفاقا باعث میشه انجسام یک بازی ویدیویی در روایت داستان همچون یک قطعه ادبی یا موسیقی حفظ بشه</p><p></p><p>این صحبت های کسی هست که از ابتدای نسل هشتم تمرکز تمام قوای سونی رو گذاشت روی بازیهای داستانی پرخرج که جواب ش هم گرفت و گاو 2018 و اسپایدرمن و FFVII و دلست پشت سره هم رکورد تاریخ سونی رو شکستند در فروش افتتاحیه</p><p></p><p>کمی هم دقت کنیم میبینیم بی راه نمیگه هم U4 و لست 2 هردو بخش های زیادی از محتوای اضافه دارند، بخش هایی که راحت قابل حذف شدند هستند. حتی رییس Take two هم بعده موفقیت رد دد2 در فروش ازش پرسیدند برای دنباله های بعدی بازی هم باید همینقدر صبرکنیم که گفت نه! اصلا معنی نمیده ساخت یک دنباله یک بازی هفت سال طول بکشه! (طعنه به تیم راک استار برای ساخت رد دد2) و همین الان شایعه امده GTA6 محتوای چندبرابری نسبت به قبلی ها نداره و برنامه دارند کم کم به داستان بازی اضافه کنند</p><p></p><p>به قول جوزف فارس میگه: من نه زن دارم و نه بچه! بازم فرصت نیست رد دد2 رو تموم کنم!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Venom, post: 4793731, member: 97585"] اتفاقا شان لیدن هفته پیش درباره همین مسله یک مصاحبه ای کرده! شان لیدن (رییس سابق پلی استیشن و کسی که 90% پروسعه توسعه دلست 2 زیر نظر ایشون بوده) میگه که بازیهای داستانی با محتوای تایم پلی بالا و 5 سال زمان توسعه برای نسل بعدی دیگه جوابگو نیست! ایشون میانگین هزینه تولید بازیهایی AAA نسل هشتم رو مبلغی بین 80 تا 150 میلیون دلار تخمین میزنه که تازه این رقم بدون مارکتینگ هست. تو ادامه صحبت هاش اشاره میکنه که با تغییر هر نسل هزینه تولید بازیهای AAA دوبرابر میشه و با وضعیت فعلی مسله بودجه و زمان باهم تلاقی دارند و عملا ممکن نیست شان لیدن گفته من 20 سال تو این صنعت هستم و از وقتی یادم میاد قیمت بازیها 60 دلار بوده و الان یا چاره اینکه قیمت بازیها افزایش پیدا کنه یا اینکه (بخش مهم مصاحبه) اینکه سازنده ها روی بازیهایی AAA دوازده الی پونزده ساعته با سه سال زمان توسعه سرمایه گذاری کنند. میگه که به عنوان یک گیمر قدیمی خیلی از این مسله استقبال میکنه و اتفاقا باعث میشه انجسام یک بازی ویدیویی در روایت داستان همچون یک قطعه ادبی یا موسیقی حفظ بشه این صحبت های کسی هست که از ابتدای نسل هشتم تمرکز تمام قوای سونی رو گذاشت روی بازیهای داستانی پرخرج که جواب ش هم گرفت و گاو 2018 و اسپایدرمن و FFVII و دلست پشت سره هم رکورد تاریخ سونی رو شکستند در فروش افتتاحیه کمی هم دقت کنیم میبینیم بی راه نمیگه هم U4 و لست 2 هردو بخش های زیادی از محتوای اضافه دارند، بخش هایی که راحت قابل حذف شدند هستند. حتی رییس Take two هم بعده موفقیت رد دد2 در فروش ازش پرسیدند برای دنباله های بعدی بازی هم باید همینقدر صبرکنیم که گفت نه! اصلا معنی نمیده ساخت یک دنباله یک بازی هفت سال طول بکشه! (طعنه به تیم راک استار برای ساخت رد دد2) و همین الان شایعه امده GTA6 محتوای چندبرابری نسبت به قبلی ها نداره و برنامه دارند کم کم به داستان بازی اضافه کنند به قول جوزف فارس میگه: من نه زن دارم و نه بچه! بازم فرصت نیست رد دد2 رو تموم کنم! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
بیش از چهار میلیون نسخه از بازی The Last of Us Part II فروخته شده است
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft