ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
بيوگرافي Resident Evil
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Police _ 110" data-source="post: 23533" data-attributes="member: 95"><p><strong>صحبت های Takeuchi درباره Resident Evil 5</strong></p><p></p><p>سلام به همه دوستان</p><p></p><p></p><p>یه مصاحبه در مورد Resident Evil 5 با آقای تاکئوچی توی GameSpot هست که دوست خوبم آقا صادق ترجمه کرده که من براتون میزارم که لذت ببرید ..!!</p><p></p><p>++++++++++++++++++++++++++++++++++</p><p><strong></strong></p><p><strong>کارکتر اصلی پروژه کپکام هنوز ناشناخه است .</strong></p><p><strong>سخت افزار نسل بعد به معنای فیزیک واقعی است ، جزئیات بسیار بالا و دقیق </strong></p><p><strong>60 فریم در ثانیه و گیم پلی واقعا غیر خطی .</strong></p><p></p><p>طی محاصبه ای که مجله معروف ژاپنی فامیتسو منتشر شد .</p><p>تهیه کننده ژاپنی جون تاکئوچی اطلاعات جدیدی از RE5 آشکار ساخت .</p><p>هم اکنون بازی برای PS3 سونی و Xbox360 مایکروسافت دردست ساخت</p><p>است . و تا حالا تاریخ انتشاری ندارد .</p><p></p><p>تاکئوچی صحبت های خود را با اشاره تریلری که بنابه صحبت های وی تیم</p><p>سازنده RE5 برای ساخت آن جزئیات زیادی را به کار برده بودند . این تریلر در</p><p>Play Staion Meeting و Xbox Summit در ژاپین به نمایش در آمد تریلر مرد </p><p>تنهایی را نشان می داد که در حال جستجو در یک شهر کویری و گروهی از</p><p>محاجمین که به رنگ سیاه بودند ( احتمالا زامبی ، هر چند که خیلی سریع بودند )</p><p>و به طرف کارکتر حمله ور شدند .</p><p></p><p>تاکئوچی توضیح داد که تیم سازنده بازی به سختی</p><p>بر روی صورت کارکتر کار کردند . او گفت که هر کدام از دسته های موی کارکتر از </p><p>پولیگان های واقعی ساخته شده است . و تیم سازنده ماهیچه های صورت کارکتر</p><p>را هر چه واقعی تر ساخته اند . که در پی آن حرکت واقعی پوست و سیستم تشخیص</p><p>چهره واقعی بوجود آمده است تیم سازنده ظاهرا برای اعضایی از بدن کار کرده اند که</p><p>در حالت طبیعی دیده نمیشود هم زحمت کشیده اند .</p><p>از قبیل دندان ها ، هر چند که تاکئوچی گفت مطمئن نیست که خود بازی بتواند آن همه</p><p>جزئیات را جامه عمل بپوشاند . </p><p></p><p>با وجود ظاهر کارکتر مرموز که به صورت باور نکردنی جزئیات فراوانی دارد همچنان وی </p><p>ناشناخته است . حدسی که در مورد هویت او میتوان زد این است که بگویم </p><p>Chris Redfield شخصیت RE1 است . تائکوچی از فاش کردن هویت کارکتر اجتناب</p><p>کرد ولی باید یاد آوری کرد که سازندگان RE5 را اعضای RE1 تشکیل میدهد . </p><p>پس میتوانیم بگوییم که کارکتر اصلی همانی است که آنها دوست دارند .</p><p></p><p>آن مرد اصلاح نکرده کمی به نظر پیر تر از Redfield می آید در جواب تاکئوچی</p><p>گفت که چند سالی گشذته است . و توانایی های سخت افزار کنسول های </p><p>نسل بعد این اجازه را به کارکتر میدهند که به همان اندازه ای که سن دارد به</p><p>نظر بیایند . تاکئوچی ادامه داد که سازندگان کارکتر را به همان اندازه که هست</p><p>نتوانستند نمایش بدهند و این به علت محدودیت سخف افزاری بودش که در</p><p>پلتفروم های نسل قبل وجود داشت .</p><p></p><p>تاکئوچی تایید کرد که RE5 بین سری RE ها دارای بهترین و موفق ترین پایان است .</p><p>و تیم سازنده در فیلم نامه روی چند پایان کار کرده اند تا یکی را بعنوان بهترین برگزینند .</p><p>وقتی پرسیده شد بین Wesker و chris چه اتفاقی می افتد تاکئوچی در جواب گفت که</p><p>کار تهیه RE5 در مراحل اولیه خود به سر میبره و بسیاری از جزئیات داستان تایید نشده اند .</p><p></p><p>همانطور که انتظار می رود RE5 از تمامی قدرت گرافیک بالای PS3 و Xbox360 بهره میبرد .</p><p>تاکئوچی امیدوار است که فیزیک دنیای واقعی را بکار بگیرد که اگر بازیباز به سمت یک شئی</p><p>شلیک کند آن شئی از خود عکس العمل واقع گرایانه نشان دهد . تاکئوچی می خواهد از </p><p>میان افزار های ثالثی برای موتور فیزیک بازی استفاده کند . از قبیل آنها Unreal Engine 3 بازی های</p><p>Epic را میتوان نام برد .</p><p></p><p>گیم پلی RE5 آیا همانند RE4 است که دوبین از بالای شانه های کارکتر بود باشد ، تاکئوچی گفت که</p><p>RE4 هیجان فراوانی را برای بازیباز ها فراهم آورد . هر چند که Shinji Mikami تغییرات عمدای در بازی </p><p>به عمل آورده بود و انصافا هم موفق شده بود در این زمینه قدم های فراوانی رو به جلو بر دارد . و در </p><p>حقیقت ابسیاری از ماهیت های سری گشذته دست نخورده ماند . تاکئوچی همچنین گفت که او </p><p>برنامه ای ریخته که بازی در 60 فریم در ثانیه اجرا شود که این رقم دو برابر فریم ریت RE4 است .</p><p></p><p>تاکئوچی توضیح داد که به تازگی او هالف لایف 2 را بازی کرده و از خود داستان از شگفت زده شده</p><p>است چرا که در هیچ جای آن پرچم خطی از سوی بازیباز برای رسیدن به مرحله بعد بالا برده نمیشود .</p><p>تاکئوچی نگفت که قرار است از آن تقلید کند یا اینکه قرار است ایده ای از آن بازی بگیرید . او گفت RE5</p><p>بازی نسل بعد است . و گفت این مسئله باید در گیم پلی بازتابی دشاته باشد . تاکئوچی با جرات گفت</p><p>که نمیخواهد RE5 داستان خطی داشته باشد . طوری که بازیباز یک تریلر ببیند و بعد از آن طبغ دستوری </p><p>که در بازی به او محول شده به سمت جلو برود و مراحل را طبق همین منوال پشت سر بگذراند .</p><p></p><p>وقتی از تاریخ انتشار بازی از او سوال کردیدم گفت که پروژه نصل بهد به راحتی سه یا جهار سال برای </p><p>ساخت آن ها وقت لازم است . او افزود که این عنوان اولویت شرکت کپکام برای ساختن است .</p><p>او گفت که اطلاعات اضافی در مورد RE5 تا سال 2006 منتشر نخواهد شد .</p><p></p><p>++++++++++++++++++++++++++++++++</p><p></p><p>اگه غلط املایی داشت دیگه ببخشید وقت نکردم دوباره چکش کنم</p><p></p><p>امید وارم که خشتون امده باشه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Police _ 110, post: 23533, member: 95"] [b]صحبت های Takeuchi درباره Resident Evil 5[/b] سلام به همه دوستان یه مصاحبه در مورد Resident Evil 5 با آقای تاکئوچی توی GameSpot هست که دوست خوبم آقا صادق ترجمه کرده که من براتون میزارم که لذت ببرید ..!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++ [B] کارکتر اصلی پروژه کپکام هنوز ناشناخه است . سخت افزار نسل بعد به معنای فیزیک واقعی است ، جزئیات بسیار بالا و دقیق 60 فریم در ثانیه و گیم پلی واقعا غیر خطی .[/B] طی محاصبه ای که مجله معروف ژاپنی فامیتسو منتشر شد . تهیه کننده ژاپنی جون تاکئوچی اطلاعات جدیدی از RE5 آشکار ساخت . هم اکنون بازی برای PS3 سونی و Xbox360 مایکروسافت دردست ساخت است . و تا حالا تاریخ انتشاری ندارد . تاکئوچی صحبت های خود را با اشاره تریلری که بنابه صحبت های وی تیم سازنده RE5 برای ساخت آن جزئیات زیادی را به کار برده بودند . این تریلر در Play Staion Meeting و Xbox Summit در ژاپین به نمایش در آمد تریلر مرد تنهایی را نشان می داد که در حال جستجو در یک شهر کویری و گروهی از محاجمین که به رنگ سیاه بودند ( احتمالا زامبی ، هر چند که خیلی سریع بودند ) و به طرف کارکتر حمله ور شدند . تاکئوچی توضیح داد که تیم سازنده بازی به سختی بر روی صورت کارکتر کار کردند . او گفت که هر کدام از دسته های موی کارکتر از پولیگان های واقعی ساخته شده است . و تیم سازنده ماهیچه های صورت کارکتر را هر چه واقعی تر ساخته اند . که در پی آن حرکت واقعی پوست و سیستم تشخیص چهره واقعی بوجود آمده است تیم سازنده ظاهرا برای اعضایی از بدن کار کرده اند که در حالت طبیعی دیده نمیشود هم زحمت کشیده اند . از قبیل دندان ها ، هر چند که تاکئوچی گفت مطمئن نیست که خود بازی بتواند آن همه جزئیات را جامه عمل بپوشاند . با وجود ظاهر کارکتر مرموز که به صورت باور نکردنی جزئیات فراوانی دارد همچنان وی ناشناخته است . حدسی که در مورد هویت او میتوان زد این است که بگویم Chris Redfield شخصیت RE1 است . تائکوچی از فاش کردن هویت کارکتر اجتناب کرد ولی باید یاد آوری کرد که سازندگان RE5 را اعضای RE1 تشکیل میدهد . پس میتوانیم بگوییم که کارکتر اصلی همانی است که آنها دوست دارند . آن مرد اصلاح نکرده کمی به نظر پیر تر از Redfield می آید در جواب تاکئوچی گفت که چند سالی گشذته است . و توانایی های سخت افزار کنسول های نسل بعد این اجازه را به کارکتر میدهند که به همان اندازه ای که سن دارد به نظر بیایند . تاکئوچی ادامه داد که سازندگان کارکتر را به همان اندازه که هست نتوانستند نمایش بدهند و این به علت محدودیت سخف افزاری بودش که در پلتفروم های نسل قبل وجود داشت . تاکئوچی تایید کرد که RE5 بین سری RE ها دارای بهترین و موفق ترین پایان است . و تیم سازنده در فیلم نامه روی چند پایان کار کرده اند تا یکی را بعنوان بهترین برگزینند . وقتی پرسیده شد بین Wesker و chris چه اتفاقی می افتد تاکئوچی در جواب گفت که کار تهیه RE5 در مراحل اولیه خود به سر میبره و بسیاری از جزئیات داستان تایید نشده اند . همانطور که انتظار می رود RE5 از تمامی قدرت گرافیک بالای PS3 و Xbox360 بهره میبرد . تاکئوچی امیدوار است که فیزیک دنیای واقعی را بکار بگیرد که اگر بازیباز به سمت یک شئی شلیک کند آن شئی از خود عکس العمل واقع گرایانه نشان دهد . تاکئوچی می خواهد از میان افزار های ثالثی برای موتور فیزیک بازی استفاده کند . از قبیل آنها Unreal Engine 3 بازی های Epic را میتوان نام برد . گیم پلی RE5 آیا همانند RE4 است که دوبین از بالای شانه های کارکتر بود باشد ، تاکئوچی گفت که RE4 هیجان فراوانی را برای بازیباز ها فراهم آورد . هر چند که Shinji Mikami تغییرات عمدای در بازی به عمل آورده بود و انصافا هم موفق شده بود در این زمینه قدم های فراوانی رو به جلو بر دارد . و در حقیقت ابسیاری از ماهیت های سری گشذته دست نخورده ماند . تاکئوچی همچنین گفت که او برنامه ای ریخته که بازی در 60 فریم در ثانیه اجرا شود که این رقم دو برابر فریم ریت RE4 است . تاکئوچی توضیح داد که به تازگی او هالف لایف 2 را بازی کرده و از خود داستان از شگفت زده شده است چرا که در هیچ جای آن پرچم خطی از سوی بازیباز برای رسیدن به مرحله بعد بالا برده نمیشود . تاکئوچی نگفت که قرار است از آن تقلید کند یا اینکه قرار است ایده ای از آن بازی بگیرید . او گفت RE5 بازی نسل بعد است . و گفت این مسئله باید در گیم پلی بازتابی دشاته باشد . تاکئوچی با جرات گفت که نمیخواهد RE5 داستان خطی داشته باشد . طوری که بازیباز یک تریلر ببیند و بعد از آن طبغ دستوری که در بازی به او محول شده به سمت جلو برود و مراحل را طبق همین منوال پشت سر بگذراند . وقتی از تاریخ انتشار بازی از او سوال کردیدم گفت که پروژه نصل بهد به راحتی سه یا جهار سال برای ساخت آن ها وقت لازم است . او افزود که این عنوان اولویت شرکت کپکام برای ساختن است . او گفت که اطلاعات اضافی در مورد RE5 تا سال 2006 منتشر نخواهد شد . ++++++++++++++++++++++++++++++++ اگه غلط املایی داشت دیگه ببخشید وقت نکردم دوباره چکش کنم امید وارم که خشتون امده باشه [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
بيوگرافي Resident Evil
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft