بوت نشدن ایکس باکس جیتگ بعد از آپدیت با نند اشتباه

dani666v

کاربر سایت
Apr 2, 2012
15
سلام
من یه ایکس باکس ۳۶۰ جیتگ شده دارم که چند روز پیش با simple nand flasher ازش فایل نند فلش رو دامپ گرفتم و بعد با xebuild فایل نند فلش آپدیت رو ساختم ولی توی تنظیمات انگار باید glitch2 رو انتحاب میکردم که glitch1 انتخاب شده بود و من تغییرش ندادم. بعد دوباره با simple nand flasher فلش رو آپدیت کردم که دیگه کنسول بوت نشد. با دکمه اجکت هم محیط xell بالا نمیاد. توی این چند روز در موردش تحقیق کردم و متوجه شدم با سوکت LPT نری و چند سیم کوتاه و چند مقاومت میشه مادربورد ایکس باکس رو به کامپیوتر وصل کرد (نیازی به خرید یک نند فلشر ۶۰۰ هزار تومانی نباشه) و اون رو فلش کرد ولی آموزشهایی که من دیدم در مورد جیتگ کامل یک کنسول هست اما کنسول من از قبل جیتگ بوده و من مطمعن نیستم باید کدوم مراحل رو انجام بدم.
مثلا من فایل نند اورجینال رو دارم به همراه cpu key و همینطور کیت x360 ace v3 من از قبل پروگرام بوده!
چیزی که الان توی ذهن خودم دارم این هست
۱ - کیت x360 ace v3 رو از روی برد بر میدارم
۲ - سوکت LPT رو با استفاده از کابل ها و مقاومت ها به مادربورد ایکس باکس و محل های مورد نظر لحیم میکنم (در زمینه لحیم کاری کاملا واردم - دیپلم الکترونیک و کارشناسی کامپیوتر دارم)
۳ - پاور رو به مادربورد ایکس باکس وصل میکنم ولی ایکس باکس رو روشن نمیکنم و بعد با استفاده از سوکت نری LPT به کامپیوتر وصل میکنم (ولی نمیدونم پنل جلوی ایکس باکس رو هم وصل کنم یا نه)
۴- J-Ruuner رو اجرا میکنم
۵- فایل نند اورجینال رو از Load source وارد میکنم
۶- Create ECC رو کلیک میکنم
۷- Write ECC رو کلیک میکنم (اینجا من فکر کنم تنظیماتی که فایل نند آپدیت شده قدیمی به کنسول من وارد کرد ریست بشند)
۸- حالا دوباره کیت X360 ace v3 رو دوباره با مادربورد وصل میکنم. و کابل های سوکت LPT رو جدا میکنم
۹- فایل اورجینال نند رو به نام فایل آپدیت شده ای که J-Ruuner و یا XEBuild برام میسازند تغییر نام میدم و فایل رو در روت یک فلش کپی میکنم
۱۰- فلش رو به ایکس باکس وصل میکنم (قبلش همه قطعات ایکس باکس باید دوباره به هم وصل بشند) و کنسول رو با دکمه Eject روش میکنم و در محیط Xell اقدام به نصب فایل فلش میکنم
خوب بعد از این انتظار من اینه که کنسول با همون داشبورد قدیمی بالا بیاد
حالا شما به من بگید این کارا نتیجه میده آیا؟ یا ممکنه به کنسولم و یا CPU صدمه ای بزنم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر