سلام و درود به دوستان . متاسفانه یک مورد بنِ عجیب برای من پیش اومده , میخواستم ببینم دوستی تجربه ی مشابهی داشته که راهنماییم کنه یا خیر
دیشب وقتی کنسول رو روشن کردم و خواستم با اکانت شخصی خودم لاگین کنم با چنین صفحه ی روبرو شدم(فایل عکس الحاق شده)
خوب چیزی که مشخصه کنسول و اکانت به مدل زمان های گفته شده (کنسول 1 ماه و اکانت سه تا 14روز) از طرفه مایکروسافت بن شده .
وقتی وارد سایت مایکروسافت شدم با این متن :
Enforcement details:This account participated in fraudulent activity. This may include transferring content licenses for fraudulent purposes, repeatedly attempting to acquire unauthorized refunds from Microsoft Support or financial institutions, asking for or sharing an account's email and password, attempting to illegitimately acquire or use prepaid codes, using glitches or exploits for financial gain, or other attempts to defraud Microsoft.
و وقتی درخواست رسیدگی به شکایت یا دلیل بیشتر رو خواستم . بهم اعلام کردن شما به دلیل درخواست های مکرر برای ریفانده غیر ممکن و گرفتن وقته بخش ساپورت مایکروسافت .این اتفاق براتون افتاده
لازمه این رو هم بگم که روی کنسول یک اکانت اشتراکی آلتیمیت گیم پس (خریداری شده از چنل های تلگرام) سه ماه فعال هستش + تنها خریدی رو هم که من انجام دادم باز از همون چنل های تلگرامی بسته ی آلتیمیت فورزا بوده که به صورت گیفت کد بهم دادن و وارد کنسول کردم .
نه هیچ پرداخت مستقیمی صورت گرفته , نه هیچ درخواستی بنا بر ریفاند! حتی برای یکبار توسط شخص من و آی دی من صورت نگرفته!
هدف از ایجاده این گفتگو هم این بود که ببینم دوستی به تازگی یا در گذشته به طور خواسته یا ناخواسته چنین مورد مشابهی رو تجربه کرده ؟
مثلا با خرید گیم پس اشتراکی چنین اتفاقی افتاده باشه , یا وقتی کدی رو خریداری کرده ... ؟
در حال حاظر هم دارم تلاش میکنم تا از بخش ساپورت مایکروسافت متوجه بشم تاریخ این اتفاق کی و چطور بوده... شاید دونستن تاریخه این درخواست های مکرر مشخص کنه چه اتفاقی افتاده
ممنون از صبوری و وقتتون
دیشب وقتی کنسول رو روشن کردم و خواستم با اکانت شخصی خودم لاگین کنم با چنین صفحه ی روبرو شدم(فایل عکس الحاق شده)
خوب چیزی که مشخصه کنسول و اکانت به مدل زمان های گفته شده (کنسول 1 ماه و اکانت سه تا 14روز) از طرفه مایکروسافت بن شده .
وقتی وارد سایت مایکروسافت شدم با این متن :
Enforcement details:This account participated in fraudulent activity. This may include transferring content licenses for fraudulent purposes, repeatedly attempting to acquire unauthorized refunds from Microsoft Support or financial institutions, asking for or sharing an account's email and password, attempting to illegitimately acquire or use prepaid codes, using glitches or exploits for financial gain, or other attempts to defraud Microsoft.
و وقتی درخواست رسیدگی به شکایت یا دلیل بیشتر رو خواستم . بهم اعلام کردن شما به دلیل درخواست های مکرر برای ریفانده غیر ممکن و گرفتن وقته بخش ساپورت مایکروسافت .این اتفاق براتون افتاده
لازمه این رو هم بگم که روی کنسول یک اکانت اشتراکی آلتیمیت گیم پس (خریداری شده از چنل های تلگرام) سه ماه فعال هستش + تنها خریدی رو هم که من انجام دادم باز از همون چنل های تلگرامی بسته ی آلتیمیت فورزا بوده که به صورت گیفت کد بهم دادن و وارد کنسول کردم .
نه هیچ پرداخت مستقیمی صورت گرفته , نه هیچ درخواستی بنا بر ریفاند! حتی برای یکبار توسط شخص من و آی دی من صورت نگرفته!
هدف از ایجاده این گفتگو هم این بود که ببینم دوستی به تازگی یا در گذشته به طور خواسته یا ناخواسته چنین مورد مشابهی رو تجربه کرده ؟
مثلا با خرید گیم پس اشتراکی چنین اتفاقی افتاده باشه , یا وقتی کدی رو خریداری کرده ... ؟
در حال حاظر هم دارم تلاش میکنم تا از بخش ساپورت مایکروسافت متوجه بشم تاریخ این اتفاق کی و چطور بوده... شاید دونستن تاریخه این درخواست های مکرر مشخص کنه چه اتفاقی افتاده
ممنون از صبوری و وقتتون
Attachments
آخرین ویرایش: