ایدههای کلیدی ژانر Roguelike نزدیک به چهل سال است که در تلفیق با ایدههای خاص سازندگان مختلف، اسباب سرگرمی خیل عظیمی از بازیکنان را فراهم کرده است. ساخت یک چرخه تکراری با مکانیکهای محدود از دید یک فرد ناآگاه، احتمالاً سادهترین کار دنیاست اما نکته مهمی که تفاوت یک Roguelike سرگرمکننده با یک اثر صرفاً تکراری را در این ژانر تعیین میکند، در ارزش تکرارپذیری بالای چرخه گیمپلی است. سازندگان بازی Void Bastards در استودیوی Blue Manchu تصمیم گرفتهاند تا با تلفیق ژانر FPS و Roguelike به همراه یک طراحی هنری جذاب، اولین ساخته خود را با قدرت تمام به بازار عرضه کنند.
به طور سنتی، داستان بخش مهمی از عناوین Roguelike را تشکیل نمیدهد و Void Bastards هم از این قاعده مستثنی نیست. در شروع ماجرا، بازیکن نقش فردی را دارد که به دنبال یک دستگاه...
Continue reading...
آخرین ویرایش: