ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
برای گذشته گریه نکن : یادداشتی بر عنوان The Evil Within 2
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="kourooshkabir25" data-source="post: 4558138" data-attributes="member: 129591"><p>درود </p><p>به همین دلیل که فراسبایت ea نابود کرده موتوری که برای بازی های اول شخص.وقتی که برای ساخت بازی باید صرف بشه باید برای پیاده سازی ساده ترین مکانیزم ها بشه</p><p>Amy Hennig در مورد علت لغو پروژه خودش میگه </p><p><a href="https://www.vg247.com/2019/02/22/amy-hennig-visceral-ragtag-frostbite-engine-shortcomings/">Game designer Amy Hennig on her time at Visceral and using the Frostbite engine - VG247</a></p><p></p><p>“So building all of that third-person platforming and climbing and cover taking and all that stuff into an engine that wasn’t made to do that. We did a lot of foundational work that I think the teams are still benefiting from because it’s a shared engine, but it’s tough when you spend a lot of time doing foundational stuff but then don’t get to go ta-da! [laughs] You know, here’s the game.”</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kourooshkabir25, post: 4558138, member: 129591"] درود به همین دلیل که فراسبایت ea نابود کرده موتوری که برای بازی های اول شخص.وقتی که برای ساخت بازی باید صرف بشه باید برای پیاده سازی ساده ترین مکانیزم ها بشه Amy Hennig در مورد علت لغو پروژه خودش میگه [URL="https://www.vg247.com/2019/02/22/amy-hennig-visceral-ragtag-frostbite-engine-shortcomings/"]Game designer Amy Hennig on her time at Visceral and using the Frostbite engine - VG247[/URL] “So building all of that third-person platforming and climbing and cover taking and all that stuff into an engine that wasn’t made to do that. We did a lot of foundational work that I think the teams are still benefiting from because it’s a shared engine, but it’s tough when you spend a lot of time doing foundational stuff but then don’t get to go ta-da! [laughs] You know, here’s the game.” [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
برای گذشته گریه نکن : یادداشتی بر عنوان The Evil Within 2
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft