
سخنان Tomaszkiewicz :
"پس از اینکه داستان خود را به پایان برسانید یک سری صحنه های مختلف از مهمترین انتخاب ها و وقایع بازی را که به دست شما رقم خورده مشاهده خواهید کرد.برخی از آنها بر کل وضعیت سیاسی دنیای بازی تاثیر خواهد گذاشت و برخی دیگر محدود به محله های کوچکتر می شود.بعضی های دیگر نیز تغییرات به وجود آمده در زندگی دشمنان و دوستان شما خواهد بود.این صحبت های ما پیرامون پایان ها جدی است و شوخی نمی کنیم.پس از پایان بازی شما کلا با دنیایی مواجه خواهید شد که به دست شما رقم خورده است."
درباره QTE ها و کمبود آن در این بازی از Tomaszkiewicz سوال شد :
"با این سبک بازی ها QTE همخانی ندارد.سکانس های QTE فقط در برخی بازی ها مانند Uncharted جذاب و سرگرم کننده است.این سکانس ها طوری ساخته شده بودند که پس از اتمام متوجه نشده بودید درگیر یک صحنه کلید زنی بودید!تنها راه استفاده از QTE ها نیز در آینده چنین است."
همچنین ایشان درباره سیستم مبارزات بازی و جاخالی در بازی صحبت کرده اند که به صورت یک قلت خوردن بشکه ای (barrel-rolling) نخواهد بود و سیستمی با نام dodge-pirouette جایگزین خواهد بود :
"سیستم چرخش جدید بسیار بهتر از barrel-rolling خواهد بود و همخانی بهتری با مبارزه دارد و همانند نوول های Andrzej Sapkowski خواهد بود.همچنین ما سیستم مبارزه به کلی تغییر داده ایم و طوری نیست که گیمر دائما بخواهد جاخالی دهد.شما در این بازی قابلیت Witcher Sense را خواهید داشت و با استفاده از آن نقطه ضعف دشمنان را پیدا خواهید کرد و با ضربه به آن ، آنها را از قابلیت مخصوصشان محروم می کنید"
The Witcher 3: Wild Hunt در حال حاضر برای سال 2014 در نظر گرفته شده است.
Gamingbolt