ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
بحث و تبادل نظر در مورد سری Silent Hill (خلاصه داستان در پست اول)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="FARAVARTISH" data-source="post: 646991" data-attributes="member: 32366"><p>سلام بله معما های قبلی عالی بودن. شماره ی چهار خیلی مسخره شد به خصوص این که باید هی از این سوراخ بری تو اون سوراخ. اما چه می شه کرد، بی حوصلگی هست دیگه. راستی هورور جان مگر شما سایلنت هیل 5 رو بازی نکردین که از بچه ها شنیدین؟! اگر بازی نکردین حتما برین یک جوری بازی کنین چون می تونین آشغال ترین سایلنت هیل که چه عرض کنم یکی از آشغال ترین بازی های ترسناک تاریخ رو بازی کنین. معما ها کلا شوتن. من خودم بازی رو رو دور هارد تموم کردم ولی دور هار فقط روی مبارزه ها و مهمات تاثیر داره. من معما های بازی رو همه رو شانسی رد کردم! آخرای بازی فقط یک جایی داشت که رفتم از رو راهنمای انگلیسیش نگاه کردم. تازه اونم بعد فهمیدم که شانسی و با آزمون و خطا می شه رد کرد. از همه بدتر چیزی که تو ذوق می زنه ترس بازی هست و البته داستانش. داستان آخرین سایلنت هیل شاید از بدترین های این سری بود. شخصیت پردازی الکس و همراهانش از شخصیت پردازی یک انیمی درجه دوی ژاپنی هم کمتر بود. سربازی که دچار بیماری روانی است و فکر می کند سرباز است. شخصیت اصلی به طور کاملا مشخصی از روی جیمز در سایلنت هیل دو کپی برداری شده. از طرفی داستان کلی با این که می توانست بسیار قوی باشد باز هم در نهایت کپی بی هدف از دومین نسخه است. (بیشتر توضیح نمی دم چون ضد حال میشه) مشکل دیگری که باعث رنجش می شود این است که در این قسمت هیچ اشاره ای به پیشینه ی بزرگ شهر سایلنت هیل نشده. دلیل آن هم مشخص است. زیرا سازنده های هیچ ایده ی اصلی از پیشینه ی سایلنت هیل ندارند. درست مانند این که از آبی بنوشی که نمی دانی منبعش کجاست. ترسی که سازنده ها در بازی گنجانده اند نمونه ای بسیار خوب از ترس غربی یعنی خونی مالی بازی است! سکانس هایی مثل دو نیمه شدن کاراکتر ها یا سوراخ شدن پای الکس با دریل ثابت می کند که سازنده ها هیچ ایده ی درستی از ترس ژاپنی نداشته اند. در بازی های پیشین فضا سازی مخوف به همراه موسیقی آکیرا یامائوکا به علاوه ی حس تنهایی که در بازی وجود داشت ترسی باور نکردنی را القا می کردند. اما در بازگشت به خانه کنترل فقط خون بود و خون!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FARAVARTISH, post: 646991, member: 32366"] سلام بله معما های قبلی عالی بودن. شماره ی چهار خیلی مسخره شد به خصوص این که باید هی از این سوراخ بری تو اون سوراخ. اما چه می شه کرد، بی حوصلگی هست دیگه. راستی هورور جان مگر شما سایلنت هیل 5 رو بازی نکردین که از بچه ها شنیدین؟! اگر بازی نکردین حتما برین یک جوری بازی کنین چون می تونین آشغال ترین سایلنت هیل که چه عرض کنم یکی از آشغال ترین بازی های ترسناک تاریخ رو بازی کنین. معما ها کلا شوتن. من خودم بازی رو رو دور هارد تموم کردم ولی دور هار فقط روی مبارزه ها و مهمات تاثیر داره. من معما های بازی رو همه رو شانسی رد کردم! آخرای بازی فقط یک جایی داشت که رفتم از رو راهنمای انگلیسیش نگاه کردم. تازه اونم بعد فهمیدم که شانسی و با آزمون و خطا می شه رد کرد. از همه بدتر چیزی که تو ذوق می زنه ترس بازی هست و البته داستانش. داستان آخرین سایلنت هیل شاید از بدترین های این سری بود. شخصیت پردازی الکس و همراهانش از شخصیت پردازی یک انیمی درجه دوی ژاپنی هم کمتر بود. سربازی که دچار بیماری روانی است و فکر می کند سرباز است. شخصیت اصلی به طور کاملا مشخصی از روی جیمز در سایلنت هیل دو کپی برداری شده. از طرفی داستان کلی با این که می توانست بسیار قوی باشد باز هم در نهایت کپی بی هدف از دومین نسخه است. (بیشتر توضیح نمی دم چون ضد حال میشه) مشکل دیگری که باعث رنجش می شود این است که در این قسمت هیچ اشاره ای به پیشینه ی بزرگ شهر سایلنت هیل نشده. دلیل آن هم مشخص است. زیرا سازنده های هیچ ایده ی اصلی از پیشینه ی سایلنت هیل ندارند. درست مانند این که از آبی بنوشی که نمی دانی منبعش کجاست. ترسی که سازنده ها در بازی گنجانده اند نمونه ای بسیار خوب از ترس غربی یعنی خونی مالی بازی است! سکانس هایی مثل دو نیمه شدن کاراکتر ها یا سوراخ شدن پای الکس با دریل ثابت می کند که سازنده ها هیچ ایده ی درستی از ترس ژاپنی نداشته اند. در بازی های پیشین فضا سازی مخوف به همراه موسیقی آکیرا یامائوکا به علاوه ی حس تنهایی که در بازی وجود داشت ترسی باور نکردنی را القا می کردند. اما در بازگشت به خانه کنترل فقط خون بود و خون! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
بحث و تبادل نظر در مورد سری Silent Hill (خلاصه داستان در پست اول)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft