ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
بحث و تبادل نظر در مورد سری Silent Hill (خلاصه داستان در پست اول)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="graywolf" data-source="post: 3068553" data-attributes="member: 8724"><p>نه تنها سایلنت هیل بلکه اکثر اثار فاخر ژاپنی از مولفههای متفاوت روانی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب استفاده میکنند.</p><p>نمونه این اثار فیلم حلقه هست که مخاطب بیشتر تحت تاثیر فضای گنگ و مبهم و موزیکی با ریتم غیر منظم بهمراه داستانی وحشتناک که در اکثر موارد شخصیتهای داستان از ضعفهای مسلم جسمی و روانی در طول مسیر رنج میبرند.</p><p>در بازی سایلنت هیل هم تنهایی مطلق با شهری متروکه و مه الود و سکوت دیوانه وار از یک طرف و سلاح های ناکارامد و ضعیف و کنترلی سخت بیشتر بازیکن رو گیج میکنه و همین سردرگمی خودش نوعی ترس هست!</p><p>اثار ژاپنی به نوعی مخاطب رو سردرگم میکنه و از همین مولفه برای بیشتر ترساندن مخاطب استفاده میکنه!سردرگمی خودش یک ترس زجر اوره!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="graywolf, post: 3068553, member: 8724"] نه تنها سایلنت هیل بلکه اکثر اثار فاخر ژاپنی از مولفههای متفاوت روانی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب استفاده میکنند. نمونه این اثار فیلم حلقه هست که مخاطب بیشتر تحت تاثیر فضای گنگ و مبهم و موزیکی با ریتم غیر منظم بهمراه داستانی وحشتناک که در اکثر موارد شخصیتهای داستان از ضعفهای مسلم جسمی و روانی در طول مسیر رنج میبرند. در بازی سایلنت هیل هم تنهایی مطلق با شهری متروکه و مه الود و سکوت دیوانه وار از یک طرف و سلاح های ناکارامد و ضعیف و کنترلی سخت بیشتر بازیکن رو گیج میکنه و همین سردرگمی خودش نوعی ترس هست! اثار ژاپنی به نوعی مخاطب رو سردرگم میکنه و از همین مولفه برای بیشتر ترساندن مخاطب استفاده میکنه!سردرگمی خودش یک ترس زجر اوره! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
بحث و تبادل نظر در مورد سری Silent Hill (خلاصه داستان در پست اول)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft