ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Dante Never Cry" data-source="post: 2351665" data-attributes="member: 28047"><p>این توضیحاتیه که در مورد سیستم مبارزات بازی و عمق اون و همینطور اثرات منفی درجات سختی فعلی بازی توی اون یکی تاپیک دادم : </p><p></p><p>اتفاقا گیم پلی و مخصوصا سیستم مبارزات بازی فوق العاده عمیقه ! NT کارش توی طراحی دشمن ها ( از لحاظ ظاهری نمیگم منظورم نوع حمله و دفاعشونه ) خیلی خوب بود و برعکس اکثر بازی های امروزی ژانر HnS توی DmC برای مبارزه با دشمن ها میشه از راههای مختلف و استراتژی های متفاوتی وارد عمل شد !</p><p></p><p>من الان شیوههای مبارزه با یکی از شیطون ها ( مثلا اون سپردار ها ) رو بررسی میکنم تا به عمق سیستم مبارزات بازی پی ببرید !</p><p></p><p>همونطوری که میدونید این نوع شیطون یه سپر با خودش حمل میکنه و میتونه ضربات سلاح های سبک شما رو دفاع کنه ولی در مقابل ضربات سنگین ( Arbiter ) آسیب پذیره ! الان ممکن با خودتون فکر کنید که " خب کاملا مشخصه باید با آربیتر بهش حمله کنیم و دیگه استراتژی نمیخواد " این حرفتون تا حدودی درسته ولی بزارید راه ها رو بررسی کنیم :</p><p><strong></strong></p><p><strong>1.اولین استراتژی همون چیزیه که سریعا به ذهن بازیکن میرسه و استفاده از آربیتر برای از بین بردن سپر دشمن و حمله مستقیم با آربیتر به اونه ، اما آیا این تنها راه حمله به این دشمنه ؟ نه !</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>2. استراتژی دوم در واقع میشه گفت بیشتر دفاعیه و بدرد کسایی میخوره که از دفاع خوششون میاد ، شما میتونید صبر کنید تا دشمن بهتون حمله کنه و بعد به یه Parry به موقع اون گیج کرده و با هر سلاحی دوست داشتید بهش حمله کنید !</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>3. سومین راه برای مبارزه استفاده از Evade ـه. شما میتونید صبر کنید تا دشمن بهتون حمله کنه و بعد با یه Evade به موقع حمله اش رو جاخالی داده و تا وقتی دفاعش پایینه بهش حمله کنید </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>4. چهارمین راه استفاده از Demon Pull ـه و میتونید با کمک اون دشمن رو گیج کرده و بهش حمله کنید </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>5. میتونید از آربیتر استفاده کرده و با Tremor دشمن رو به هوا بفرستید و بعد توی هوا کمبو رو ادامه بدید </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>6. میتونید دشمن رو فریب داده و با اوسایرس یا ریبیلیون به سپرش ضربه بزنید تا بهتون حمله کنه و بعد Parry یا Evade رو انجام بدید و بعد هم ادامه ماجرا </strong></p><p><strong></strong></p><p></p><p>همونطور که بالاتر دیدید برای مبارزه با یه دشمن ساده چقدر استراتژی مختلف وجود داره و میشه از چندین راه مختلف بهش حمله کرد که نشون دهنده عمق گیم پلی و سیستم مبارزات بازیه !!! </p><p>اما مهمترین سوالی که پیش میاد اینه : "اگه سیستم مبارزات بازی این همه عمیقه پس چرا بعد از یه مدت احساس خستگی به شخص دست میده ؟" </p><p></p><p>جواب این سوال رو من صفحه قبل دادم ، حتی محمد توی پست خودش هم این سوال رو جواب داد ... " نبود چالش برای بازیکن " ! بازی خیلی آسونه ، توی سه درجه سختی اول که دشمن ها هیچ مزاحمتی برای بازیکن به وجود نمیارن و تنها درجه سختی SoS ـه که یه ذره گیمر رو به چالش میکشه و اونم بعد از چندبار رفتن دمو آسون میشه </p><p></p><p>بخاطر همینه که میگم باید درجات سختی بازی رو تغییر بدن ! با درجات سختی فعلی این گیم پلی و سیستم مبارزات عمیقش به هدر میره چون غیر از DMC بازهای قدیمی و خورهای کمبو کسی به عمق گیم پلی بازی پی نمیبره و اکثرا با Button Mashing بازی رو تموم میکنند</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dante Never Cry, post: 2351665, member: 28047"] این توضیحاتیه که در مورد سیستم مبارزات بازی و عمق اون و همینطور اثرات منفی درجات سختی فعلی بازی توی اون یکی تاپیک دادم : اتفاقا گیم پلی و مخصوصا سیستم مبارزات بازی فوق العاده عمیقه ! NT کارش توی طراحی دشمن ها ( از لحاظ ظاهری نمیگم منظورم نوع حمله و دفاعشونه ) خیلی خوب بود و برعکس اکثر بازی های امروزی ژانر HnS توی DmC برای مبارزه با دشمن ها میشه از راههای مختلف و استراتژی های متفاوتی وارد عمل شد ! من الان شیوههای مبارزه با یکی از شیطون ها ( مثلا اون سپردار ها ) رو بررسی میکنم تا به عمق سیستم مبارزات بازی پی ببرید ! همونطوری که میدونید این نوع شیطون یه سپر با خودش حمل میکنه و میتونه ضربات سلاح های سبک شما رو دفاع کنه ولی در مقابل ضربات سنگین ( Arbiter ) آسیب پذیره ! الان ممکن با خودتون فکر کنید که " خب کاملا مشخصه باید با آربیتر بهش حمله کنیم و دیگه استراتژی نمیخواد " این حرفتون تا حدودی درسته ولی بزارید راه ها رو بررسی کنیم : [B] 1.اولین استراتژی همون چیزیه که سریعا به ذهن بازیکن میرسه و استفاده از آربیتر برای از بین بردن سپر دشمن و حمله مستقیم با آربیتر به اونه ، اما آیا این تنها راه حمله به این دشمنه ؟ نه ! 2. استراتژی دوم در واقع میشه گفت بیشتر دفاعیه و بدرد کسایی میخوره که از دفاع خوششون میاد ، شما میتونید صبر کنید تا دشمن بهتون حمله کنه و بعد به یه Parry به موقع اون گیج کرده و با هر سلاحی دوست داشتید بهش حمله کنید ! 3. سومین راه برای مبارزه استفاده از Evade ـه. شما میتونید صبر کنید تا دشمن بهتون حمله کنه و بعد با یه Evade به موقع حمله اش رو جاخالی داده و تا وقتی دفاعش پایینه بهش حمله کنید 4. چهارمین راه استفاده از Demon Pull ـه و میتونید با کمک اون دشمن رو گیج کرده و بهش حمله کنید 5. میتونید از آربیتر استفاده کرده و با Tremor دشمن رو به هوا بفرستید و بعد توی هوا کمبو رو ادامه بدید 6. میتونید دشمن رو فریب داده و با اوسایرس یا ریبیلیون به سپرش ضربه بزنید تا بهتون حمله کنه و بعد Parry یا Evade رو انجام بدید و بعد هم ادامه ماجرا [/B] همونطور که بالاتر دیدید برای مبارزه با یه دشمن ساده چقدر استراتژی مختلف وجود داره و میشه از چندین راه مختلف بهش حمله کرد که نشون دهنده عمق گیم پلی و سیستم مبارزات بازیه !!! اما مهمترین سوالی که پیش میاد اینه : "اگه سیستم مبارزات بازی این همه عمیقه پس چرا بعد از یه مدت احساس خستگی به شخص دست میده ؟" جواب این سوال رو من صفحه قبل دادم ، حتی محمد توی پست خودش هم این سوال رو جواب داد ... " نبود چالش برای بازیکن " ! بازی خیلی آسونه ، توی سه درجه سختی اول که دشمن ها هیچ مزاحمتی برای بازیکن به وجود نمیارن و تنها درجه سختی SoS ـه که یه ذره گیمر رو به چالش میکشه و اونم بعد از چندبار رفتن دمو آسون میشه بخاطر همینه که میگم باید درجات سختی بازی رو تغییر بدن ! با درجات سختی فعلی این گیم پلی و سیستم مبارزات عمیقش به هدر میره چون غیر از DMC بازهای قدیمی و خورهای کمبو کسی به عمق گیم پلی بازی پی نمیبره و اکثرا با Button Mashing بازی رو تموم میکنند [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft