ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
بتلفیلد 4 بر روی PS4 با رزولوشن 720p اجرا میشود!
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="DieDie" data-source="post: 2801182" data-attributes="member: 44840"><p>کاری با بقیه حرفات ندارم ولی اون چیزی که شما در باره Data Move Engines ها داری میگی یا میدونی فقط یکی از کاربردهاشه DME کارش انتقال و کنترل داده ها (تکسچرها و ...) از قسمتهای مختلف حافظه به موازات پردازنده هست و نقش شتابدهنده داره چون برای انتقال و کنترل داده ها روی حافظه مقداری از ISA های CPU یا GPU همیشه درگیر این مسئله هستن ولی DME به موازات پردازنده کار نقل و انتقال رو انجام میده برای همین ISA های آزاد بیشتری برای پردازش های دیگه باقی میمونن.</p><p>به غیر از اون DME چون fixed-function هست non-programmable هست یعنی احتیاج به برنامه نویسی هم نداره به نوعی کامپلکسیتی موقع پروگرامینگ ایجاد نمیکنه.</p><p></p><p>مقاله تو وب در این باره زیاده مخصوصا تو فرومهای برنامه نویسی ولی بعضی سایتها هستن که چکیده بعضی از اونهارو تو یه مقاله جمع کردن مثلا این یکیشه:</p><p></p><p><a href="http://www.vgleaks.com/world-exclusive-durangos-move-engines">World Exclusive: Xbox One (Durango) Move Engines - VGLeaks</a></p><p></p><p>یا این:</p><p></p><p><a href="http://www.vgleaks.com/durango-memory-system-overview">Xbox One (Durango) Memory System Overview - VGLeaks</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DieDie, post: 2801182, member: 44840"] کاری با بقیه حرفات ندارم ولی اون چیزی که شما در باره Data Move Engines ها داری میگی یا میدونی فقط یکی از کاربردهاشه DME کارش انتقال و کنترل داده ها (تکسچرها و ...) از قسمتهای مختلف حافظه به موازات پردازنده هست و نقش شتابدهنده داره چون برای انتقال و کنترل داده ها روی حافظه مقداری از ISA های CPU یا GPU همیشه درگیر این مسئله هستن ولی DME به موازات پردازنده کار نقل و انتقال رو انجام میده برای همین ISA های آزاد بیشتری برای پردازش های دیگه باقی میمونن. به غیر از اون DME چون fixed-function هست non-programmable هست یعنی احتیاج به برنامه نویسی هم نداره به نوعی کامپلکسیتی موقع پروگرامینگ ایجاد نمیکنه. مقاله تو وب در این باره زیاده مخصوصا تو فرومهای برنامه نویسی ولی بعضی سایتها هستن که چکیده بعضی از اونهارو تو یه مقاله جمع کردن مثلا این یکیشه: [URL="http://www.vgleaks.com/world-exclusive-durangos-move-engines"]World Exclusive: Xbox One (Durango) Move Engines - VGLeaks[/URL] یا این: [URL="http://www.vgleaks.com/durango-memory-system-overview"]Xbox One (Durango) Memory System Overview - VGLeaks[/URL] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
بتلفیلد 4 بر روی PS4 با رزولوشن 720p اجرا میشود!
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft