بتای Squadron 42 در اواسط 2020

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Cloud Imperium Games نزدیک به 6 سال است که مشغول ساخت Star Citizen و Squadron 42 (عنوان سینگل پلیر Star Citizen) میباشد. اموز استودیو اعلام کرد که بتای Squadron 42 برای سه ماهه دوم 2020 برنامه ریزی شده و در عین حال با فروش 10% از سهام خود، 46 میلیون دلار سرمایه جذب کرده اند که صرف مارکتینگ آن خواهد شد.

Squadron 42 کاملا یک بازی داستان محور و اول شخص است که ستارگانی مانند Mark Hamil (لوک در Star Wars)، Gillian Anderson (در X Files) و Gary Oldman (برنده اسکار با بازی در Darkest Hour) به همراه تعداد زیاد دیگری از ستارگان هالیوود در آن ایفای نقش میکنند. به گفته CIG بتای بازی برای سه ماهه دوم 2020 برنامه ریزی شده که البته امکان تغییر پیدا کردن این تاریخ نیز وجود دارد:

"دقیقا مانند Star Citizen برنامه ریزی برای عرضه Squadron 42 فیکس نیست و ممکن است با پیش رفتن روند ساخت آن تغییر پیدا کند. بنابراین مطمئن شوید که اخبار بازی و روند ساخت آن را دنبال کنید"

kp5k_squadron-42-mark-hamill-1038x576.jpg

در همین حال، Chris Roberts موسس و رئیس CIG حدود 10% از سهام خود را به دو سرمایه گذار با رقم 46 میلیون دلار واگذار کرده است. با این سرمایه گذاری، عرضش CIG (هردو شعبه آمریکا و انگلیس) به حدود 460 میلیون دلار رسیده است. سرمایه گذاران Clive Calder (موسس شرکت موسیقی Zomba) و پسرش Keith Calder (تهیه کننده قیلم هایی مانند Blindspotting و Anomalisa) هستند. به همین منظور دو نفر از خارج استودیو به جمع هیئت مدیره آن اضافه شده اند. Dan Offner وکیلی که به پیشنهاد Calder ها به هیئت مدیره پیوسته و Eli Klein که هم اکنون نیز در نقش مشاور CIG عمل میکند. Chris Roberts همچنان اکثریت سهام استودیو را در اختیار خواهد داشت و مقامش به عنوان مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره نیز تغییری نخواهد کرد. Star Citizen در سال 2012 و با استفاده از Kickstart کار خود را آغاز کرد و با موفقیتی چشم گیر توانست بیش از 200 میلیون دلار سرمایه مردمی جمع آوری کند که در حال حاضر در مرحله Alpha 3 قرار دارد. به گفته Chris Roberts این 46 میلیون دلار به صورت کامل صرف مارکتینگ Squadron 42 خواهد شد و به عنوان هزینه ساخت استفاده نمیشود. و این پول برای رقابت با مارکتینگ شرکت هایی مانند EA و Activision به شدت نیاز بوده است.

تریلر (که پیشنهاد میشه حتما ببینید) : watch?v=VppjX4to9s4

تصاویر رسمی کپچر شده از روی تریلر:



Source
 
اینا هم واقعا دارن طولش میدن تازه بعد 8 سال که از روز اول توسعه بازی میگذره میخوان وارد بخش بتا بشن ؟ اونم بخش تکنفره ؟ مگه بخش تکنفرش خطی نیست ؟ بتاش دیگه چیه ؟ در مورد بازه مشخص کردنشون هم سابقه درخشانی دارن اصلا نمیشه روش حساب کرد ! جالبیش هم اینجاست که با بزرگتر شدن بودجه بازی هی مقیاسش داره بزرگتر میشه بابا اول یـ بیس درست حسابی بسازید بعد کم کم تکمیلش کنید !
 
احتمال داره رو كنسول ها نسل بعد هم بياد؟

سوال صحیح اینه که امکان داره این بازی بیاد؟
این بازی که در واقع Starcitizen هست از 2011 اه در دست توسعه هست، معلوم نیست دارن چی کار می کن!!!
(بازی کلا روی کنسول نمیاد، انحصار PC اه)

اینا هم واقعا دارن طولش میدن تازه بعد 8 سال که از روز اول توسعه بازی میگذره میخوان وارد بخش بتا بشن ؟ اونم بخش تکنفره ؟ مگه بخش تکنفرش خطی نیست ؟ بتاش دیگه چیه ؟ در مورد بازه مشخص کردنشون هم سابقه درخشانی دارن اصلا نمیشه روش حساب کرد ! جالبیش هم اینجاست که با بزرگتر شدن بودجه بازی هی مقیاسش داره بزرگتر میشه بابا اول یـ بیس درست حسابی بسازید بعد کم کم تکمیلش کنید !

بخش تک نفزش خیلی اطلاعات ازش در دسترس نیست، فقط این که اپیزودی هست و اپیزود اول 70 تا ماموریت داره!!!
قرار بود سال پیش ریلیز بشه بخش تک نفرش
کلا وقتی که پول به اینا رسید، تصمیم گرفتن از Starcitizen یک چیز غولی درست کنن که سر و تهش ناپیدا باشه، گویا Squadron 42 هم تحت تاثیرش قرار گرفته
یک نکته ای ام که هست اینه که اینا یک دور کلا Engine رو شخم زدن، سال 2016 از CryEngine 3 سویچ کردن روی انجینی که بسیار بسیار اول راه بود و هنوزم هست، Amazon Lumberyard
این بازی اولین بازی ای هست که با انجین Amazon Lumberyard ساخته شده و عرضه می شه (اگر بشه :|)
اما در کل بازخورد های کسایی که دارن Starcitizen رو بازی می کنن شدیدا مثبته
 
آخرین ویرایش:
@Donger Reborn
يعني اينقدر سفت و محكم گفتن رو كنسول نمياد؟؟!! :(
والو با بليزارد بازيهاشون رو دادن واسه كنسول دليلش چيه كه اين شركت بازي رو پابليش نميكنه؟

روی نسل فعلی که خیر، چندین بار از سمت خود Chris Roberts گفته شده که روی این نسل قطعا نمیاد
در مورد نسل بعد هم یکبار در مصاحبش گفته بود که بعید بدونه که حتی کنسول های نسل بعد هم از پس پردازش Starcitizen بر بیان و در کل گفته که خودش با PC بزرگ شده و کل تمرکز فعلی استادیو روی بهینه سازی و توسعه بازی برای PC هست

من فکر می کنم Squadron 42 بعد از یک مدتی برای کنسول بیاد اما خود Starcitizen رو بعید بدونم
Starcitizen وحشتناک مصرف منابع به خصوص CPU و رم بالایی داره و اصولا APU ای که بیشتر تمرکزش روی GPU هست (با تشکر از کل کل گرافیکی کنسول ها) و همچنین کنسولی که رم شیر داره برای CPU/GPU، جندان مناسب این بازی نیست.
همین الان بازی زیر 16 گیگ رم داشته باشی اصلا لانچرش اجازه اجرا بهت نمی ده
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: esm nadaram

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or