طبق گزارشی که اخیرا وبسایت VG247 منتشر کرده، بازی Watch Dogs در ابتدای روند توسعه خود به عنوان یک دنباله برای سری Driver ساخته میشد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
در این گزارش مفصل، جرمی پیل از وبسایت VG247 با سه منبع مختلف صحبت کرده که شامل یک عضو ارشد سابق یوبیسافت، یک کارمند فعلی و خالق اصلی سری Driver یعنی Martin Edmondson میشود. او در خصوص روزهای ابتدایی توسعه واچ داگز، یکی از جاهطلبانهترین ساختههای یوبیسافت، چیزهای جالی را به اشتراک میگذارد که تاکنون بهطور عمومی بیان نشده بودند.
منبع VG247 در یوبیسافت میگوید: «بازیای که تحت نام Watch Dgos عرضه شد در ابتدا کار خود را به عنوان یک دنباله برای مجموعه درایور شروع کرده بود. اما بازی بهطور عمده همان چیزی بود که اکنون در محصول پایانی میبینید. همیشه قرار بود که این بازی در جهان مدرن جریان داشته باشد و در کنار رانندگی، شامل پیاده راه رفتن، پارکور و مبارزه شود. همه اینها در یک شهر بزرگ اپن ورلد بود و تکنولوژی و هک کردن ویژگی بارز بازی محسوب میشد. پس اینکه مدتی از تلاش جهت پیادهسازی این ایدهها برای تلفیق کردن آنها با مجموعه درایور گذشت، تصمیم گرفته شد که بازی به یک IP جدید تبدیل شود.»
اینطور که بهنظر میرسد، دنباله Driver توسط استودیوی Ubisoft Montreal توسعه مییافت. یکی از تهیهکنندگان یوبیسافت حتی دموی اولیهای از بازی را برای Martin Edmondson که خالق اصلی مجموعه محسوب میشود، ارسال کرده بود تا بازخورد خود را در مورد مدل هندلینگ ماشینها عنوان کند. البته بهگفته او، دموی ارسال شده بهقدری در مراحل ابتدایی بود که هنوز ماشینها بهدرستی تکسچربندی نشده بودند.
در همین حال، Driver: San Francisco در سال 2011 منتشر شد که از لحاظ تجاری یک شکست بود. کارمند ارشد سابق یوبیسافت معتقد است که این پایان کار برای مجموعه درایور بود. او میگوید Ubisoft Montreal در پاسخ به شکست سان فرانسیسکو، دموی ذکر شده را تغییر داد و تمرکز بر روی ویژگیهای هک کردن را بالاتر برد: «آنها (یوبیسافت مونترال) کار خود را انجام دادند و Yves Guillemot (مدیرعامل یوبیسافت) را متقاعد کردند که او بجای یک بازی درایور با فروش پایین، 'GTA خود' را خواهد داشت.» .
در این گزارش مفصل، جرمی پیل از وبسایت VG247 با سه منبع مختلف صحبت کرده که شامل یک عضو ارشد سابق یوبیسافت، یک کارمند فعلی و خالق اصلی سری Driver یعنی Martin Edmondson میشود. او در خصوص روزهای ابتدایی توسعه واچ داگز، یکی از جاهطلبانهترین ساختههای یوبیسافت، چیزهای جالی را به اشتراک میگذارد که تاکنون بهطور عمومی بیان نشده بودند.
منبع VG247 در یوبیسافت میگوید: «بازیای که تحت نام Watch Dgos عرضه شد در ابتدا کار خود را به عنوان یک دنباله برای مجموعه درایور شروع کرده بود. اما بازی بهطور عمده همان چیزی بود که اکنون در محصول پایانی میبینید. همیشه قرار بود که این بازی در جهان مدرن جریان داشته باشد و در کنار رانندگی، شامل پیاده راه رفتن، پارکور و مبارزه شود. همه اینها در یک شهر بزرگ اپن ورلد بود و تکنولوژی و هک کردن ویژگی بارز بازی محسوب میشد. پس اینکه مدتی از تلاش جهت پیادهسازی این ایدهها برای تلفیق کردن آنها با مجموعه درایور گذشت، تصمیم گرفته شد که بازی به یک IP جدید تبدیل شود.»
اینطور که بهنظر میرسد، دنباله Driver توسط استودیوی Ubisoft Montreal توسعه مییافت. یکی از تهیهکنندگان یوبیسافت حتی دموی اولیهای از بازی را برای Martin Edmondson که خالق اصلی مجموعه محسوب میشود، ارسال کرده بود تا بازخورد خود را در مورد مدل هندلینگ ماشینها عنوان کند. البته بهگفته او، دموی ارسال شده بهقدری در مراحل ابتدایی بود که هنوز ماشینها بهدرستی تکسچربندی نشده بودند.
در همین حال، Driver: San Francisco در سال 2011 منتشر شد که از لحاظ تجاری یک شکست بود. کارمند ارشد سابق یوبیسافت معتقد است که این پایان کار برای مجموعه درایور بود. او میگوید Ubisoft Montreal در پاسخ به شکست سان فرانسیسکو، دموی ذکر شده را تغییر داد و تمرکز بر روی ویژگیهای هک کردن را بالاتر برد: «آنها (یوبیسافت مونترال) کار خود را انجام دادند و Yves Guillemot (مدیرعامل یوبیسافت) را متقاعد کردند که او بجای یک بازی درایور با فروش پایین، 'GTA خود' را خواهد داشت.» .