بازی Storyteller برای سوئیچ و PC عرضه خواهد شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
بازی پازل روایی Storyteller در رویداد اخیر Annapurna Interactive یک رونمایی مجدد داشت و سازندگان اعلام کردند که سوئیچ و PC، پلتفرم‌های مقصد بازی هستند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Storyteller




این عنوان برای اولین بار مدت‌ها پیش و در سال 2012 توسط Daniel Benmergui نمایش داده شده بود. در سال 2018 اعلام شد که این سازنده با شرکت Annapurna Interactive وارد همکاری شده و اکنون تریلر جدیدی از بازی منتشر شده است.

بازی Storyteller به عنوان یک یک پازل روایی توصیف شده که در آن، با استفاده از ویژگی‌هایی مانند ستینگ داستانی، شخصیت‌ها و احساسات مختلف قصه خود را خلق می‌کنید. هر قصه بازیکن باید با موضوع مشخصی مانند ازدواج یک ملکه و یا نفرین خون‌آشامی هماهنگ باشد.

به گفته توسعه‌دهنده بازی، این عنوان یک برداشت خلاقانه از ژانر پازل است که به شما اجازه می‌دهد قصه‌هایی از فانتزی‌های سوپرنچرال گرفته تا تراژدی‌های شکسپیر و افسانه‌های خلقت را روایت کنید. همچنین بازی دارای انیمیشن‌های دلبرایی است و از صفحات کامیکی بهره می‌برد.

بازی Storyteller به‌زودی برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود، اما تاریخ عرضه دقیقی برای بازی اعلام نشد. همچنین دموی این عنوان از همین حالا بر روی استیم در دسترس است.​
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر