بازی Scalebound از نو ساخته نمی‌شود

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
آقای Phil Spencer به تازگی در مورد پروسه ساخت بازی Scalebound و درس‌هایی که از آن گرفته، به شکل واضح‌تری صحبت کرده‌است. این عنوان که قرار بود یکی از بازی‌های انحصاری کنسول Xbox One باشد، در سال 2017 کنسل شد.

Scalebound.jpg


در پادکستی که اخیرا از طریق IGN پخش شد، سوالاتی پیرامون احیای بازی Scalebound از فیل اسپنسر پرسیده‌شد که رئیس برند Xbox بلافاصله پاسخ داد این اتفاق نمیوفتد. البته او گفت که احترام زیادی برای استودیو Platinum Games و آقای Hideki Kamiya قائل است و نه تنها خصومتی با آن‌ها ندارد، بلکه مدام باهم درحال صحبت کردن هستند.

اسپنسر در مورد معرفی بازی Scalebound گفت که آرزو می‌کند اینکار را به تعویق انداخته بود: “ما سعی کردیم تا چیزی را امتحان کنیم، اما نتیجه نداد. من بابت اینکه تا این حد به شکل عمومی راجع‌به Scalebound صحبت کردیم، پشیمان هستم. من با Scalebound و Fable Legends درس‌هایی را در مورد عمومی بودن بیش از حد، پیش از اینکه یک برنامه باورپذیر داشته‌باشیم، آموختم.”

در نهایت نیز فیل اسپنسر گفت: “ما عاشق ایده‌هایی بودیم که میخواستیم آن‌ها را امتحان کنیم، و مشخصا دوست داشتیم که یک بازی عالی را به دست مشتریان برسانیم. ما درحال کار کردن بر روی این عنوان نیستیم. من امروز در Platinum Games حضور ندارم اما تقریبا مطمئنم آن‌ها نیز درحال ساختنش نیستند. کنسل شدن Scalebound چیزی است که مدت‌ها از آن عبور کرده‌ایم و من نیز این مورد را نقطه قوتی در شغل خود نمی‌بینم.”

پیش‌تر رئیس استودیو Platinum Games (آقای Atsushi Inaba) عنوان کرده‌بود که در کنسل شدن این بازی، نباید به تنهایی مایکروسافت را مقصر دانست و مشکلاتی که در ساخت این بازی به وجود آمد، به هر دو طرف برمیگردد.

Continue reading...
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
لعنت بهت اسپنسر دلمو شکوندی=((
کلی دلمو صابون زدم به عنوان سورپرایز با کامیا میان رو استیج معرفی دوباره میشه که با این حرفش میخ اخرم زد به تابوت sb
نمیدونم شاید قرارداد انحصاری دیگه ای بستن باهاشون
ماکروسافت به یه استدیو اکشن ساز مثل platinum نیاز داره
 

Gamer XYZ

کاربر سایت
Mar 26, 2020
68
اخطار به کاربر به دلیل تلاش برای بر هم زدن فضای تاپیک و سابقه رفتار مشابه
خیلی خوشم میاد از ریسک پذیری مایکروسافت. تا چیز واقعا جدیدی در کار نباشه سمتش نمیره.

این طبیعیه که یه پروژه انقلابی ممکنه به بن بست منتهی بشه. من SB رو اصلا fail نمیدونم بلکه یه تجربه است.
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
اون یه تیکه که گفته خصومت شخصی ندارم ولی همش در حال صحبت(بحث) باهم هستن خیلی باحاله :D:Dکلی حرف داره تو همون یه تیکه جمله:D:D
 
  • Like
Reactions: g4mer

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر