تهیه کننده اجرایی آن فاش کرده است که Capcom در ابتدا می خواست Resident Evil 7: Biohazard یک بازی سرویس محور با بخش چند نفره آنلاین و پرداخت درون برنامه ای باشد.
در گفتگوی جدید با شینجی میکامی در کانال رسمی یوتیوب Biohazard، جان تاکوچی توضیح داد که چگونه کپکام به تیم سازنده برای اجرای چنین ویژگیهایی در بازی فشار میآورد، تا زمانی که از جان تاکوچی خواسته شد به پروژه بپیوندد و این برنامهها را کنار گذاشت.
تاکوچی توضیح داد: «وقتی کار روی Resident Evil 7 را شروع کردیم، به بحث «چرا باید ترسناک باشد؟» برگشتیم.
من در مورد آن با [کارگردان رزیدنت اویل 7 کوشی] ناکانیشی زیاد صحبت کردم - «پس ما قرار است چه کار کنیم؟» ما در واقع حتی قبل از شروع کار روی Resident Evil 7 در مورد آن صحبت کرده بودیم.
و درست در همان زمان یک فشار بزرگ در کپکام به وجود آمد و آن هم توسط تیم «بازاریابی» که میگفت «ما باید بازیهایی را که بازیکنان درخواست میکنند انجام دهیم».
بنابراین به ما میگفتند «این را بساز، آن را بساز»، در آن زمان برای کارگردانها واقعاً سخت بود.
«چند نفره آنلاین»، «محتوای قابل دانلود»، بازی سرویس محور و دارای پرداخت دوران برنامه ای، اینها چیزهای بود که از ما میخواستند!»
«به طور جدی، خواسته های زیادی وجود داشت...سرانجام، رئیس ما، [کنزو] سوجیموتو وارد عمل شد. او در مورد تمام تلاش های ناموفق در آن مرحله شنیده بود. بنابراین این یکی از آن لحظات فراموش نشدنی برای من است.»
۴ ژانویه، اولین روز کاری سال جدید بود. رئیسم من را به دفتر خود فراخواند. Resident Evil 7 در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، تاکوشی سان وارد عمل شوید و کمک کنید تا آن را بسازند!» بنابراین من در نهایت به کار روی Resident Evil 7 پایان دادم.
تاکوچی توضیح داد که وقتی به تیم ملحق شد، تلاش کرد تا ناکانیشی را به عنوان کارگردان بازی انتخاب کند، سپس تلاش کرد تا عنوانی سرویس محور و با ویژگیهای پرداخت دورن برنامه ای را که کپکام در تلاش برای پیادهسازی آن بود حذف کند.
«اول، تصمیم گرفتیم که خوب ریشه های Resident Evil در ژانر وحشت است. ما در مورد آن زیاد صحبت کردیم. ایده بازی چند نفره خیلی زود از بین رفت. اگر میتوانستیم آن را به درستی کنار هم بگذاریم، میتوانستیم یک بازی چند نفره ترسناک هیجانانگیز بسازیم، اما واقعاً هیچ ایده خوبی نداشتیم، بنابراین آن را کنار گذاشتیم.»
«لیست بازاریابی و در اصل رزیدنت اویلی که از می خواستند رو کنار گذاشتیم و فقط به نکته رسیدم و آن هم چیزی نیست جز یک بازی ترسناک تک نفره قدیمی؛ بزرگترین کابوس تیم بازاریابی»
بعد از عرضه بازی، تیم بازاریابی متوجه اشتباهات خود شد، زیرا رزیدنت اویل۷ موفقیت چشمگیری داشت و امتیاز 86 را در سایت جمعآوری نقد متاکریتیک کسب کرد.
در ماه ژوئن، Resident Evil 7 – همراه با ریمیک های Resident Evil 2 و 3 – ارتقاهای نسل فعلی را برای PS5، Xbox Series X/S و PC دریافت کرد.
در گفتگوی جدید با شینجی میکامی در کانال رسمی یوتیوب Biohazard، جان تاکوچی توضیح داد که چگونه کپکام به تیم سازنده برای اجرای چنین ویژگیهایی در بازی فشار میآورد، تا زمانی که از جان تاکوچی خواسته شد به پروژه بپیوندد و این برنامهها را کنار گذاشت.
تاکوچی توضیح داد: «وقتی کار روی Resident Evil 7 را شروع کردیم، به بحث «چرا باید ترسناک باشد؟» برگشتیم.
من در مورد آن با [کارگردان رزیدنت اویل 7 کوشی] ناکانیشی زیاد صحبت کردم - «پس ما قرار است چه کار کنیم؟» ما در واقع حتی قبل از شروع کار روی Resident Evil 7 در مورد آن صحبت کرده بودیم.
و درست در همان زمان یک فشار بزرگ در کپکام به وجود آمد و آن هم توسط تیم «بازاریابی» که میگفت «ما باید بازیهایی را که بازیکنان درخواست میکنند انجام دهیم».
بنابراین به ما میگفتند «این را بساز، آن را بساز»، در آن زمان برای کارگردانها واقعاً سخت بود.
«چند نفره آنلاین»، «محتوای قابل دانلود»، بازی سرویس محور و دارای پرداخت دوران برنامه ای، اینها چیزهای بود که از ما میخواستند!»
«به طور جدی، خواسته های زیادی وجود داشت...سرانجام، رئیس ما، [کنزو] سوجیموتو وارد عمل شد. او در مورد تمام تلاش های ناموفق در آن مرحله شنیده بود. بنابراین این یکی از آن لحظات فراموش نشدنی برای من است.»
۴ ژانویه، اولین روز کاری سال جدید بود. رئیسم من را به دفتر خود فراخواند. Resident Evil 7 در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، تاکوشی سان وارد عمل شوید و کمک کنید تا آن را بسازند!» بنابراین من در نهایت به کار روی Resident Evil 7 پایان دادم.
تاکوچی توضیح داد که وقتی به تیم ملحق شد، تلاش کرد تا ناکانیشی را به عنوان کارگردان بازی انتخاب کند، سپس تلاش کرد تا عنوانی سرویس محور و با ویژگیهای پرداخت دورن برنامه ای را که کپکام در تلاش برای پیادهسازی آن بود حذف کند.
«اول، تصمیم گرفتیم که خوب ریشه های Resident Evil در ژانر وحشت است. ما در مورد آن زیاد صحبت کردیم. ایده بازی چند نفره خیلی زود از بین رفت. اگر میتوانستیم آن را به درستی کنار هم بگذاریم، میتوانستیم یک بازی چند نفره ترسناک هیجانانگیز بسازیم، اما واقعاً هیچ ایده خوبی نداشتیم، بنابراین آن را کنار گذاشتیم.»
«لیست بازاریابی و در اصل رزیدنت اویلی که از می خواستند رو کنار گذاشتیم و فقط به نکته رسیدم و آن هم چیزی نیست جز یک بازی ترسناک تک نفره قدیمی؛ بزرگترین کابوس تیم بازاریابی»
بعد از عرضه بازی، تیم بازاریابی متوجه اشتباهات خود شد، زیرا رزیدنت اویل۷ موفقیت چشمگیری داشت و امتیاز 86 را در سایت جمعآوری نقد متاکریتیک کسب کرد.
در ماه ژوئن، Resident Evil 7 – همراه با ریمیک های Resident Evil 2 و 3 – ارتقاهای نسل فعلی را برای PS5، Xbox Series X/S و PC دریافت کرد.