شایعه بازی God of War Ragnarok در ماه نوامبر عرضه می‌شود

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
طبق گفته رسانه بلومبرگ، بازی God of War Ragnarok بر خلاف برخی شایعات، تا پایان سال 2022 عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی God of War Ragnarok

طی روزهای گذشته شایعات مختلفی از زمان عرضه عنوان موردانتظار سونی به گوش رسیده است. اخیرا شایعه‌ای منتشر شده بود که به تأخیر خوردن God of War Ragnarok تا سال 2023 اشاره داشت و غیبت بازی در رویدادهای اخیر نیز زمینه‌ساز به‌وجود آمدن حدس و گمانه‌زنی در این مورد شده بود. اما منابع بلومبرگ می‌گویند که عرضه این عنوان برای ماه نوامبر امسال (آبان/آذر) برنامه‌ریزی شده است. منابع بلومبرگ همچنین مدعی شده‌اند که طی روزهای آینده و تا پایان ماه ژوئن، تاریخ عرضه نهایی بازی اعلام خواهد شد.

جدیدترین ساخته استودیوی Santa Monica پیش از این برای سال 2021 معرفی شده بود، اما همان‌طور که انتظار می‌رفت سازندگان تاریخ عرضه را تا تاریخ نامشخصی از سال 2022 به تعویق انداختند. البته بلومبرگ در گزارش خود اشاره کرده که تاریخ عرضه بازی به‌طور داخلی نیز تأخیر خورده و سازندگان در مقطعی از امسال انتظار داشتند تا بازی را در ماه سپتامبر، یعنی حدود سه ماه دیگر عرضه کنند.

به هر حال، اگر این شایعه صحت داشته باشد احتمالا به‌زودی شاهد تأیید شدن آن از سوی سونی خواهیم بود. بازی God of War Ragnarok که پایانی بر ماجراجویی‌های کریتوس و آتریوس در دنیای نورس خواهد بود، برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر