درود
در کنفرانس E3 مايکروسافت، رسما تاييد شد که «Gears Of War 4» براي PC نيز عرضه ميشود. حال استوديوي کواليشن، در مورد تجربه بصري کساني که هم نسخه Xbox One و PC را بازي خواهند کرد، توضيحات مختصري داد. در ادامه با بازيسنتر همراه باشيد.
طبق مصاحبهاي که با آقاي Mike Rayner [مدير فني کواليشن] صورت گرفته است، او در مورد ويژگيهاي ممتاز و مزاياي کار با موتور گرافيکي Unreal Engine 4 توضيحاتي را ارائه داد. اين موتور گرافيکي متعلق به کمپاني Epic است. او گفت: «يکي از بزرگترين محسنات و برتري کار با Unreal Engine 4، اين است که يک موتور گرافيکي کراس پلتفرم به حساب ميآيد. بنابراين ما آن را بر روي ويندوز آزمايش و تست کرده و بعد آن را بر روي Xbox One اجرا ميکنيم. ما به طور دائم در حال اجراي بازي بر روي هر دو پلتفرم هستيم.»
او اضافه کرد که استوديو اميدوار است تا نسخه PC بازي، تجربهاي بسيار خوب از «Gears Of War 4» را براي کاربران اين پلتفرم به ارمغان آورد. اين استديوي قصد دارد تا نسخه PC بازي بر روي کامپيوترهاي شخصي بسيار قوي اجرا شود اما Mike Rayner به اين نکته نيز اشاره کرد که بازي بر روي کاميپوترهاي شخصي متوسط نيز اجرا خواهد شد.
او در مورد نسخه Xbox One گفت که اين نسخه از بازي، يک ويترين بصري خواهد بود. «ما بسيار تلاش ميکنيم تا نسخه Xbox One از نهايت قدرت اين کنسول بهره ببرد. اين نسخه از بازي، بايد ويتريني از جلوههاي بصري باشد [همانطور که GeOW اينگونه شناخته شده است] و براي آن بسيار تلاش ميکنيم.»
در ديگر قسمت از مصاحبه، او گفت که هر دو نسخه از «Gears Of War 4» چگونه از مزاياي DirectX 12 بهره خواهند برد. همچنين اشاره کرد که نسخه PC از رزولوشن 4K پيشتيباني ميکند و نسخه Xbox One نيز با رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد.
«اين [DirectX 12] تعدادي از لايههاي بين نرم افزار و سخت افزار گرافيکي را حذف ميکند. اين حالت باعث خواهد تا کيفيت تصاوير و گرافيک بازي را بهتر کنيم تا بهينهترين کارايي را به انجام برسانيم. سپس آن را براي کامپيوترهاي شخصي انتقال ميدهيم که به ما اجازه ميدهد از نرخ فريم ريت بالاتري استفاده کنيم و تا جايي که ممکن است، بازي به بهترين شکل ممکن اجرا شود.
يکي از کارهايي که توانستيم با Gears Of War 4 انجام دهيم اين است که همهي محتويات بازي را در رزولوشن 4K به وجود آوريم. پس اگر سيستمي داريد که بتواند 4K را پشتيباني کند، بافتها و تکسچرهاي بازي را با کيفيتي عالي خواهيد ديد. در کامپيوترهاي شخصي، تجربهاي منحصر به فرد با رزولوشن 4K بازي خواهيد داشت. نسخه Xbox One نيز کاملا با رزولوشن 1080p بهينه شده است.»
«Gears Of War 4» يازدهم اکتبر 2016 عرضه خواهد شد.
منبع
در کنفرانس E3 مايکروسافت، رسما تاييد شد که «Gears Of War 4» براي PC نيز عرضه ميشود. حال استوديوي کواليشن، در مورد تجربه بصري کساني که هم نسخه Xbox One و PC را بازي خواهند کرد، توضيحات مختصري داد. در ادامه با بازيسنتر همراه باشيد.
او اضافه کرد که استوديو اميدوار است تا نسخه PC بازي، تجربهاي بسيار خوب از «Gears Of War 4» را براي کاربران اين پلتفرم به ارمغان آورد. اين استديوي قصد دارد تا نسخه PC بازي بر روي کامپيوترهاي شخصي بسيار قوي اجرا شود اما Mike Rayner به اين نکته نيز اشاره کرد که بازي بر روي کاميپوترهاي شخصي متوسط نيز اجرا خواهد شد.
او در مورد نسخه Xbox One گفت که اين نسخه از بازي، يک ويترين بصري خواهد بود. «ما بسيار تلاش ميکنيم تا نسخه Xbox One از نهايت قدرت اين کنسول بهره ببرد. اين نسخه از بازي، بايد ويتريني از جلوههاي بصري باشد [همانطور که GeOW اينگونه شناخته شده است] و براي آن بسيار تلاش ميکنيم.»
در ديگر قسمت از مصاحبه، او گفت که هر دو نسخه از «Gears Of War 4» چگونه از مزاياي DirectX 12 بهره خواهند برد. همچنين اشاره کرد که نسخه PC از رزولوشن 4K پيشتيباني ميکند و نسخه Xbox One نيز با رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد.
«اين [DirectX 12] تعدادي از لايههاي بين نرم افزار و سخت افزار گرافيکي را حذف ميکند. اين حالت باعث خواهد تا کيفيت تصاوير و گرافيک بازي را بهتر کنيم تا بهينهترين کارايي را به انجام برسانيم. سپس آن را براي کامپيوترهاي شخصي انتقال ميدهيم که به ما اجازه ميدهد از نرخ فريم ريت بالاتري استفاده کنيم و تا جايي که ممکن است، بازي به بهترين شکل ممکن اجرا شود.
يکي از کارهايي که توانستيم با Gears Of War 4 انجام دهيم اين است که همهي محتويات بازي را در رزولوشن 4K به وجود آوريم. پس اگر سيستمي داريد که بتواند 4K را پشتيباني کند، بافتها و تکسچرهاي بازي را با کيفيتي عالي خواهيد ديد. در کامپيوترهاي شخصي، تجربهاي منحصر به فرد با رزولوشن 4K بازي خواهيد داشت. نسخه Xbox One نيز کاملا با رزولوشن 1080p بهينه شده است.»
«Gears Of War 4» يازدهم اکتبر 2016 عرضه خواهد شد.
منبع