بازی Fable به مدت 4 سال در حال ساخت بوده است

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
به‌تازگی یکی از توسعه‌دهندگان بازی Fable اشاره کرده که به مدت 4 سال بر روی این پروژه مشغول بوده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Fable

توئیت اخیری که تام گالتن، مهندس ارشد استودیوی Playground Games بر روی صفحه شخصی خود قرار داده، اطلاعات جدیدی را در مورد مدت زمان ساخت بازی Fable به ما می‌دهد و از این بابت، توجهات زیادی به سوی این توئیت جلب شده است. او به‌تازگی یک سال دیگر از کار کردن خود در استودیوی پلی‌گراند گیمز را جشن گرفته و در این توئیت نوشته: «4 سال کار کردن بر روی Fable در WeArePlayground@. به‌شدت برای این بازی هیجان‌زده‌ام.»

این بدین معنی است که Fable جدید از سال 2017، یعنی یک سال پس از کنسل شدن Fable Legends و تعطیلی استودیوی Lionhead Studios، در حال ساخت بوده. البته باید در نظر داشت که در این میان، ممکن است مراحل پیش تولید نیز محاسبه شده باشد.

بازی Fable ابتدا در اواسط سال 2020 برای ایکس باکس سری ایکس|اس و رایانه‌های شخصی معرفی شد و پس از آن، سازندگان جزئیات چندانی را به اشتراک نگذاشتند. البته می‌دانیم که آنا مگیل، نویسنده بازی Control به عنوان نویسنده ارشد بر روی Fable مشغول کار است و همچنین طبق فهرست‌های شغلی استودیو، این عنوان با موتور گرافیکی ForzaTech توسعه می‌یابد.

همان‌طور که می‌دانید، استودیوی Playground Games در این مدت همچنین مشغول توسعه بازی Forza Horizon 5 بوده که سه‌شنبه همین هفته برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس|اس و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.​
 
اگه نویسنده بوده یعنی احتمال زیاد از زمان Pre-production درگیر پروژه بوده. اینم در نظر بگیرید
نویسنده کنترل حدود یه سال پیش اومد رو پروژه، این رفیقمون که چهار سال اخیر روش کار کرده مهندس ارشده. /:)
توئیت اخیری که تام گالتن، مهندس ارشد استودیوی Playground Games بر روی صفحه شخصی خود قرار داده
البته می‌دانیم که آنا مگیل، نویسنده بازی Control به عنوان نویسنده ارشد بر روی Fable مشغول کار استا
 
والا دیگه تعداد سال هایی که روی یک پروژه کار کرده باشن حقیقتا برای خود من باعث هایپ نمیشه.
حالا حتی اگه ده سال هم روش کار کرده باشن.
دیگه همین Cyberpunk 2077 نشون داده که این موضوع چقدر کشکه!
مهم ترین مسئله محصول نهاییه.
 
والا دیگه تعداد سال هایی که روی یک پروژه کار کرده باشن حقیقتا برای خود من باعث هایپ نمیشه.
حالا حتی اگه ده سال هم روش کار کرده باشن.
دیگه همین Cyberpunk 2077 نشون داده که این موضوع چقدر کشکه!
مهم ترین مسئله محصول نهاییه.
سایبرپانک مراحل اصلی ساختش از 2016 بود
البته برای یک بازی ow و با سبک جدید برای یک استودیو 4سال هیچ حساب میشه
برای مقایسهHorizon zero dawn نزدیک 7سال ساختش طول کشید
 
سایبر نکس جنش مشکلی نداشت اون حریص بودنشون برای عرضه دقیقه اخری یک بازی نسل جدید روی سخت افزار بشدت ضعیف تر بود که باعث شد بسیار بد اجرابشه و همین باعث شد تر و خشک با عم بسوزه و لانچ بازی بشه یک جک بد .وگرنه روی پی سی و نسل جدید اونجور نبود اصلا.باگ داشت کلا ولی نه در حد اون فاجعه .اتفاقا ستینگ و اتمسفر و طراحی ها و .... و سیستم های نقش افرینی اصلا بد نبودند.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or