بازی Dying Light 2 در مراحل آخر ساخت خود قرار دارد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
سازندگان بازی Dying Light 2 اخیرا در اعلامیه‌ای عنوان کرده‌اند که روند توسعه این بازی در مراحل آخر خود قرار دارد و به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

Dying-Light-2.jpg


استودیو Techland در حال توسعه دنباله یکی از بازی‌های موفق این نسل یعنی دایینگ لایت است. تأخیر به وجود آمده در عرضه این عنوان، باعث شده که تاریخ انتشار بازی از بهار امسال به زمان نامعلومی به تعویق بیوفتد. اما به‌نظر می‌رسد تک‌لند قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک، با اعلام تاریخ انتشار بازی طرفداران را سورپرایز کند:

“یک تیم کامل در تک‌لند در حال آماده کردن معرفی تاریخ عرضه به همراه اطلاعات مختلفی است که طرفداران را سورپرایز خواهد کرد، بنابراین فعلا نمی‌خواهیم چیزی را لو بدهم. تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که به ما اعتماد کنید. ما در حال توسعه آخرین بخش‌های این پروژه هستیم و به حمایت شما نیاز داریم”

با توجه به اینکه دایینگ لایت 2 یک عنوان بین نسلی است، اما هنوز اطلاعاتی در خصوص وجود و یا عدم وجود قابلیت Smart Delivery برای این بازی منتشر نشده‌است. بازی Dying Light 2 در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، اکس باکس وان، اکس باکس سری اکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر