ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
ساخت بازی
بازی های ایرانی
بازی درحال ساخت تولدافسانه ها 2
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ebibatboy" data-source="post: 3838114" data-attributes="member: 41961"><p>من به عنوان یه خوره JRPG چنتا انتقاد شدید دارم:d</p><p>اول اینکه این عکسی که گذاشتید فضای خالی خیلی زیادی داره.اصلا شبیه یه مهمونخونه یا محل جمع شدن مردم یا محل استراحت موقت قهرمان داستان و...نیست .یدونه میز اضافه کنید با شکل متفاوت.دو تا تابلو مستطیلی کوچیک بزنید به دیواراش(اون سپرها کار خوبی ان).شومینه اضافه کنید.دو تا بشکه اضافه تر بزنید یه گوشه دیگه از تصویر.</p><p>دوم اینکه منبع نور اینجا دیده نمیشه ولی اشیا سایه دارن:d دو سه پنجره اضافه کنید.شمع یا فانوس یا لوستر شمعی اضافه کنید</p><p>سوم رنگ بندی محیطه.آدم اینو میبینه به جای احساس امنیت و زندگی دلش میگیره!حس مرگ و ترس از اتمسفر داستان هم نمیده فقط آدم حس میکنه کسی که اینو ساخته یه چی سرهم بندی کرده (توهین نباشه میدونم هنوز بازی کامل نشده:d)اضافه کردن منبع نور به این محیط خودش یه مرحله حس زنده بودن محیط رو میبره بالا.واسه بیشتر کردن این حس رنگ های کنتراسته و مکمل هم بذارید.مثلا شما میتونید شمع و شومینه روشن بذارید و بعد زمین رو بخاطر نور اینها نارنجی طراحی کنید بعد یه فرش آبی بذارید وسط اتاق.آبی و نارنجی مکمل همدیگه هستند.به نوعی وقتی میذاریدشون روی هم دوتاشون برجسته میزنند بیرون و چشم نوازتر میشن.(از این قانون رنگ های مکمل زیاد تو محیط استفاده کنید.مثلاسبز و قرمز یا بنفش و زرد.واسه بازی های با گرافیک 16 بیت این رنگبندیا پایه اصلی گرافیک میشن)</p><p>چهارم کارکترها هستند.اینجا بیشتر نظر شخصیه.لباس کارکترها به هیکلشون نمیخوره.بهتره یا لباس ها رو حجیم کنید یا هیکلشون رو تپل کنید.نکته دیگه اینکه لباس ها جزییات کافی ندارن.همین پیرمرد دانا:d که کلاه جادوگری داره نگاه کنید.انگار یه لباس یه دست پوشیده.میتونید یه لباسشو ردا کنید بیاد تا زانوش و رنگ لباس و شلوارو متفاوت کنید یا اینکه رنگ کفشاشو متفاوت کنید.(رنگبندی کنتراستی فراموش نشه).مدل موها رو هم یکم متنوع تر کنید.</p><p>پنجم هم نظر شخصیه. سلاح ها متاسفانه خیلی بد از آب درومدند.خیلی باریک هستند و اصلا به چشم نمیان.توی این بازی ها سلاح هرچی Bold تر و واضح تر باشه لذت بخش تره</p><p>=========</p><p>موتور بازی چیه؟پیشنهاد میکنم برید روی RPG Maker .به قیمت خیلی ارزون میتونید نسخه ارجینال رو پیدا کنید (در حد 10 -15 دلار) هم میتونید خیلی شیک بازی رو بدید روی استیم گرین لایت.</p><p>در آخر هم واسه کسب تجربه یه نگاهی به سری Shining Force و Chrono Trigger بندازید</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebibatboy, post: 3838114, member: 41961"] من به عنوان یه خوره JRPG چنتا انتقاد شدید دارم:d اول اینکه این عکسی که گذاشتید فضای خالی خیلی زیادی داره.اصلا شبیه یه مهمونخونه یا محل جمع شدن مردم یا محل استراحت موقت قهرمان داستان و...نیست .یدونه میز اضافه کنید با شکل متفاوت.دو تا تابلو مستطیلی کوچیک بزنید به دیواراش(اون سپرها کار خوبی ان).شومینه اضافه کنید.دو تا بشکه اضافه تر بزنید یه گوشه دیگه از تصویر. دوم اینکه منبع نور اینجا دیده نمیشه ولی اشیا سایه دارن:d دو سه پنجره اضافه کنید.شمع یا فانوس یا لوستر شمعی اضافه کنید سوم رنگ بندی محیطه.آدم اینو میبینه به جای احساس امنیت و زندگی دلش میگیره!حس مرگ و ترس از اتمسفر داستان هم نمیده فقط آدم حس میکنه کسی که اینو ساخته یه چی سرهم بندی کرده (توهین نباشه میدونم هنوز بازی کامل نشده:d)اضافه کردن منبع نور به این محیط خودش یه مرحله حس زنده بودن محیط رو میبره بالا.واسه بیشتر کردن این حس رنگ های کنتراسته و مکمل هم بذارید.مثلا شما میتونید شمع و شومینه روشن بذارید و بعد زمین رو بخاطر نور اینها نارنجی طراحی کنید بعد یه فرش آبی بذارید وسط اتاق.آبی و نارنجی مکمل همدیگه هستند.به نوعی وقتی میذاریدشون روی هم دوتاشون برجسته میزنند بیرون و چشم نوازتر میشن.(از این قانون رنگ های مکمل زیاد تو محیط استفاده کنید.مثلاسبز و قرمز یا بنفش و زرد.واسه بازی های با گرافیک 16 بیت این رنگبندیا پایه اصلی گرافیک میشن) چهارم کارکترها هستند.اینجا بیشتر نظر شخصیه.لباس کارکترها به هیکلشون نمیخوره.بهتره یا لباس ها رو حجیم کنید یا هیکلشون رو تپل کنید.نکته دیگه اینکه لباس ها جزییات کافی ندارن.همین پیرمرد دانا:d که کلاه جادوگری داره نگاه کنید.انگار یه لباس یه دست پوشیده.میتونید یه لباسشو ردا کنید بیاد تا زانوش و رنگ لباس و شلوارو متفاوت کنید یا اینکه رنگ کفشاشو متفاوت کنید.(رنگبندی کنتراستی فراموش نشه).مدل موها رو هم یکم متنوع تر کنید. پنجم هم نظر شخصیه. سلاح ها متاسفانه خیلی بد از آب درومدند.خیلی باریک هستند و اصلا به چشم نمیان.توی این بازی ها سلاح هرچی Bold تر و واضح تر باشه لذت بخش تره ========= موتور بازی چیه؟پیشنهاد میکنم برید روی RPG Maker .به قیمت خیلی ارزون میتونید نسخه ارجینال رو پیدا کنید (در حد 10 -15 دلار) هم میتونید خیلی شیک بازی رو بدید روی استیم گرین لایت. در آخر هم واسه کسب تجربه یه نگاهی به سری Shining Force و Chrono Trigger بندازید [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
ساخت بازی
بازی های ایرانی
بازی درحال ساخت تولدافسانه ها 2
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft