بازی ایرانی شبگرد گلد شد

rahyarpaul

کاربر سایت
بازی ایرانی شبگرد گلد شد.با آرزوی موفقیت برای این عزیزان ،نظر شما را به سخنان سازندگان بازی جلب مینمایم:
پس از 2 سال و نیم تلاش شبانه روزی در استودیوی بازی سازی پردیس گیم مفتخریم اعلام کنیم که ساخت بازی شبگرد به پایان رسیده و بازی آماده عرضه در سال 93 می باشد .​
در این مدت سختیهای بسیار زیادی را تحمل کرده ایم ولی امید به ساخت یک محصول با کیفیت به همراه نظرات مثبت هوادارنمان انرژی ما را دوچندان نمود تا سختی ها را راحتر تحمل کنیم . یکایک اعضای تیم با عشقی که همراه تخصص خود کردند موانع و بعضاً نامهربانی هایی که به این پروژه شد را به پایان رساندند تا همگان بفهمند که ما جوانان ایرانی با اندک امکانات و داشته ها می توانیم بهترین نتایج را بگیریم .​
از ابتدا نیز انتظاری از هیچ سازمانی نداشتیم و فقط امید به حمایت هموطنان عزیزمان داشته ایم . آنها هستند که با حمایت خودشان ما را به ادامه دادن و یا ندادن این کار هدایت کرده و می کنند.​
از شما هوادارن عزیز عذرخواهی می کنیم که بازی با تاخیرهای زیادی مواجه شد . خواستیم زمان را فدای کیفیت نکنیم و با اینکه بودجه ساخت ما خیلی پیش از این به پایان رسیده بود اعضای تیم با از خودگذشتگی زیاد تصمیم گرفتند در جزئیات گیم پلی – داستان – محیطها تا حد توان کم نگذارند و یک بازی با کیفیت بسازند .​
احترام به شعور بازیباز و خواسته ای که از بازی دارد در این مدت طولانی سرلوحه کار ما بوده است. بدین صورت ما هر چه در توان داشتیم در میانه کارزار گذاشتیم ، جهت بهتر نمودن روند بازی و خلق تجربه بازی لذت بخش تلاشی شبانه روز نمودیم تا بلکه جایگاه بازی های ایرانی را در این صنعت بالا بریم و افتخاری نیز در عرصه جهانی کسب نمائیم.​
با توجه به اتمام بازی ، هم اکنون در حال مذاکره با ناشر مناسب برای توزیع بازی هستیم و یکی از بخشهای مشکل کار در ایران توزیع مناسب بازی است که باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد .​
از طرف کلیه پرسنل استودیوی بازیسازی پردیس گیم سال خوبی را برای همه آرزومندیم و امیدواریم صنعت بازیسازی در سال جدید پیشرفت چشمگیری داشته باشه . پوستر جدیدی از بازی به همین مناسبت به همه طرفداران هدیه می کنیم .
shabgard-Poster2.jpg

نوید این را هم می دهیم که تریلر نهایی بازی را در فروردین ماه عرضه خواهیم کرد که تغییرات زیادی را نسبت به تریلر قبلی شاهد خواهید بود .


با دریافت نظرات و انتقادات سازنده شما تلاش نمودیم مشکلات پیشین را در حد توان رفع نمائیم.


با آرزوی بهترینها برای شما

استودیوی بازیسازی پردیس گیم

 
خسته نباشید :x


امیدوارم بازی خوبی‌ باشه در حدی که بشه بازی کرد و ازش لذت برد


من به شخصه بعد از گرشاسپ این دومین بازی ایرانی‌ که تصمیم به خریدش گرفتم
 
به نظرم بدید به تصویر گستر پاسارگاد یا عصر بازی برای انتشارش در کل کشور

انشا الله یه تیراژ تپل بزنین چون سود تو بازی خیلی کمه و بیشترین سود از فروش بازی فروشگاه ها و منتشر کننده می بره
 
ما که حمایت نمیکنیم ، 5 سال رو بازی کار کنین ولی بازی ابرومند باشه با بودجه ناچیز و... میدونم مشکلات زیاده ولی کار بیشتر و فشرده تر خیلی بهتره
نه تبلیغ درست حسابی تو صدا و سیما دارن نه تو سطح شهر و .. چه امیدی به فروش دارن ؟
 
ما که حمایت نمیکنیم ، 5 سال رو بازی کار کنین ولی بازی ابرومند باشه با بودجه ناچیز و... میدونم مشکلات زیاده ولی کار بیشتر و فشرده تر خیلی بهتره
نه تبلیغ درست حسابی تو صدا و سیما دارن نه تو سطح شهر و .. چه امیدی به فروش دارن ؟
یه ذره اگه انصاف باشه خیلی چیز خوبیه :کاری ندارم اصلا شبگرد خوبه یا نه ولی منطقی حرف بزنیم
1.بودجه ناچیز:وقتی بودجه ناچیز باشه کی میتونه حقوقه یه تیمو برا 5 سال بده
بودجه ناچیز کی میتون هزینه یه engine رو بده البته فکر کنم engine این مجانیه
با بودجه ناچیز کی ادم حرفه ای میاد تو تیم ،ادم غیر حرفه ای سی سال هم رو بازی کار کنه چی تهش در میاد.
2.تبلیغات:قیمت این بازی حداکثر 5000-6000 تومنه که حداقل 500-1000 تومن برا مغازه داره و حداقل 1000-2000 تومن هم رو هر بازی ناشر بر میداره فوقش 3000 تومن دست سازنده رو بگیره
گیریم 500 هزار نسخه بفروشه میشه 1.5 میلیارد .خودشون گفتن 1 میلیارد هزینه بازی شده میشه سود 500 میلیون
با 500 میلیون چه تبلیغی میشه کرد تو تلویزیون .
یه بازی به اسم euro truck simulator 2 ساخته شد تو المان تو 24 ساعت اولیه کل بودجشو در اورد خداوکیلی گرافیک اون بازی از تریلر ارتشهای زمینی و شبگرد پایینتر نبوده باشه بالاتر نبوده ،چه تبلیغ خاصی مثلا اون بازی کرده بود بجز تو وبلاگ SCS
تازه از الان شبگرد رو استیمه اون بازی چند هفته بعد از عرضه رفت روو استیم .ایده خلاقانه داشت؟نه.شبیه ساز کامیون بود.از اول بزیش کامل بود،نه. تا حالا بیش از 10 تا پچ داده.محیطاش کاملا طراحی شده بود؟نه .کلا جاده بود هر شهرش دو تا خیابون داشت و تموم میشد.
ولی همه المانیها کیف میکرد تو وبلاگش برو ببین چه به به و چه چه ای میکنن.
شما نخر سود شما برا شرکتش 2000 تومنه ولی حرف منطقی بزن
بازی ای که سودش 500 میلیون نمیتونه مثل GTA شهر رو رنگ کنه
و نکته اخر مگه بازیهای روز دنیا شبانه روز رو تلویزیون هستند که اینجا هم باید باشه
یه گیمر تو دنیا باید یه جستجوگر تو اینترنت هم باشه و تو اینترنت هم براحتی میشه به اطلاعات بازی دست یافت
 
آخرین ویرایش:
Rayhapoul میدونستم یکی میاد و طومار برام مینویسه ببین خیلی راحته وقتی مملککت قانون نداره و کلا نه قانون کپی رایتی وجود داره نه سازمان خصوصی که جذب بازیسازی شه و نه تبلیغی بازی نسازن که سنگین تره اول باید زیر ساخت درست شه دوست عزیز ، بعد حالا میگیم این هیچی بنیاد میتونه بجای خرج واسه بازی های ... بودجه بیشتری به این بازی های ارزشی و اسن تیم ها بده چون کلد هزینه شخصی نمیتونن بکنن و ریسک و توانش ندارن همه زیر پرچم بنیادن...یا مجبور نیستن توان و نیرو بزارن واسه بازی های بزرگ رو بازی های موبایلی میتونن کار کنن وقتی میبینن عزینه و نیرو دو سال صرف میشه بدون برگردوندن هزینه و ثمره ای واسه شرکت
 
تا اين لحظه هيچ كدوم از سازنده هاي بازي شبگرد بودجه ساخت رو اعلام نكردند. بودجشم خيلي خيلي خيلي كمتر از اون چيزيه كه گفته شد. حتي از يكسري از بازي هاي ايراني كه تا حالا كار شده كمتر بوده.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or