بازی ایرانی دیسترو - Destro

iman_axe

کاربر سایت
Jun 25, 2010
223
com.Crowsware.Destro5.jpg


بازی Destro در سبک رقابتی arcade توسط تیم ما ساخته شده. سعی شده در ساخت بازی استاندارد های روز این سبک رعایت بشه تا علاوه بر جذابیت توان رقابت با بازی های هم سبک خارجی رو داشته باشه.
لازم به ذکره از صفر تا صد ایده , آرت , موزیک , و پیاده سازی توسط تیم خودمون انجام شده (چون بعضی ها گفتن بازی احتمالا کپی از یه بازی خاجیه! :|)

از تمامی دوستان بازیسنتری دعوت میشه بازی کنید و نظرات ارزشمندتون رو برای بهتر شدن بازی بیان کنید.

بازی برای دو پلتفرم android و ios در مارکت های کافه بازار و اپ استور منتشر شده. دوستان اگر کامنت و rate هم داخل مارکت ها بزارید به بالا اومدن بازی کمک کردید (بازی یکی دو روزه منتشر شده):peace:


شرح بازی: بازی دیسترو که جزو بازی های رقابتی محسوب می شود، یک بازی بسیار ساده و در عین حال چالش بر انگیز است. از نظر رابط کاربری بسیار ساده و راحت است و از نظر گرافیکی نیز جذاب و زیباست.
در این بازی اشکالی از بالا به پایین می آیند و شما با زدن بر روی سه شکل پایین صفحه نباید بگذارید آنها به پایین صفحه برسند. برای اشکال تو پر یک بار و برای اشکال تو خالی باید دو بار ضربه بزنید. گاهی اوقات دایره کوچک پایین صفحه به رنگ زرد در می آید که شما با کشیدن آن به راست یا چپ می توانید جایزه دریافت کنید که در روند بازی خیلی به شما کمک می کند.
این بازی بسیار به سرعت عمل شما بستگی دارد. و سرعت آن کم کم افزایش پیدا می کند.

لینک کافه بازار


لینک app store
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر