بازی «ورجه وورجه» مهدی بهرامی فینالیست شد

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
5-buttons.jpg


به نقل از سایت دنیای بازی: (کپی برداری از این مطلب ایراد داره؟؟!)

"بازی «ورجه وورجه» ساخته مهدی بهرامی فینالیست مسابقات «پروژه های روند بازی تجربی» برلین شد. این تشکل هر ماه مسابقه ی خاصی با موضوع خاصی برگزار می کند که این بار نام مسابقه «۵ دکمه» است و مهدی بهرامی فینالیست ۵ دکمه شده.
مهدی بهرامی در باره ی این مسابقه توضیح می دهد:این Epxerimental Gameplay یه مسابقه است که هر ماه یه موضوع میدن و میگن تو کمتر از ۷ روز یه بازی برای اون موضوع بسازید. مثلا Kyle Gabler سازنده World of Goo یکی از بنیان گذاران این مسابقه است. موضوع این ماه مسابقه این بوده که بیاید یه بازی بسازید که از ۵ تا دکمه ۱ تا ۵ کیبورد استفاده کنه فقط. بعد به جای اینکه بازی با کیبورد انجام بشه، با ۵ تا دکمه گنده که روی زمین هست انجام میشه. بعد ملت بازی رو از رو پروژکتور می بینن و با پریدن رو اون دکمه گنده ها بازی رو انجام میدن.
حدود ۵۰ تا بازی ساخته شده که بین اونها ۱۳ تا بازی فینالیست شدن و قراره که توی اون گالری توی برلین ۱۷ فوریه ملت بیان بازی کنن و بعدم بگن کدوم بازی بیشتر حال داد. بازی که اول بشه ۱۲۰۰ یورو برنده میشه.
وقتی از مهدی بهرامی پرسیدیم که آن ها از کجا می فهمند که شما بازی را در چند روز ساخته اید؟ گفت:
مسابقه اونقدرا هم رسمی نیست، این قوانین هم بیشتر برای این جنبه است که طرف به جای اینکه کلی بشینه طرح و برنامه بریزه یه نمونه اولیه از بازیش بسازه. یعنی مثلا کسی نره یه بازی با داستان شاهنامه و گرافیک فلان و ۷۰۰ تا مرحله بسازه و …‬

این که «ورجه وورجه» دقیقاً چیست را بعداً اطلاع خواهیم داد چون هنوز بازی را ندیده ایم. اما در توضیح کوتاهی در سایت آمده است: «عروسک خود را بپرانید و امتیازهای بیشتری از حریفتان جمع کنید.»در لینک زیر می توانید فهرست فینالیست ها را ببینید."

5 Buttons Finalists! | Experimental Gameplay Project

منبع دنیای بازی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر