بازی‌های RTS با رکود مواجه شده‌اند

  • Thread starter Thread starter GENE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

GENE

کاربر سایت
tomclancyendwar.jpg


Michael de Plater، رییس شعبه یوبی‌سافت در شانگهای و مسئول پروژه Tom Clancy’s EndWar می‌گوید:" یکی از مشکلات بازی‌های استراتژی این بوده که بیش از حد به نظرات بازیباز‌های حرفه‌ای اهمیت می‌دهند".

" مثلا شما بازی Command & Conquer را در نظر بگیرید. در طول زمان قسمت‌های زیادی به این بازی اضافه شد و اضافه شد و اضافه شد که فقط پیچیدگی‌های ان‌را بیشتر کرد. حالا اگر شما به امار فروش نگاه کنید می‌بینید که کم و کم و کمتر شده است".

" این امار فروش فقط برای تعداد کمی از مخاطبان، بصورت افزایشی است".

او اضافه می‌کند:" بازی EndWar به وضوح از این پیچیدگی‌ها و ریزه‌کاری‌ها کم کرده و ما امیدواریم که این بازی نیز مانند Splinter Cell و Ghost Recon، به بازی خوبی در البوم Tom Clancy تبدیل شود. برای ما بسیار مهم است که مخاطبان بیشتری داشته باشیم".

این بازی در 7 نوامبر برای PS3 و 360 عرضه می‌شود.
 
والا این EndWar که به نظر من خیلی پیچیده تر از C&C بود (حداقل توی دمویی که بازی کردم) کلآ یه سبک خاصی داشت و زاویه دوربین هم با بازیهای RTS دیگه متفاوت بود تا حدودی. البته از دموش که چیز زیادی دستگیرم نشد (زبونش آلمانی بود :دی)
 
جالبه. این صحبتهایی که ایشون کرده یه جورایی کاملاً این قضیه رو تأیید میکنه که این گیم بیشتر با هدف جذب مخاطب از طریق خوشگل بودن و قابلیتهایی مثل دستور دادن از طریق حرف زدن و اینا ساخته شده، و نه با هدف ارائه‌ی گیمی که بشه باهاش "استراتژی و تاکتیک برتر" پیاده کرد.

چیزی که این آقا ازش به عنوان "پیچیدگی" یاد کرده، منظورش زاویه‌ی دوربین یا مثلاً جزئیات گرافیکی مـُدلهای داخل بازی نیست، منظورش استراتژی و Management و به طور کلی Game Mechanics ِ بازیه، یعنی اینکه فلسفه‌ی بازیش اصولاً ساده است. حداقل برداشت من از صحبتهای طرف، اینه.

البته من خودم انتظار دیگه‌ای هم نداشتم. به هر حال این گیم داره واسه کنسول عرضه میشه و احتمالاً هم خیلی زیاد فروش میکنه.
 
این یعنی این که ما میخایم با این بازی سبک استراتژی رو خز(Casual:sick:) کنیم بطوری که کودکان زیر 3 سال هم بتوانند در حین سر کشیدن شیشه شیر همزمان از انجام یک بازی استراتژی گوگولی مگولی لذت وافر برده و بدوستان خود خرید این بازی خوشحال را توصیه کنند...
Sorry bro,Times ain't Right...

ادیت شد. bra مخفف brother نیست.
کورش

درسته! یه سوتی بزرگ بود.شرمنده!
 
آخرین ویرایش:
از هر نظر یک بازی داغون و کژواله و از همه بدتر بر اساس کنترل کنسولها ساخته شده و کاملا کنسولیزه شدس
به هیچ وجه نباید این بازی رو جزو سبکهای استراتژی به حساب آورد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or