اقای میاموتا ( Shigeru Miyamoto ) اخیر در هفته نامه ی معتبر فامیتسو ( Famitsu ) گفته که :
بازیها لازم نیست که حتما دشوار باشند بلکه اصلی ترین معیار یک بازی اینه که بتونه لحظات خوبی رو برای یک بازیکن رقم بزنه . شرکت نینتندو با عرضه دو کنسول خود یعنی Wii و DS موجب شد که این معیار به حقیقت بپیونده و بازیکن بتونه احساس خوب یک بازی رو به خوبی درک کنه !
موفق باشید .
بازیها لازم نیست که حتما دشوار باشند بلکه اصلی ترین معیار یک بازی اینه که بتونه لحظات خوبی رو برای یک بازیکن رقم بزنه . شرکت نینتندو با عرضه دو کنسول خود یعنی Wii و DS موجب شد که این معیار به حقیقت بپیونده و بازیکن بتونه احساس خوب یک بازی رو به خوبی درک کنه !
موفق باشید .