شایعه بازي Final Fantasy XIII-3 در سالگرد 25 سالگي اين سري معرفي مي شود

Dark War

کاربر سایت
درود

final-fantasy-xiii-2.jpg



پس از عرضه ي Final Fantasy XIII-2 شايعاتي مبني بر ادامه ي اين بازي به وجود آمد همه ي اين گفته ها تنها در حد شايعه بود و اسنادي مبني بر تصديق آن وجود نداشت حال طي خبري احتمال عرضه ي نسخه سوم به شدت بالاست و احتمال ميرود در سالگرد 25 سالگي اين سري معرفي شود.


Square Enix گفت كه مردم بايد براي آگاهي از سرانجام Lightning Saga كمي صبر كنند كه اين به آن معناست كه پروژه ي ساخت اين بازي آغاز شده است و به زودي Final Fantasy XIII-3 معرفي مي شود.

جناب Yoshinori Kitase كه سازنده هر دو شماره قبلي از اين سري بازي بوه است در فاميتسو اعلام كرد كه در حال كار بر روي حماسه و سرانجام Lightning Saga هستند و به همين دليل اميد ميرود كه به زودي نسخه جديد اين بازي معرفي شود.

وي نشان داد كه كار بر روي اين پروژه آغاز شده است و در آينده اي نزديك اين بازي را شاهد خواهيم بود.

احتمال ميرود كه اين بازي در بيست و پنجمين سالگرد اين سري كه از تاريخ August 31 تا September 2 به طول مي انجامد معرفي شود.


منبع
 
آخرین ویرایش:
درود

final-fantasy-xiii-2.jpg



پس از عرضه ي Final Fantasy XIII-2 شايعاتي مبني بر ادامه ي اين بازي به وجود آمد همه ي اين گفته ها تنها در حد شايعه بود و اسنادي مبني بر تصديق آن وجود نداشت حال طي خبري احتمال عرضه ي نسخه سوم به شدت بالاست و احتمال ميرود در سالگرد 25 سالگي اين سري معرفي شود.


Square Enix گفت كه مردم بايد براي آگاهي از سرانجام Lightning Saga كمي صبر كنند كه اين به آن معناست كه پروژه ي ساخت اين بازي آغاز شده است و به زودي Final Fantasy XIII-3 معرفي مي شود.

جناب Yoshinori Kitase كه سازنده هر دو شماره قبلي از اين سري بازي بوه است در فاميتسو اعلام كرد كه در حال كار بر روي حماسه و سرانجام Lightning Saga هستند و به همين دليل اميد ميرود كه به زودي نسخه جديد اين بازي معرفي شود.

وي نشان داد كه كار بر روي اين پروژه آغاز شده است و در آينده اي نزديك اين بازي را شاهد خواهيم بود.

احتمال ميرود كه اين بازي در بيست و پنجمين سالگرد اين سري كه از تاريخ August 31 تا September 2 به طول مي انجامد معرفي شود.


منبع

ممنون داداش نمیدونم چی بگم داره گریم میگیره به قول
دنیل برایان = yes/yes/yes/yes/yes/yes
ولی بدون شوخی خدایی خبر خوبی است یکی از بهترین تریلوژی های عمر من بعد از resistance است واقعا خوشحال شدم خدایا ممنون این دعای من مستجاب شد ممنون بابت خبر خیلی ممنون
 
نه مثل اینکه از عدد نحس 13 خیلی خوششون میاد اینا حالا حالا ها ول کن نیستن پدر سگا :|

همچنان هم خبری از versus نیست یکی نیست بگه نمیخواین عرضه کنین دیگه چرا ملت بد بختو میندازین تو کف

عزیز بهتره اون کلمه ی زشت رو پاک کنی:d
versus از این بازی هایی است که هیچ وقت عرضه نمی شه:|
 
ff13 که به نظرم به جز خطی بودن زیاد هیچ ایراد دیگه ای نداشت . ولی ff13-2 کلا فاجعه بود ( بدترین ویژگیش این بود که شخصیت اصلیاش سارا و نوئل بودند ) . خدا کنه این یکیم خوب باشه .
 
ff13 که به نظرم به جز خطی بودن زیاد هیچ ایراد دیگه ای نداشت . ولی ff13-2 کلا فاجعه بود ( بدترین ویژگیش این بود که شخصیت اصلیاش سارا و نوئل بودند ) . خدا کنه این یکیم خوب باشه .

FFXII-2 فاجعه بود؟! :-o کی گفته فاجعه بود؟ شما بازی کردی اصلا بازی رو؟! حالا شما از سارا و نوئل خوشت نمیاد دلیل نمی شه بازی بد باشه که!
 
اون Final Fantasy versus XIII رو كه دارن براي نوه هاي ما ميسازن به خود ما كه نرسيد ان شاالله نوه هامون:d
نوه:بابا بزرگ
من:جان بابابزرگ
نوه:می شه ps6 بازی کنم
من:چرا نشه
من:چقدر بازی اشنا هست اسمش چیه
نوه: Final Fantasy XIII versus
من::((
حالا انقدر Final Fantasy XIII تولید کنه که اسم بازی اخر بشه
Final Fantasy XIII-XIII
 
FFXII-2 فاجعه بود؟! :-o کی گفته فاجعه بود؟ شما بازی کردی اصلا بازی رو؟! حالا شما از سارا و نوئل خوشت نمیاد دلیل نمی شه بازی بد باشه که!
قبول کن فاجعه بود . شخصیت پردازیش در حد کشک بود . ایده ی اوردن هیولاها تو گروه به شدت مزخرف بود . داستانش در برابر نسخه اول به شدت ضعیف بود . نوئل که کلا یه شخصیت کلیشه ای بود که معمولا تو هر jrpg دیگه ای پیدا میشه . سارا هم که از نظر شخصیت خیلی شبیه ونیل بود (ونیل = منفورترین شخصیت در سری بزرگ ff ) .
 
قبول کن فاجعه بود . شخصیت پردازیش در حد کشک بود . ایده ی اوردن هیولاها تو گروه به شدت مزخرف بود . داستانش در برابر نسخه اول به شدت ضعیف بود . نوئل که کلا یه شخصیت کلیشه ای بود که معمولا تو هر jrpg دیگه ای پیدا میشه . سارا هم که از نظر شخصیت خیلی شبیه ونیل بود (ونیل = منفورترین شخصیت در سری بزرگ ff ) .

قبول کن فاجعه نبود! کلا همون شخصیت های FFXII توش بودن، به جز نوئل. خودتون گفتید FFXIII خطی بود، قبول ، اینم باید قبول کنین که FF XIII-2 اصلا خطی نبود. بازی تموم که شد من دیدم هنوز 12 تا دنیا از کل دنیا های بزای رو ندیدم! من که از داستانش لذت بردم.

سارا هم که از نظر شخصیت خیلی شبیه ونیل بود
از چه نظر؟ کلا شخصیت شاد و سرزنده ی ونیل با شخصیت تو دار و نگران سارا زمین تا آسمون فرق می کرد.
(ونیل = منفورترین شخصیت در سری بزرگ ff )
خیلی خوشحال می شم دلیل بیارین.
 
ff13 که به نظرم به جز خطی بودن زیاد هیچ ایراد دیگه ای نداشت . ولی ff13-2 کلا فاجعه بود ( بدترین ویژگیش این بود که شخصیت اصلیاش سارا و نوئل بودند ) . خدا کنه این یکیم خوب باشه .

داداش همین نکته ی خطی بودن بود که نمره ی بازی رو کم کرد تو شماره ی 13 ولی این رو بدون داستانش خیلی هم ربط داره داداش و تازه غنی تر هم شده بود ببین واقعا کسی تا اون موقع وقتی L,CE میشده نمیتونسته عادی بشه و آخرش CRYSTAL میشده و یا CI.TH ولی دیدی آخرش 13 که ORPHAN و FAL.CE بزرگ رو کشتن علامتشون رفت و این خواسته ی GODDESS بئ=وده که باعث شد آینده تغییر کند و کس هایی که میتونستند آینده رو ببینند یا همون SEERS ها و YUEL همش باید میمردند 100 ها بار و برای همین داستان شکل گرفت و به TIME PARADOX ربط پیدا کرد و GURDIAN یول که ناراحت میشد که یول 100000 بار در دستانش میمرد منظورم کایوس است اومد تا GODDESS رو بکشه تا دیگر آینده تغییر نکند دقیقا کاری که شد آخر بازی و برای همین SERAH مرد چون قلب کایوس GODDESS بود و TO BE CONTINUED..........

گرفتی داداش ؟ ربطش هم خوب بود ؟ و همه هم از مدل جهان به جهانش خوششون اومد مخصوصا وقتی PARADOX EFFECT رو نابود میکردی جهان دیگر باز میشد که نشون میداد تو جهان رو نجات دادی و همچنین شخصیت پردازی هم ایراد نگیر عالی بود دلیل هم حوصله ندارم بیارم !!!!
 
داداش همین نکته ی خطی بودن بود که نمره ی بازی رو کم کرد تو شماره ی 13 ولی این رو بدون داستانش خیلی هم ربط داره داداش و تازه غنی تر هم شده بود ببین واقعا کسی تا اون موقع وقتی L,CE میشده نمیتونسته عادی بشه و آخرش CRYSTAL میشده و یا CI.TH ولی دیدی آخرش 13 که ORPHAN و FAL.CE بزرگ رو کشتن علامتشون رفت و این خواسته ی GODDESS بئ=وده که باعث شد آینده تغییر کند و کس هایی که میتونستند آینده رو ببینند یا همون SEERS ها و YUEL همش باید میمردند 100 ها بار و برای همین داستان شکل گرفت و به TIME PARADOX ربط پیدا کرد و GURDIAN یول که ناراحت میشد که یول 100000 بار در دستانش میمرد منظورم کایوس است اومد تا GODDESS رو بکشه تا دیگر آینده تغییر نکند دقیقا کاری که شد آخر بازی و برای همین SERAH مرد چون قلب کایوس GODDESS بود و TO BE CONTINUED..........

گرفتی داداش ؟ ربطش هم خوب بود ؟ و همه هم از مدل جهان به جهانش خوششون اومد مخصوصا وقتی PARADOX EFFECT رو نابود میکردی جهان دیگر باز میشد که نشون میداد تو جهان رو نجات دادی و همچنین شخصیت پردازی هم ایراد نگیر عالی بود دلیل هم حوصله ندارم بیارم !!!!

دوست عزیز چرا داستان تعریف میکنی . مگه من گفتم داستانش بیربط بود . من گفتم داستانش نسبت به داستان نسخه ی اول ( که کاملا یه داستان ارجینال و تازه بود ) ضعیف تر بود و هنوزم رو حرفم هستم .
 
دوست عزیز چرا داستان تعریف میکنی . مگه من گفتم داستانش بیربط بود . من گفتم داستانش نسبت به داستان نسخه ی اول ( که کاملا یه داستان ارجینال و تازه بود ) ضعیف تر بود و هنوزم رو حرفم هستم .

داداش من حرفت رو قبول دارم و احترام میذارم من این هارو نوشتم پیببری که داستان خیلی هم اورجینال مونده و بهم ربط داره و باید اینطوری میشد و قبول دارم کلیشه ای بود ماشین زمان ولی جذاب بود ولی شما هم نظر خودتون رو دارید که شاید کاملا صحیح باشد .
 
قبول کن فاجعه نبود! کلا همون شخصیت های FFXII توش بودن، به جز نوئل. خودتون گفتید FFXIII خطی بود، قبول ، اینم باید قبول کنین که FF XIII-2 اصلا خطی نبود. بازی تموم که شد من دیدم هنوز 12 تا دنیا از کل دنیا های بزای رو ندیدم! من که از داستانش لذت بردم.
شماره ی اول خیلی خطی بود و خطی بودن زیادشم باعث شده بود خیلی سینمایی بشه و خیلی ها مثل من از این ویژگیش خوششون اومد و همچنین یک گیم پلی ناب و جدید داشت که به خوبی سبک JRPG رو ارتقا داده بود و واقعا مبارزه با باسفایت ها و دشمنان خوب بود . اما در نسخه ی دوم بازی همونطور که از حالت خطیش کم شده بود از حالت سینماییشم کم شده بود . مبارزه با دشمنان خیلی راحت بود به صورتی که کسل کننده میشد ولی مبارزه با باسفایتت ها سخت بود ( به عبارتی مبارزات نا متعادل بود ) . خب البته من بیشتر از بعد داستان و شخصیت پردازی گفتم فاجعه بود .
چه نظر؟ کلا شخصیت شاد و سرزنده ی ونیل با شخصیت تو دار و نگران سارا زمین تا آسمون فرق می کرد.
به نظر من که خیلی شبیه هم بودن و به اندازه ی هم تهوه اور
خیلی خوشحال می شم دلیل بیارین.
این جور مسائل سلیقه ایه . ولی من خیلیا رو میشناسم تو این مورد با من هم سلیقه ان .
 
دوست عزیز چرا داستان تعریف میکنی . مگه من گفتم داستانش بیربط بود . من گفتم داستانش نسبت به داستان نسخه ی اول ( که کاملا یه داستان ارجینال و تازه بود ) ضعیف تر بود و هنوزم رو حرفم هستم .
FFXIII شروع یه حماسه بود. یعنی اسکوئر برامون یه دنیای اساطیری خلق کرد که قوانین، خدایان، دنیا ها و مردم خودشو داره. FFXIII-2 دنباله ی این داستان اسطوره ای بود. دنباله ی داستان بهش ربط داره و (طبعا) ارجینال نیست. در ضمن عناصر جدید زیادی (مثل سفر در زمان، پارادوکس ها، والهالا و داستاناش، SEERS ها و داستاناشون، Gaurdian ها و.... )به بازی اضافه شده بود تا تم داستان تکراری نشه. با این حال هنوز ربط داستان به XIII حفظ شده بود و داستان بیشتر شخصیت ها به پایان رسید، برای همینه که داستان بازی خوبه دوست عزیز.

حالت سینماییشم کم شده بود
مگه Call of Duty ـه که سینمایی باشه؟! در ضمن کجای FFXIII "سینمایی" بود که حالا از حالت "سینمایی" ش کم شده باشه؟ فکر کنم روی معنی کلمه ی سینمایی تفاوت نظر داریم! :d

مبارزه با دشمنان خیلی راحت بود به صورتی که کسل کننده میشد ولی مبارزه با باسفایتت ها سخت بود
دشمن سخت هم داشت بازی. (نمونه ی واضح : Behemoth ) بازی از این نظر کاملا استاندارد بود. شما کاقیه بعد از رسیدن به مرحله ی آخر برگردی به مرحله های اول تا ببینی تمام دشمن هایی که کشتنشون جون آدم رو بالا میاورد حالا چقدر شکست دادنشون آسون شده.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or