ایمیل به بیل گیتس=XBOX 360 نو
برای صاحب 360 خراب شده بعد از اینکه او شخصا به بیل گیتس شکایت کرد یک 360 نو فرستاده شد.
فرد مذکور بعد از اینکه 360 ش خراب شده به جای اینکه به صورت معمول به customer service مراجعه کند خودش شخصا به بیل گیتس و Kathleen Hogan (قائم مقام بخش customer service) ایمیلی فرستاده و به آنها شکایت کرده است.
او میگوید بعد از 24 ساعت از طرف بخش بازرگانی مایکروسافت با او تماس گرفته شده و به او گفته اند که 360 جدید شما در راه است!
..................................
اگر نگاه بدبینانه را کنار بگذاریم,در اینجا چند سوال پیش می آید:
-آیا بیل گیتس واقعا ایمیل را دریافت کرده و خوانده است؟
-آیا بیل گیتس خود شخصا دستور فرستادن 360 جدید را داده است؟
و از همه مهم تر آیا این کلک دفعات بعد هم کارساز خواهد بود؟
.................................
موفق باشید.
کیوان
برای صاحب 360 خراب شده بعد از اینکه او شخصا به بیل گیتس شکایت کرد یک 360 نو فرستاده شد.
فرد مذکور بعد از اینکه 360 ش خراب شده به جای اینکه به صورت معمول به customer service مراجعه کند خودش شخصا به بیل گیتس و Kathleen Hogan (قائم مقام بخش customer service) ایمیلی فرستاده و به آنها شکایت کرده است.
او میگوید بعد از 24 ساعت از طرف بخش بازرگانی مایکروسافت با او تماس گرفته شده و به او گفته اند که 360 جدید شما در راه است!
..................................
اگر نگاه بدبینانه را کنار بگذاریم,در اینجا چند سوال پیش می آید:
-آیا بیل گیتس واقعا ایمیل را دریافت کرده و خوانده است؟
-آیا بیل گیتس خود شخصا دستور فرستادن 360 جدید را داده است؟
و از همه مهم تر آیا این کلک دفعات بعد هم کارساز خواهد بود؟
.................................
موفق باشید.
کیوان