اولین گیم‌پلی بازی Starfield نمایش داده شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
استودیوی Bethesda Game Studios بالاخره در شوکیس اخیر مایکروسافت، گیم‌پلی مفصلی را از بازی Starfield نمایش داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Starfield



هر چند عنوان موردانتظار بتسدا عرضه دقیقی را دریافت نکرد، اما سازندگان بالاخره اولین گیم‌پلی بازی را همراه با تعدادی از ویژگی‌های کلیدی آن نمایش دادند. گیم‌پلی بازی با نمای اولین شخص و در قمر کریت آغاز می‌گردد، جایی که بازیکن با اعضای Crimson Fleet مواجه شده و شاهد استفاده از جت‌پک توسط شخصیت اصلی هستیم.

شهرهای متنوعی در کنار برخی از منوهای مربوط به بخش شخصیت‌سازی نیز نمایش داده شد. بازیکنان برای خلق شخصیت دل‌خواه خود، می‌تواند المان‌های مختلفی از جمله جنسیت، مو، رنگ مو، پیش زمینه داستانی (که به دریافت سه اسکیل متفاوت منجر می‌شود) و چندین و چند موارد دیگر را انتخاب کند. همچنین شما می‌توانید خصوصیات شخصیتی کاراکتر خود را نیز انتخاب کنید که هر کدام از آن‌ها، مزایا و معایب خاص خود را خواهد داشت.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی دارای سیستم کرفتینگ برای مودهای مختلف سلاح‌ها و پروژه‌های تحفیقاتی خواهد بود. بازیکن امکان شخصی‌سازی ظاهر سفینه فضایی خود را دارد و می‌تواند اعضای خدمه آن را تعیین کند. از همه مهم‌تر، امکان سفر با سفینه فضایی و درگیر شدن با دشمنان در فضا نیز وجود دارد.

بازی Starfield عنوان عظیمی است و به بازیکن این آزادی را می‌دهد تا بر روی 1,000 سیاره مختلف که در 100 منظومه شمسی پخش شده‌اند، قدم بگذارد و با حیات وحش موجودات فضایی وارد تعامل شود. این عنوان در نیمه اول سال 2023 برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد و از روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر