مثلا سال 1993 چطور بازیها رو انتخاب میکردی؟با گیمرهای دیگه چگونه تبادل دیدگاه داشتی؟وقتی نه اینترنتی به این شکل در اختیار همگان بود نه متاکریتیکی وجود داشت نه انجمن های گیمی"معیارت پیش از خریدن بازیها چی بود؟با ورود اینها چه تغییری تو دیدگاه گیمریت ایجاد شد؟
از قدیم با دفترچه های راهنمایی گیم و سپس مجله بازی رایانه " ضمیمه کلیک جام جم و... آشنایی داشتم.اما اینها جایی نبودن که گیمرها بشینن با همدیگه گفتگو و بدین شکل کنونی صنعت گیم رو واکاوی کنن.قدیما تقریبا 95% وقت گیمریم صرف تجربه گیم ها میشد چون چنین چیزایی وجود نداشت یا خیلی محدود بودن" با ورود زمینه های یاد شده انگار فرع جای اصل رو گرفت اما باید تلاش کرد بینشون تعادل ایجاد کرد.