انتقاد شدید Bruce Straley نسبت به Red Dead Redemption 2

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
bruce-straley-leaves-naughty-dog-740x416.jpg
بروس استرلی کارگردان The Last of Us یکی از طراحان بزرگ استدیو ND هست که سابقه کار برروی سه گانه Jak and Daxter و فرنچیز Uncharted را دارد. او بعد در سپتامبر 2017 دیگر در توسعه بازی های ویدیویی شرکت نکرد. ولی همچنان به انجام بازی هایی AAA مثل Red Dead Redemption 2 می پردازد.

Red Dead Redemption 2 در حال حاضر بالاترین میانگین امتیازات بازی های سال 2018 را دارد، اما این بدین معنی نیست که این بازی کامل و بدون نقص هست.
اون در جواب Matthew Gallant طراح ND نسبت به ماموریت داستانی بازی RDR 2 انتقاد کرده است.
استرلی از حذف انتخاب های بازیکن در پیشبرد مراحل داستانی بازی در هرجای این بازی اوپن ورلد وسترن نام برده است. او می گوید بازی نیاز به گیمر دارد راهی برای پیشبرد داستان پیدا کند.
استرلی بیان کرد
:" در بازی قدرت انتخاب نحوه پیشبرد مراحل داستانی برای دست یافتن به یک داستان حماسی حذف شده هست، این کار به طور کامل باعث ضعیف تر شدن قدرت تعاملی بازی شده هست. در آخر شاهد چیزی حماسی نبودم، چون فقط ناراحت شدم از این که بازی به بازیکنی مثل من اعتماد ندارد و این موضوع باعث ناراحتی من بود. پس من گزینه ها انتخاب می کردم تا کات سین ها شروع شوند."

او ادامه داد:"
بازی به من اجازه برخی کارها را نمی داد چرا که من سعی داشتم برخلاف گفته بازی به صورت مخفی کاری عمل کنم، درست مانند دیگر ماموریت های RDR2 که من را وادار می کنند که کاری که داستان می خواهد را انجام بدهم، در آخر نیز انتخاب های من نادیده گرفته می شوند. بازی یک عنوان جهان بازی هست و من مهارت های لازم را داشتم، اما من با فکر خودم جلو رفتم ولی بازی به جای پاداشاه دادن من را تنبیه کرد."

Matthew Gallant طراح ND می گوید:"
بروس من کاملا با تو موافقم، ماموریت های داستانی بازی کاملا حماسی هستند ولی آنان بسیار ضعیف عمل می کنند، من واقعا خوشحالم که RDR2 در مسیر حرکتی اصلی خود باقی مانده هست. ولی آرزو می کنم کاش آنان گزینه های بیشتری پیش روی بازیکن می گذاشتند و بازی می توانست در چند مسیر فرعی نیز ادامه پیدا کند."

استرلی در آخر بیان کرد:"
این دیگر چیست؟ چرا مردم واقعا به چیزهایی که در توییتر می گویم گوش بدهند؟
هی RockstarGames ( خطاب به توییتر سازنده بازی) من عاشق بازی های شما هستم، اگر دنبال مشاور برای نوشتن داستان بازی جهان بازی بعد خود بودید من در دسترس هستم فقط کافی، هست 1% از سهم فروش را به من بدهید و من در اختیار شما هستم."
درست هست که بازی بالاترین میانگین نمرات ممکن را کسب کرده است، اما ضعف های خود را دارد و بنظر تجربه گیمران از Red Dead Online نا امید کننده بود است، و Rockstar نیز کارهایی را برای ثبات این بخش انجام داده است.

انتقادات استرلی درحالی هست که The Last Of Us و Uncharted 4: A Thief’s End دقیقا همان مشکلات را داشتند. Uncharted 4 که نسبت به نسخه های قبلی خود با مناطقی بازتر همراه بوده و راه پیشرفت و کشتن دشمنان خطی و یک طرفه بود است. در The Last Of Us هم می توان بجای کشتن دشمنان آنان را نادیده بگیرید. برای مثال همه کارها و تلاش های شما بخاطر یک دشمن نامرئی از بین می رود.

منبع
 
خب اگه با این نگاه بشه از RDR 2 انتقاد کرد باید از خیلی از بازی ها انتقاد بشه
درحالیکه این ایرادات به بازی های ایشون هم وارده.... شما باید کاری که داستان میخاد رو انجام بدید فقط این مهمه که داستان از شما چی بخاد!

بنظر من کامل بودن بالاتر از انتظار RDR2 باعث همچین عکس العملی شده...!
و اعلام آمادگی برای همکاری با *R
 
  • Like
Reactions: asylum

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or