خبر رسمی انتشار تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 در ماه آینده

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16 تأیید کرده که تیم سازنده احتمالا در ماه اکتبر، یعنی حدود یک ماه دیگر، تریلر جدید این عنوان موردانتظار را به اشتراک خواهد گذاشت.

Final Fantasy 16.jpg

یوشیدا این خبر را در جریان رویداد توکیو گیم شو 2022 اعلام کرده است. پیش از این گفته شده بود که سازندگان در پاییز پیش‌رو اخبار و اطلاعات جدیدی را به گوش طرفداران خواهند رساند و این‌طور که به‌نظر می‌رسد، برنامه‌های شرکت Square Enix دچار تغییر خاصی نشده است. علاوه بر نمایش دادن فاینال فانتزی 16 در ماه آینده، یوشیدا همچنین جزئیات جالب دیگری را نیز از پروسه ساخت این بازی به اشتراک گذاشت.

او باری دیگر تأیید کرده که سازندگان در مراحل پایانی ساخت Final Fantasy 16 قرار دارند و کار بر روی جلوه‌های ویژه به اتمام رسیده است؛ اما ظاهرا صداهای ضبط شده در روند تولید بازی به قدری زیاد بوده‌اند که عصبانیت تیم مربوطه را در پی داشته. یوشیدا همچنین بازی را از ابتدا تا انتها تجربه کرده و آن را به عنوان سفری هیجان‌انگیز و پر فراز و نشیب از اکشن و داستان توصیف می‌کند. به گفته او تعدیل‌سازی‌هایی در بازی اعمال شده تا طرفدارانی که به سبک اکشن علاقه‌مند نیستند نیز فاینال فانتزی 16 را تجربه کنند. (ترجمه شده توسط aitaikimochi@)

در نهایت، تهیه‌کننده فاینال فانتزی 16 عنوان کرده که امیدوار است تا پس از انتشار تریلر جدید در ماه آینده، تاریخ عرضه خود بازی را نیز به طرفداران اعلام کند. در حال حاضر بازی Final Fantasy 16 برای عرضه در تابستان 2023 برای پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر