امکان احیای Scalebound وجود دارد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
scalebound-key-art-horizontal-ds1-1340x1340.jpg
استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) ماه گذشته سرمایه‌ای از تنسنت دریافت کرد و در نتیجه این همکاری پلاتینیوم گیمز بدون اینکه به استقلالش آسیبی بخورد، می‌خواهد بعضی از بازی‌هایش را خودش منتشر کند. آیا اسکیل‌باند (Scalebound) هم یکی از همین بازی‌ها خواهد بود؟


مایکروسافت و پلاتینیوم گیمز در همکاری با یکدیگر قرار بود عنوانی به نام اسکیل‌باند را عرضه کنند. بازی از سال ۲۰۱۱ در دست ساخت قرار داشت، در E3 2014 رونمایی شد و بعد از مشکلاتی که روند توسعه‌اش با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد در نهایت سال ۲۰۱۷ مایکروسافت پروسه ساخت آن را متوقف کرد.


با توجه به گفت‌وگویی که آتوشی اینابا (Atsushi Inaba)، ریاست پلاتینیوم گیمز با شعبه پرتغال یوروگیمر داشته این استودیو به احیای اسکیل‌باند علاقه دارد اما این مسئله چیزی است که مایکروسافت باید تصمیم بگیرد:

آی‌پی اسکیل‌باند کاملا در اختیار مایکروسافت قرار دارد. ما واقعا نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم، مگر اینکه مایکروسافت اجازه بدهد. اسکیل‌باند عنوانی است که عاشقش هستیم. بنابراین اگر فرصتش پیش بیاید، دوست داریم [به روند توسعه‌اش] برگردیم.

با توقف توسعه اسکیل‌باند خیلی از طرفداران مایکروسافت را مقصر اصلی داستان می‌دانستند. با این وجود اینابا در گذشته گفته بود که ردموندی‌ها تنها عاملِ کنسل شدنِ پروژه نیستند:

تماشای اینکه طرفداران از مایکروسافت عصبی شدند، برای ما ساده نبود. چون واقعیت این است وقتی یک بازی به مرحله انتشار نمی‌رسد هر دو طرف [ناشر و سازنده] مقصر هستند. در بعضی زمینه‌ها ما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، در بعضی زمینه‌ها هم مایکروسافت. هیچکس نمی‌خواهد یک بازی کنسل شود.

چند روز پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد مایکروسافت در سال گذشته به دنبال خرید پلاتینیوم گیمز بود، با این حال مدیران این استودیو تصمیم گرفتند مسیری متفاوت را پیش بگیرند و در نتیجه با تنسنت قرارداد امضا کردند.

پلاتینیوم گیمز که هم اکنون مشغول ساخت بازی‌های بایونتا 3 برای نینتندو سوییچ و Babylon’s Fall برای پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی است به تازگی بازسازی The Wonderful 101 را هم تایید کرده است.
 
عنوانی که از بچگی توی ذهن کامیا بوده، جزو عناوینی هم نیست که کسی جز خود کامیا از عهدش بر بیاد، بدن به خودشون، وظیفه انتشارش هم خودمون به عهده می گیریم :D
نع... اون چیزی که نشون دادن برای من که نچسب بود! و جواب هم نمیده تهش!:-"
 
نع... اون چیزی که نشون دادن برای من که نچسب بود! و جواب هم نمیده تهش!:-"
تو از بایونتا هم خوشت نمیاد! :p
اون موقع که داشتن با مایکرو میساختن اره کلا بنظرم مسیری رفتن که اینا هم راضی باشن ولی اگه خودشون یک وقت ناشرش شن فک کنم چیز خوبی از اب در بیاد، کامل اون دید شرقی ایشون رو پیاده میکنن.
 
  • Like
Reactions: g4mer and Z-fan
نع... اون چیزی که نشون دادن برای من که نچسب بود! و جواب هم نمیده تهش!:-"
به اون چیزی که قراره ببینی فکر کن، برای نسل 9 با ساپورت سونی جوابه، دست کامیائو تیمشم بازه. بازی آزمونو خطاشو داده، الان که اعلام کردن اگه بگیرن IP رو میسازنش، مطمئنا بهش ایمان داره استودیو که IP رو می خوان احیا کنن، روی PS5 میتونن به بهترین شکل به نمایش بزارن و محدودیتی از این بابت ندارن. پس نع نگو و ایمان داشته باش بهشون.
 
نعععع...
ایده مبارزه شون در کنار اژدها به این شکل کلا چیز بیخودیه! و هرچی بگید بازم نظرم عوض نمیشه که میتونه بازی خوبی در بیاد:-"


جدا از اینکه...اژدها میسازید...ترجیح میدم در کنارش یه دنیای قرون وسطایی باشه، نه یه جغله ی هدفون به سر:p ستینگ بازی هم برام جذاب نیست:-"
 
نعععع...
ایده مبارزه شون در کنار اژدها به این شکل کلا چیز بیخودیه! و هرچی بگید بازم نظرم عوض نمیشه که میتونه بازی خوبی در بیاد:-"

جدا از اینکه...اژدها میسازید...ترجیح میدم در کنارش یه دنیای قرون وسطایی باشه، نه یه جغله ی هدفون به سر:p ستینگ بازی هم برام جذاب نیست:-"
هنوز که اتفاقی نیفتاده و اگه برن سراغش فرمول های قبلی تغییراتی خواهد کرد، معرفی بشه یه جنبه دیگه ای هم داره که الان ازش رونمایی نمی کنم :D باشه برا بعد..
 
هنوز که اتفاقی نیفتاده و اگه برن سراغش فرمول های قبلی تغییراتی خواهد کرد، معرفی بشه یه جنبه دیگه ای هم داره که الان ازش رونمایی نمی کنم :D باشه برا بعد..
بگو فقط میخوام اسم Scalebound روش باشه دیگه:-"
وگرنه ایرادی که من گرفتم با تغییر فرمول درست نمیشه، از بیخ و بنه:-"
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or