ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیاز های Death Stranding
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Z-fan" data-source="post: 4659489" data-attributes="member: 97953"><p>نه خب این که هر قدم کاتسین داشته باشی یه بحث دیگه است تا این که بازی گیم پلی رو از دستت بیرون بکشه و تا یه مدت زیادی بهت کات سین تزریق کنه</p><p>من MGS 4 رو بازی نکردم، ولی چیزایی که دیدم یادمه وسط اکشن از این کارها می کرد... که خب بهش یادمه کلی انتقاد شد جدا (البته می شد رد شون کرد اینش خوب بود)</p><p>وگرنه گذاشتن کات سین های طولانی بعد از یه چپتر نفس گیر، یا قبل از شروع یه درگیری خفن اتفاقا یکی از چیزهای خفنی ـه که من خیلی در مورد بازی ها دوست دارم</p><p></p><p>حالا خیلی ها نقد IGN رو مسخره می کنن ولی اون جاش که دردسرهای فست تراول کردن رو نشون داد به نظرم جدی مورد اعصاب خورد کنی ـه. یه فرقی بین فضاسازی واسه نشون دادن یا القای یه حس خاص و Inconvenience و رو مخ بودنه، اونش جدی ربطی به فاز کاری کوجیما و اینا نداره. اگه هر دفعه بخوای سه تا کات سین رو اسکیپ کنی موقع فست تراول کردن، جدی اعصابت بعد یه مدت به هم میریزه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Z-fan, post: 4659489, member: 97953"] نه خب این که هر قدم کاتسین داشته باشی یه بحث دیگه است تا این که بازی گیم پلی رو از دستت بیرون بکشه و تا یه مدت زیادی بهت کات سین تزریق کنه من MGS 4 رو بازی نکردم، ولی چیزایی که دیدم یادمه وسط اکشن از این کارها می کرد... که خب بهش یادمه کلی انتقاد شد جدا (البته می شد رد شون کرد اینش خوب بود) وگرنه گذاشتن کات سین های طولانی بعد از یه چپتر نفس گیر، یا قبل از شروع یه درگیری خفن اتفاقا یکی از چیزهای خفنی ـه که من خیلی در مورد بازی ها دوست دارم حالا خیلی ها نقد IGN رو مسخره می کنن ولی اون جاش که دردسرهای فست تراول کردن رو نشون داد به نظرم جدی مورد اعصاب خورد کنی ـه. یه فرقی بین فضاسازی واسه نشون دادن یا القای یه حس خاص و Inconvenience و رو مخ بودنه، اونش جدی ربطی به فاز کاری کوجیما و اینا نداره. اگه هر دفعه بخوای سه تا کات سین رو اسکیپ کنی موقع فست تراول کردن، جدی اعصابت بعد یه مدت به هم میریزه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیاز های Death Stranding
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft