ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات The Last Guardian
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Cloud Strife" data-source="post: 4149190" data-attributes="member: 4591"><p>ضمن اینکه تو این دو نسل، انتظارات بالا رفته و بازی های داستان محور خفنی مثل TLoU یا حتی Journey با روایت های خاصشون باعث تغییر سلیقه مخاطبین شدن. الان دیگه مثل زمان PS2 نیست که اگه یه بازی بیاد بدون دیالوگ داستان بگه یه چیز خیلی نو و جدیدی باشه، چون این مسیر رو خیلی های دیگه هم رفتن و به جاهای خیلی خوبی هم رسیدن. TLG هم بخاطر این تاخیر یک نسله انتظارات رو وحشتناک برده بالا. البته TLG هنوزم بازی خفنی هست، و شاید این گیم پلی و این بازی رو دیگه تا آخر نسل نشه دید، حداقل نه تو یه بازی AAA. اما من بعید میدونم الان دیگه این مدل ایده ها و گیم پلی برای همه عجیب و غافلگیر کننده باشه و احتمالا خیلی ها به دلیل امدن همون بازی هایی که گفتم، سلایقشون عوض شده و شاید یا اصلا حال نکنن با ایده بازی و حوصله انجامش رو نداشته باشن و یا اینبار ایرادات بیشتر به چشمشون بیاد. همون SotC مثلا بازی کم ایرادی نبود، از جمله دوربین، اما انقد ایده های خفنی داشت که دیگه کسی به این چیزها توجه نکرد. اما الان قضیه خیلی فرق میکنه. بنا به همه این دلیل من معتقدم کار TLG برای راضی کردن عموم منتقدین و سلایق و در نتیجه رسیدن به یه متا بالا خیلی سخته! باید در حد معقول انتظار داشت.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cloud Strife, post: 4149190, member: 4591"] ضمن اینکه تو این دو نسل، انتظارات بالا رفته و بازی های داستان محور خفنی مثل TLoU یا حتی Journey با روایت های خاصشون باعث تغییر سلیقه مخاطبین شدن. الان دیگه مثل زمان PS2 نیست که اگه یه بازی بیاد بدون دیالوگ داستان بگه یه چیز خیلی نو و جدیدی باشه، چون این مسیر رو خیلی های دیگه هم رفتن و به جاهای خیلی خوبی هم رسیدن. TLG هم بخاطر این تاخیر یک نسله انتظارات رو وحشتناک برده بالا. البته TLG هنوزم بازی خفنی هست، و شاید این گیم پلی و این بازی رو دیگه تا آخر نسل نشه دید، حداقل نه تو یه بازی AAA. اما من بعید میدونم الان دیگه این مدل ایده ها و گیم پلی برای همه عجیب و غافلگیر کننده باشه و احتمالا خیلی ها به دلیل امدن همون بازی هایی که گفتم، سلایقشون عوض شده و شاید یا اصلا حال نکنن با ایده بازی و حوصله انجامش رو نداشته باشن و یا اینبار ایرادات بیشتر به چشمشون بیاد. همون SotC مثلا بازی کم ایرادی نبود، از جمله دوربین، اما انقد ایده های خفنی داشت که دیگه کسی به این چیزها توجه نکرد. اما الان قضیه خیلی فرق میکنه. بنا به همه این دلیل من معتقدم کار TLG برای راضی کردن عموم منتقدین و سلایق و در نتیجه رسیدن به یه متا بالا خیلی سخته! باید در حد معقول انتظار داشت. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات The Last Guardian
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft