امتیاز های STARFIELD

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic

  • +98

    رای‌ها: 10 2.8%
  • 95-98

    رای‌ها: 42 11.6%
  • 92-94

    رای‌ها: 124 34.3%
  • 90-91

    رای‌ها: 90 24.9%
  • 87-89

    رای‌ها: 71 19.7%
  • 84-86

    رای‌ها: 19 5.3%
  • 83-

    رای‌ها: 5 1.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    361
  • نظرسنجی بسته شده است .

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,835
1692284586133.jpeg

release date: September 6, 2023
Engine: Creation Engine 2
Platforms: Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
Developer: Bethesda Game Studios
Genres: Action role-playing game


تاریخ و ساعت برداشته شدن امبارگوی نقد بازی

پنجشنبه ۳۱ آگوست (۹ شهریور)
ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران





metacritic


Screenshot (2032).png
Screenshot (2031).png


opencritic


Screenshot (1908).png




 

Attachments

  • 1693510278170.jpeg
    1693510278170.jpeg
    1.8 MB · مشاهده: 952
  • F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    798.3 KB · مشاهده: 411
آخرین ویرایش:

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,724
نام
Mehrdad
رفیق البته دو تا Must Play هست

screenshot_2023-08-31-20-42-53-463_com.android.chrome~2_xau9.jpg


screenshot_2023-08-31-20-42-41-755_com.android.chrome~2_zfqn.jpg


جالبه یکی از این ها بالای ۳۰ میلیون پلیر دارد و یکی دیگر بیشتر از ۱۰ میلیون پلیر.

این شاهکار هم هست،

Screenshot 2023-09-05 225455.jpg

البته این "Must Play" هم به نظرم بیشتر به درد کسی میخوره که اشنایی خاصی با بازی ها نداره، یا تفریحی بازی میکنه، و متا مهم ترین معیارشه...

 

bigboss12

کاربر سایت
Dec 22, 2012
175
این گیمایی که تحت عنوان ماست پلی میذارید ...
نمیخوام ناراحتتون کنم ولی مگه چند نفر ماشین و هواپیما بازی پلی میدن؟ ( خودم به شخصه اینارو بازی حساب نمیکنم )
خواهشاً با چیزی فلکس کنید که بشه یه گیم هنری خاص تلقیش کرد
برای اینکه جبهه نگیرید بگم واقعا اوری ۱ و ۲ رو به عنوان شاهکار قبول دارم ( همونم استودیوش از مایکروسافت جدا شده )
 

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
این گیمایی که تحت عنوان ماست پلی میذارید ...
نمیخوام ناراحتتون کنم ولی مگه چند نفر ماشین و هواپیما بازی پلی میدن؟ ( خودم به شخصه اینارو بازی حساب نمیکنم )
خواهشاً با چیزی فلکس کنید که بشه یه گیم هنری خاص تلقیش کرد
برای اینکه جبهه نگیرید بگم واقعا اوری ۱ و ۲ رو به عنوان شاهکار قبول دارم ( همونم استودیوش از مایکروسافت جدا شده )
رفیق فروش Microsoft Flight Simulator یک سال بعد از عرضه بیشتر از ۲ میلیون نسخه بوده است،فروش Demon's Souls Remake که این هم تگ Must Play دارد طی همین مدت کمتر از ۲ میلیون نسخه بوده است.پس طبق حرف شما چون کسی این رو پلی نداده است در نتیجه ارزش خاصی هم ندارد؟واقعا به این حرف اعتقاد دارید؟
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,927
نام
مهراد
این SSD جادویی کلا scamای بیش نبود. تو ۹۰ درصد بازیهای مولتی پلتفرم هم هیچ تفاوت خاصی دیده نمیشه (حتی موردهایی داریم اکس باکس لودینگش سریعتره:)))
یه سریاشون هم سعی میکنن با تکرار کردن همیشگی ۱۲ ترافلاپس، این افسانه SSD جادویی از یاد ملت بره. ولی نمیره:D
اگه فکر کردی فقط تکرار همیشگی 12 ترافلاپس هست که توش تر زده مایکروسافت! بدون نه یه چندتا چیز دیگه هم هست امشب یاد بچه ها میدم + SSD فیک ایکس باکس، اینارو هم به روی شما بیارن هر از گاهی که حافظه تون مثل ماهی شده:

به نظر میاد بزرگترین Scam نسل چیزی بنام SSD در کنسول Series S|X هستش.
تو استارفیلد تو هر سولاخی میخوای بری لودینگ داره و به زیبایی امرشن بازیو نابود کرده. پس این SSD اکسباکس دقیقا نقشش چیه تو این بازی؟

برعکس اگه یه بازی انحصاری پلی استیشن این نسل بود و لودینگ اذیت کننده داشت حتما نام ببر. تمام بازیها لودینگ های زیر سه چهار ثانیه دارن و حتی توی لول دیزاین بازی و توی پرفورمنس بازی هم تاثیر دارند.

نسخه PC رچت خیلی چیزارو نشون داد. با وجود اینکه بازی از GPU Decompression برای اولین بار توی PC Gaming پشتیبانی میکرد ولی در نهایت بازم حتی با وجود نصب سریع ترین SSD های بازار روی PC، باز هم SSD پلی استیشن سریعتر بود ‌و فریم ریت با ثبات تری نسخه فایو داشت.

ولی حالا میخوام تمام دروغها و اسکم های سخت افزاری ماکروسافت تو این نسل رو بهتون معرفی کنم:

"تک تک این فیچرها یا اصلا استفاده نشدن یا اگر هم استفاده شدند کیفیت بازیو بدتر کردند مثل VRS"

برای کسایی که در جریان نیستن فیچرهای سخت افزاری زیر، سه چهار سال تمامِ که داره توسط مایکروسافت پروموت میشه، بدون اینکه ذره ای تو کیفیت بازیهای انحصاریش تاثیری گذاشته باشه

🟢 12TFlops Monster

🟢 DirectML

🟢 DirectStorage

🟢 Hardware Accelerated DirectX Raytracing (DXR)

🟢 Hardware Decompression

🟢 Mesh Shading

🟢 Sampler Feedback Streaming (SFS)

🟢 Variable Rate Shading (VRS)

🟢 Xbox Velocity Architecture

سه سال از نسل گذشت حتی یک بازی از مایکروسافت Ray Tracing نداره. یک بازی کیفیت گرافیکی مناسب روز رو نداره (منهای FH5)
هیلو اینفینیت، ردفال و استارفیلد گرافیک کاملا نسل قبلی و حتی بدتری رو دارن.
فورزا جدید هم بدجور بوش بلند شده، چون تو تریلر ها که گرافیک داغون بنظر می رسه، مخصوصا در مقایسه با GT7!

پس دیگه اینارو هم به لیست اضافه میکنم که فکر نکنید 12 ترافلافل تنها دروغ اسپسنر بود، این لیست بالاهم هنوز به دست هیچ دولوپری از جمله فرست پارتی های خود ایکس باکس، رمزگشایی نشده :))

یادش بخیر که مارو با Full RDNA2 کچل کرده بودین که مال سونی 1.5 و فیکه... یک برتری تو فیچر های ایکس باکس نیست که نیست. کویر است کویر!


View attachment video_2023-09-05_23-42-33.mp4
 
آخرین ویرایش:

bigboss12

کاربر سایت
Dec 22, 2012
175
رفیق فروش Microsoft Flight Simulator یک سال بعد از عرضه بیشتر از ۲ میلیون نسخه بوده است،فروش Demon's Souls Remake که این هم تگ Must Play دارد طی همین مدت کمتر از ۲ میلیون نسخه بوده است.پس طبق حرف شما چون کسی این رو پلی نداده است در نتیجه ارزش خاصی هم ندارد؟واقعا به این حرف اعتقاد دارید؟
۱- دیمن انحصاری واقعیه نه یه گیمی که رو در یخچال اجرا شه فقط رو کنسول رقیب مستقیم اجرا نشه
۲- چون بازی یک سال بعد رو سرویس اشتراکی قرار گرفت صد در صد رو فروشش تاثیر میذاره هرچند که حضورش واجب بود با توجه به اینکه کیفیت سرویس پلاس با توجه به بازیا و قیمتش یه سروگردن از گیمپس بالاتره
 

FarSeeR

کاربر سایت
Jun 18, 2013
1,130
من خودم هنوز بازی رو انجام ندادم ولی چطور می‌شه کسایی باشن که به بازی حرفایِ بیراه بگند. دیگه هر چقدر هم بدسلیقه و سطحی باشی، یه ذره دقیق بشی به بازی کاملاً مشخصه تو چه سطحی هست. نه سونی و نه مایکروسافت تا حالا بازی‌ای نساختن که در سطحِ starfield باشه. مقایسه‌یِ میانگینِ امتیازِ این بازی با بازی‌هایِ انحصاریِ دیگه خنده‌دار هست. هدفِ این بازی چی بوده و هدفِ بازی‌هایِ دیگه چی بوده که حالا بخوایم با میانگینِ امتیازشون مقایسه رو انجام بدیم؟ به نظرتون همه‌یِ کارمندایِ استدیو و همه‌یِ کارمندایِ استدیوهایِ دیگه که به بازی کمک کردند، مشکلاتِ بازی رو نمی‌دیدند یا ازش خبر نداشتند؟ چه علتی وجود داشت که بازی همراه با این مشکلات منتشر شد؟ جز این که هدفِ بزرگتری رو منظور گرفته بودند و خوشگل نبودنِ npc ها هیچ اهمیتی مقابلِ اون هدف نداشت. و انتشارِ بازی در حالی که هم اون هدف محقق بشه و هم از مشکلاتِ بازی کم بشه، با شرایط و تکنولوژیِ فعلی ممکن نبوده. بیشتر از این که امتیازِ بازی ناامیدکننده باشه، سلیقه‌ها و اندیشه‌هامون ناامیدکننده شدند.​
در سطحِ استارفیلد بازی ای نساختن؟ کدوم سطح دقیقا؟ داستان؟ روایت داستان؟ گرافیک؟ خلاقیت و تکنیک؟ هوش مصنوعی؟ چه چیز جدیدی ارائه داده؟ یه ایده بزرگ که به خوبی پیاده نشده! همین! حالا هرچقدر میخواید اغراق کنید که Game 2.0عه... ولی خودتون بهتر میدونید با یه بازی متوسط طرفید...

امتیاز بازی هم نشانگر کیفیت بازیه چه خوشمون بیااد چه نیاد. اگه میخواید بگید امتیاز پرت به بازی محبوبتون دادن، خب این امر برای همه بازی ها صادقه...
 

Solidsnake_1

کاربر سایت
Jul 19, 2014
873
نام
Reza





-
مي خواستم بگم يه جوون مردي تاپيك امتيازات رو بزنه كه زده شد :دي
من ٩٢-٩٤ راي دادم
نظر خودم رو ٩٥ به بالاست منتهي بايد رايهاي منفي رو هم حساب كرد

در مورد بقيه بازيها هم نظر نميدم كه باعث بهم ريختگي فروم نشه

رفقا اینکه منتقدها ۲ هفته فرصت تجربه بازی رو دارند و نقدها هم ۱ هفته قبل از عرضه(و ۱ روز قبل از Early Access)منتشر می شوند به صورت عادی نشانه خوبی هست.سیاست بتزدا سال ها ارسال کد نقد نزدیک به زمان عرضه بود که برای استارفیلد تغییر کرده است.امیدوارم بتزدا دوباره به روزهای اوج خودش برگشته باشد.

خودم به کمتر از ۹۳ راضی نیستم! امیدوارم ۹۳ یا بالاتر بشود.

اين بازي نسل ٩ بنچمارك اين نسله
همون ويچر و رد دد نسل پيش

ما تو نخ ريت متا كريتيك نيستيم
جوايز اخر سال رو درو ميكنه اين بازي

یکمی زود نیست رفیق ؟
با این حال بنظرم ۹۶ رو شاخشه

وقتشه به نظرم برای بزرگترین بازی سال و اینکه هم کدها رودادن و روز انتشار نمرات مشخص شده

قطعا هیچکس به زیر 90-91 راضی نیست !! پس خودمونو گول نزنیم منم دوست دارم بالای 90-91 بشه !

من زدم 92-94
هرچند تمام پیش بینی های من از نمره های بازی تا حالا غلط در اومده و نمرات کمتر شد مثل ردفال مثل فاینال فانتزی و.... و تمام پیش بینی هایی که کردم امیدوارم این بار هم غلط در بیاد منتها نمره اش بالاتر بره
B-)

قبلا هم گفتم متای این بازی در بدترین حالت بین فااوت ۴ و اسکایرم میشه.
امیدوارم ۹۸ اینا بشه تا یک the return of the king داشته باشیم برای بتزدا.
مشکل اینجاست وارد شدنش به کنسول وار غیر قابل اجتنابه ‌‌و این روی متا تاثیر میذاره.

زمان شوکیس هم توی هر صفحه میگفتم هایپ به سقف بچسبونید که شوکیس میترکونه و دیدیم که چه قیامتی به پا کرد XBOX
الانم میگم متا بین ۹۵ تا ۹۸ میشه که قطعا میشه
گوتی امسال هم از الان ماله خودشه و نامش در تاریخ در کنار بزرگان خواهد آمد :))
از این پست اسکرین بگیرید تا زمان اومدن نمرات

بنظر من نمره بازی حول و هوش 92 ثابت میشه میشه .و به کسانی که الان دندان تیز کردن به خالی بودن محیط های سیارات بازی هیت بدن بگم بازی علمی و تخیله خیلی از سیارات مثل مریخ و زهره کاملا خالی هستن و همش بیابانه عزیزان.

- ۹۴ درصد رای گیری خود این تاپیک هم متارو بالاتر پیش بینی کردن

ـ بزرگترین ریلیز xbox به گفته خودشون .


ولی ... ولی ... متا ۸۶ ( اوخ...اوخ...ببخشید پایین تر هم میره ) نتیجه عالیه ایه و همونیه انتظارش بوده . :D
 

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,737
نام
امیر
ولی دیگه فکر نمیکردم اینقدر این فشار زیاد باشه که برای ما نام مستعار بسازید تو گروهاتون و دسته بندی کنید و شرح وظایف مارو بین خودتون پخش کنید و زیر نظرمون بگیرید! شدید یه سازمان جاسوسی ضد سونی 😂 خیلی خوبید بخدا
خوب تویی عشقم :x اسما رو خودم روتون گذاشتم بقیه هم آزادن استفاده کنن :D
دوستت بی ادبی کرد فرستادمش یکم فارسی وان ببینه ;)

خودتم که فالو نمیکنی ولی فنی;)
 

earendilist

کاربر سایت
Feb 12, 2023
820





-
- ۹۴ درصد رای گیری خود این تاپیک هم متارو بالاتر پیش بینی کردن

ـ بزرگترین ریلیز xbox به گفته خودشون .


ولی ... ولی ... متا ۸۶ ( اوخ...اوخ...ببخشید پایین تر هم میره ) نتیجه عالیه ایه و همونیه انتظارش بوده . :D
در این کنسول وار جز کم شدن نمره ی متا اسیبی به مایکروسافت نرسید اما یک استدیوی اسکوئر بسته بشد و یک لگه ی ننگ روی کارنامه ی امی هنینگ ثبت شد
بتسدا تا سال ها انحصاری میسازد و هم فن بیس قدرتمندی برای ایکس باکس جمع میکند هم کلی اعتبار. اما استدیوی سازنده ی فوراسپوکن با ان موتوری گرافیکی خفنش دیگر نیستند که یک انحصاری بسازند "پس دلخوش به این مقادیر نباشند" چون اونی که برایش فروش بازی مهم نیست مایکروسافت است نه ناشر اقماری سونی که دو ماه از انتشار انحصاری اش روی کنسول سونی نگذشته با اسپنسر قرارداد می ببند
همین طوری انحصاری بودن بازی های سگا را از دست دادید به مرور سایر انحصاری های ترد پارتی را هم از دست میدید
حالا این هر هر بخند.
من حوصله و اعصاب کل کل ندارم حقیقتا امدم از این فضا لذت ببرم اگر دل خواست میتونم این کل کل ادامه بدم تا جیگرت اتش بگیره
 

rpg321

کاربر سایت
May 27, 2021
1,031





-
- ۹۴ درصد رای گیری خود این تاپیک هم متارو بالاتر پیش بینی کردن

ـ بزرگترین ریلیز xbox به گفته خودشون .


ولی ... ولی ... متا ۸۶ ( اوخ...اوخ...ببخشید پایین تر هم میره ) نتیجه عالیه ایه و همونیه انتظارش بوده . :D
بازم منو ریپلای کردید. مگه من گفتم نوستراداموس هستم. خوب اشتباه پیش بینی کردم. بعد الان شما اون بحث سیارات خالی رو قبول نداری!! خیال داشتی واقعا بتزدا ماتریکس رو ثابت کنه :D
 

Solidsnake_1

کاربر سایت
Jul 19, 2014
873
نام
Reza
در این کنسول وار جز کم شدن نمره ی متا اسیبی به مایکروسافت نرسید اما یک استدیوی اسکوئر بسته بشد و یک لگه ی ننگ روی کارنامه ی امی هنینگ ثبت شد
بتسدا تا سال ها انحصاری میسازد و هم فن بیس قدرتمندی برای ایکس باکس جمع میکند هم کلی اعتبار. اما استدیوی سازنده ی فوراسپوکن با ان موتوری گرافیکی خفنش دیگر نیستند که یک انحصاری بسازند "پس دلخوش به این مقادیر نباشند" چون اونی که برایش فروش بازی مهم نیست مایکروسافت است نه ناشر اقماری سونی که دو ماه از انتشار انحصاری اش روی کنسول سونی نگذشته با اسپنسر قرارداد می ببند
همین طوری انحصاری بودن بازی های سگا را از دست دادید به مرور سایر انحصاری های ترد پارتی را هم از دست میدید
حالا این هر هر بخند.
من حوصله و اعصاب کل کل ندارم حقیقتا امدم از این فضا لذت ببرم اگر دل خواست میتونم این کل کل ادامه بدم تا جیگرت اتش بگیره
 

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
بازم منو ریپلای کردید. مگه من گفتم نوستراداموس هستم. خوب اشتباه پیش بینی کردم. بعد الان شما اون بحث سیارات خالی رو قبول نداری!! خیال داشتی واقعا بتزدا ماتریکس رو ثابت کنه :D
رفیق دفعه بعد که از یک بازی خوشت آمد و سازنده مطرحی هم اون رو می ساخت نباید ازش تعریف کنی یا انتظار امتیاز بالا داشته باشی.باید در حد Ride to Hell اون رو پایین بیاوری و متای ۳۵ رو برایش پیش بینی کنی تا دوستان ناراحت نشوند.جالب این جا هست شما تو تاپیک بیشتر بازی های مطرح نگاه کنی خیلی ها توقع نمرات ۹۰+ دارند و موضوع عجیبی نیست.این نمونه ای که پایین می گذارم از دو سه صفحه اول تاپیک یک انحصاری سونی با متای کمتر از ۹۰ هست،قصدم هم ترول نیست و فقط منظورم این هست پیش بینی امتیازات بالا برای عناوین مهم نه جای ترول دارد نه اتفاق عجیب و غریبی هست.
  • دیگه این 90+ نشه نمیدونم چی میتونه بشه
  • من زیر 90 رو اصلا قابل قبول نمیدونم
  • این بازی با توجه به چند تریلرگیم پلی ایی که قبل تر نشون دادن، اگر +90 نشه من یکی سر به بیابون میزارم
  • من به امتیاز +93 رای دادم، چون بیشتر دوست دارم که به این نمره برسه
  • قاعدتا با هر متر و معیاری نگاه کنیم بازی از نسخه اول بهتر و کاملتره پس باید بالاتر از 89 نسخه اول بشه
  • ظهر که بیدار بشم یک ساعتی از امبارگو گذشته و نقد ها اومده ... 92 کمتر نمیشه
  • متای بین ۹۴تا۹۷ شانس اصلی بازی سال و رقیب زلدا بعدی
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,927
نام
مهراد
خوب تویی عشقم :x اسما رو خودم روتون گذاشتم بقیه هم آزادن استفاده کنن :D
دوستت بی ادبی کرد فرستادمش یکم فارسی وان ببینه ;)

خودتم که فالو نمیکنی ولی فنی;)
برگام حاجی.. از 2013 اسکرین شات رو کردی، واقعا dig کردی انجمن رو تا به این نتیجه رسیدی و برای اینکه خستگی تنت در بره فعلا اینو بزن

20230905_110748.jpg
سال 2013 من خدا رو هم میپرستیدم و عوض شدم! بعد هم بارها تو انجمن گفتم یه تایمی حتی به خاطر دفاع از ایکس باکس 2 هفته بن بودم!

به هر حال از مسیر اشتباهات باید درس گرفت و چشم بسته فن چیزی نشد، مخصوصا کنسول که بخشی از سرگرمی زندگی آدمو تامین میکنه. فن کنسولی باید شد که value per price ش بالا باشه. ایکس باکسم همینه، ماهی 17 دلار میدی، سالی 204 دلار... به همین اندازه پولت بهت بازی تعارف میکنن که میشه:

همین هیلو و ردفال و استارفیلد

جرعتم نداری اعتراض کنی بگی چرا متا بالای 90 نداریم، گوتی نداریم، بازی بی باگ نداریم، شبیه تلو نداریم، شبیه گاو چیزی نیست، هایپ الکی همش داریم و و و

خلاصه که خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان. بازم از این کارا بکن، خوشحال میشم😉
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر