ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Resident Evil 2 Remake
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ali Venom" data-source="post: 4548469" data-attributes="member: 97585"><p>اینکه شما انتظار داشتی در نیمه دوم مشابه ساختمون RPD تو بازی داشته باشیم به نظرم اشتباه هست و خداروشکر سازنده ها هم همچین اشتباهی انجام ندادند. در نیمه ابتدایی روایت داستان بشدت کند هست و ما درون گیمپلی به واسطه جستجو سرنخ هایی از اتفاقی که افتاده داریم بدست میاریم از روی دست نوشته ها، دیدن و تقابل با دشمن های مختلف (زامبی های معمولی، لیکرها، سگ ها و MRX) ولی بعد از اینکه از ساختمون RPD خارج میشیم در هر دو سناریو روند و ریتم داستان بشدت سریع تر میشه (که نیاز هست) و خودتون تو نقد اشاره کردید به خوبی از بسیاری رازها پرده بردای میشه.</p><p></p><p>اگر قرار بود در نیمه دوم هم با یک محیط خیلی بزرگ طرف باشیم در روایت داستان سکته و قطعا باعث پس زدن بازی توسط گیمرها میشد. نیمه دوم با یک لیان ی طرف هستیم که به قول Ada کسی انتظار نداشته تا این حد زنده بمونه و به قول معروف تا حدی کارکشته شده! نمیشه در نیمه دوم بازی هم ما مثل نیمه اول به عنوان یک کارکتر گیج که نمیدونه باید چه کاری انجام بده طرف باشیم و در حقیقت اگر نیمه دوم در زمینه طراحی محیط و گیمپلی برابر به پیچیدگی و گستردگی ساختمون RPD بود، توسعه شخصیت لیان (و کلر) به عنوان قهرمان و همه فن حریف زیر سوال میرفت! اما بازهم با کوچک تر شدن محیط، پازل ها همچنان سختی خودشون رو دارند مثل مهره های شطرنج و مرحله خونه سبز</p><p></p><p>RE2 کلاس درسی برای سازنده های امروزی هست که چه طور از طریق طراحی محیط و گیمپلی بتونیم حس و توانایی کارکتر رو به پلیر انتقال بدیم و نیازی به کلی کات سین و دوربین از قبل تعریف شده نباشه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Venom, post: 4548469, member: 97585"] اینکه شما انتظار داشتی در نیمه دوم مشابه ساختمون RPD تو بازی داشته باشیم به نظرم اشتباه هست و خداروشکر سازنده ها هم همچین اشتباهی انجام ندادند. در نیمه ابتدایی روایت داستان بشدت کند هست و ما درون گیمپلی به واسطه جستجو سرنخ هایی از اتفاقی که افتاده داریم بدست میاریم از روی دست نوشته ها، دیدن و تقابل با دشمن های مختلف (زامبی های معمولی، لیکرها، سگ ها و MRX) ولی بعد از اینکه از ساختمون RPD خارج میشیم در هر دو سناریو روند و ریتم داستان بشدت سریع تر میشه (که نیاز هست) و خودتون تو نقد اشاره کردید به خوبی از بسیاری رازها پرده بردای میشه. اگر قرار بود در نیمه دوم هم با یک محیط خیلی بزرگ طرف باشیم در روایت داستان سکته و قطعا باعث پس زدن بازی توسط گیمرها میشد. نیمه دوم با یک لیان ی طرف هستیم که به قول Ada کسی انتظار نداشته تا این حد زنده بمونه و به قول معروف تا حدی کارکشته شده! نمیشه در نیمه دوم بازی هم ما مثل نیمه اول به عنوان یک کارکتر گیج که نمیدونه باید چه کاری انجام بده طرف باشیم و در حقیقت اگر نیمه دوم در زمینه طراحی محیط و گیمپلی برابر به پیچیدگی و گستردگی ساختمون RPD بود، توسعه شخصیت لیان (و کلر) به عنوان قهرمان و همه فن حریف زیر سوال میرفت! اما بازهم با کوچک تر شدن محیط، پازل ها همچنان سختی خودشون رو دارند مثل مهره های شطرنج و مرحله خونه سبز RE2 کلاس درسی برای سازنده های امروزی هست که چه طور از طریق طراحی محیط و گیمپلی بتونیم حس و توانایی کارکتر رو به پلیر انتقال بدیم و نیازی به کلی کات سین و دوربین از قبل تعریف شده نباشه [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Resident Evil 2 Remake
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft