ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Ghost of Tsushima
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Safety &amp; Peace" data-source="post: 4806197" data-attributes="member: 67643"><p>بازم نقد و بازم ایرادای خنده دار:</p><p></p><p>لیپ سینک توی زبان های مختلف درست نیست</p><p>درخت های بامبو رو نمیشه قطع کرد</p><p></p><p>بعد اینا میشن مراجع معتبر مثلا.</p><p></p><p>[ATTACH=full]154165[/ATTACH]</p><p></p><p>و اینکه یه سری از بچه ها میگن برای یه استودیویی که همش عناوین با متای حول و حوش 80 ساخته، خوبه و نباید انتظار خاصی داشت؛ جدی چرا سطح انتظارات رو نباید برد بالا؟ چرا باید به همینی که هست، راضی بود؟ اینا استودیوی تازه کاری نیستن و سال هاست که توی این صنعت هستن. من حس میکنم این اسسین کریدیزه کردن بازی ها کار اشتباهیه و صنعت بازی گنجایش عناوین این شکلی رو نداره و به شدت اشباعه. اینطور که میگن، بازی یونیک نیست و آدم احساس نمیکنه یه بازی متفاوت و جدید بازی میکنه. یه عنوانه با یه گرافیک عالی و موسیقی فوق العاده و گیم پلی نسبتا خوب منتها صرفا داشتن اینا جوابگو و تضمین کننده موفقیت نیست. واقعا اشباع شدیم و به همین دلیله که یونیک بودن رو نمیبینیم. امیدوارم سازنده ها یه فکر اساسی به حال این قضیه بکنن چون روز به روز عناوین این شکلی (محیط باز و Blah blah blah) داره بیشتر میشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Safety & Peace, post: 4806197, member: 67643"] بازم نقد و بازم ایرادای خنده دار: لیپ سینک توی زبان های مختلف درست نیست درخت های بامبو رو نمیشه قطع کرد بعد اینا میشن مراجع معتبر مثلا. [ATTACH type="full"]154165[/ATTACH] و اینکه یه سری از بچه ها میگن برای یه استودیویی که همش عناوین با متای حول و حوش 80 ساخته، خوبه و نباید انتظار خاصی داشت؛ جدی چرا سطح انتظارات رو نباید برد بالا؟ چرا باید به همینی که هست، راضی بود؟ اینا استودیوی تازه کاری نیستن و سال هاست که توی این صنعت هستن. من حس میکنم این اسسین کریدیزه کردن بازی ها کار اشتباهیه و صنعت بازی گنجایش عناوین این شکلی رو نداره و به شدت اشباعه. اینطور که میگن، بازی یونیک نیست و آدم احساس نمیکنه یه بازی متفاوت و جدید بازی میکنه. یه عنوانه با یه گرافیک عالی و موسیقی فوق العاده و گیم پلی نسبتا خوب منتها صرفا داشتن اینا جوابگو و تضمین کننده موفقیت نیست. واقعا اشباع شدیم و به همین دلیله که یونیک بودن رو نمیبینیم. امیدوارم سازنده ها یه فکر اساسی به حال این قضیه بکنن چون روز به روز عناوین این شکلی (محیط باز و Blah blah blah) داره بیشتر میشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Ghost of Tsushima
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft