ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Fallout 76
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="K I 1 1 E R" data-source="post: 4512988" data-attributes="member: 57813"><p>40 میلیون رو کاوه از کجا اوردی ؟ تنها چیزی که از فروش بازی گفتن شیپ ۱۲ میلیون رو عرضه بود + یک میلیون استیم بود بعدم پیت هاینز تاید کرد که موفق تر از اسکاریم بوده عدد خاصی دیگه ندادن ؟! من نگفتم فروشش پایین بوده گفتم بعد ی مدت کامل از تب و تاب افتاد به عنوان مثال مثلا فروش GTA رو استیم 10 میلیون رو رد کرد و همینجورم هم اضافه میشد به فروشش ولی Fallout به هر ضرب و زوری بود بعد ی مدتی که قفلی زده بود رو 4.8 رسید به پنج میل بعد الانم تکون نخوره حالا اون GTA هیچی ویچر با اینکه کمتر فروخته بود بازم فروشش رشد داشت و فک کنم الان از F4 زده بالا یا حتی NV که با اینکه پنجمیلیون فروخته بود بازم رشد داشت منظورم راکت شدن فروش بازی بود که دقیقا بر میگرده به سیاست پولی کردن ماد های بازی بود و کیفیت کلی بازی که جوری نبود مثل اسکایریم ۱۲ میل رو استیم فقط بفروشه اگه همه چیز درست سر جای خودش میبود با اون لانچ خفن قطعا باید از اسکایریم بالاتر میزد ولی هنوز رو همون پنج میل مونده الانم حرف این نیست کم فروخته حرف اینه که خفن بالا فروخته ولی فقط واسه ی مدت کوتاه (اونم به خاطر تاثیر اسکایریم) همین شد بتزدا هوایی شد و این طوری بگند کشید کل سری و اسم BGS رو با هم ! فروش FO76 هم از این جهت داغون بوده که با اون همه کب کبه و دب دبه میاد کمتر از ی ریمستر و ی بلاک باستر هفته چهارمی میفروشه بتا بازی ی فاجعه به تمام معنا بود از نظر فنی و بازاریابی خلاصه همه جوره گند زدن بعد انتشار هم که دیگه هیچی داری میبینی شاید بگی خوب نسخه فرعی بود برام مهم نیست ولی یادت نره بتزدا تمام هایپ بازیاش خود بازیاش بودن نه تریلر زرق برق دار و خفن و یا تبلیغات اغراق امیز الان چی میخواد در دفاع واسه استارفیلد New IP بگه ما اومدیم فلان سیستم رو پیاده کردیم که چی حالا ؟ مثلا خوش حال بشیم ؟ ویدیو چند صفحه قبل رو دیدی که تمام تعریف های تاد هاوارد رو میزاره کنار باگای بازی ؟ تهش هم به باس ملکه اسکورچ بیست که به پایان بازی معروفه که فقط ی اونت کمیابه رو صحنه به صحنه با صحنه مبارزه با Alduin اسکایریم مقایسه میکنه ؟ شاید همه چیز همینی که نشون میده نباشه ولی قطعا هستش واسه مخاطب عام هستش خوبم هستش</p><p>در مورد افزایش تعداد نفرات همه بله برا ی ناشر کار نداره حقوق ۶۰ نفر مسئله که نخواستن به نفرات اصلیشون دست بزنن تو طول این سال ها دندون لقشون پاشنه اشیلشون رو نکندن بندازن دور و تقویتش کن چون خیالشون راحت راحت بوده واسه فروش ! CDP میاد ۱۰ نفر فقط برا نویسندگی بازیشون میزار یکی هم مثل بتزدا لید لول دیزاینرشون میشینه کوئست و داستان همه رو باهم برا بازی میسازه/مینویسه سه تا کار همزمان ! زمانی که استدیوی ها تمام تلاششون رو واسه روون کردن انمیشنای و موشن کپچر حرفه ای میزارن بتزدا تازه سال ۲۰۱۵ واسه داگ میت از این تکنولوژی استفاده میکنه اونم محدود الانم یهو یادشون میفوته تازه انمیشنای بازی رو بکوبن از نو بسازن که با این موتور شاهکارشون باید واستیم شاهکارشون رو سر باگای احتمالیش ببینیم ! هماهنگ شدن اینا همه بهونست وقتی راکستار بالا ۱۰۰۰ نفر بسیج میکنه وقتی cdp داره افزایش نیرو میده بازم اینجوری خودشون رو نشون میدم هیچ بهونه ای نیست هیچ بهونه واسه توجیه اینکه الان که بالغ بر ۴۰۰ نفر رسیدن تماما تمرکزشون رو ی پروژه جلب نمیکنن و بتزدا به هر در میزنه که یکیش رو بکنه دوتاش رو بکنه سه تا اینقدر پخش پلا !؟ تموم شد اون زمونی که با ۷۰ نفر اسکایریم رو از سر گذروندن دیگه خریدار نداره این سیاستا بتزدا از همین الان اگه به فکر افزایش نیرو افتاد و به معنا واقعی ی AAA بلاک باستری بی نقص(بهتره بگیم کم نقض) ساخت و فکر اینکه جامعه مادینگ میاد فیکسش میکنه رو از سرش بیرون کرد میشه امید بست بهشون غیر اینه میشه ی یوبی سافت ثانویه که خیلی وقته بازیاش متا ۹۰ به چشم ندیدن سطح توقع همه نهایتش ۸۵ فیکس شده بالاتر بره کار دور از عرفش کرده خوشت بیاد/خوشم بیاد یا نیاد بتزدا aaa ساز با بودجه بالاست اینا به هیچ وجه توجیه نداره واسه ی همچین استدیویی</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K I 1 1 E R, post: 4512988, member: 57813"] 40 میلیون رو کاوه از کجا اوردی ؟ تنها چیزی که از فروش بازی گفتن شیپ ۱۲ میلیون رو عرضه بود + یک میلیون استیم بود بعدم پیت هاینز تاید کرد که موفق تر از اسکاریم بوده عدد خاصی دیگه ندادن ؟! من نگفتم فروشش پایین بوده گفتم بعد ی مدت کامل از تب و تاب افتاد به عنوان مثال مثلا فروش GTA رو استیم 10 میلیون رو رد کرد و همینجورم هم اضافه میشد به فروشش ولی Fallout به هر ضرب و زوری بود بعد ی مدتی که قفلی زده بود رو 4.8 رسید به پنج میل بعد الانم تکون نخوره حالا اون GTA هیچی ویچر با اینکه کمتر فروخته بود بازم فروشش رشد داشت و فک کنم الان از F4 زده بالا یا حتی NV که با اینکه پنجمیلیون فروخته بود بازم رشد داشت منظورم راکت شدن فروش بازی بود که دقیقا بر میگرده به سیاست پولی کردن ماد های بازی بود و کیفیت کلی بازی که جوری نبود مثل اسکایریم ۱۲ میل رو استیم فقط بفروشه اگه همه چیز درست سر جای خودش میبود با اون لانچ خفن قطعا باید از اسکایریم بالاتر میزد ولی هنوز رو همون پنج میل مونده الانم حرف این نیست کم فروخته حرف اینه که خفن بالا فروخته ولی فقط واسه ی مدت کوتاه (اونم به خاطر تاثیر اسکایریم) همین شد بتزدا هوایی شد و این طوری بگند کشید کل سری و اسم BGS رو با هم ! فروش FO76 هم از این جهت داغون بوده که با اون همه کب کبه و دب دبه میاد کمتر از ی ریمستر و ی بلاک باستر هفته چهارمی میفروشه بتا بازی ی فاجعه به تمام معنا بود از نظر فنی و بازاریابی خلاصه همه جوره گند زدن بعد انتشار هم که دیگه هیچی داری میبینی شاید بگی خوب نسخه فرعی بود برام مهم نیست ولی یادت نره بتزدا تمام هایپ بازیاش خود بازیاش بودن نه تریلر زرق برق دار و خفن و یا تبلیغات اغراق امیز الان چی میخواد در دفاع واسه استارفیلد New IP بگه ما اومدیم فلان سیستم رو پیاده کردیم که چی حالا ؟ مثلا خوش حال بشیم ؟ ویدیو چند صفحه قبل رو دیدی که تمام تعریف های تاد هاوارد رو میزاره کنار باگای بازی ؟ تهش هم به باس ملکه اسکورچ بیست که به پایان بازی معروفه که فقط ی اونت کمیابه رو صحنه به صحنه با صحنه مبارزه با Alduin اسکایریم مقایسه میکنه ؟ شاید همه چیز همینی که نشون میده نباشه ولی قطعا هستش واسه مخاطب عام هستش خوبم هستش در مورد افزایش تعداد نفرات همه بله برا ی ناشر کار نداره حقوق ۶۰ نفر مسئله که نخواستن به نفرات اصلیشون دست بزنن تو طول این سال ها دندون لقشون پاشنه اشیلشون رو نکندن بندازن دور و تقویتش کن چون خیالشون راحت راحت بوده واسه فروش ! CDP میاد ۱۰ نفر فقط برا نویسندگی بازیشون میزار یکی هم مثل بتزدا لید لول دیزاینرشون میشینه کوئست و داستان همه رو باهم برا بازی میسازه/مینویسه سه تا کار همزمان ! زمانی که استدیوی ها تمام تلاششون رو واسه روون کردن انمیشنای و موشن کپچر حرفه ای میزارن بتزدا تازه سال ۲۰۱۵ واسه داگ میت از این تکنولوژی استفاده میکنه اونم محدود الانم یهو یادشون میفوته تازه انمیشنای بازی رو بکوبن از نو بسازن که با این موتور شاهکارشون باید واستیم شاهکارشون رو سر باگای احتمالیش ببینیم ! هماهنگ شدن اینا همه بهونست وقتی راکستار بالا ۱۰۰۰ نفر بسیج میکنه وقتی cdp داره افزایش نیرو میده بازم اینجوری خودشون رو نشون میدم هیچ بهونه ای نیست هیچ بهونه واسه توجیه اینکه الان که بالغ بر ۴۰۰ نفر رسیدن تماما تمرکزشون رو ی پروژه جلب نمیکنن و بتزدا به هر در میزنه که یکیش رو بکنه دوتاش رو بکنه سه تا اینقدر پخش پلا !؟ تموم شد اون زمونی که با ۷۰ نفر اسکایریم رو از سر گذروندن دیگه خریدار نداره این سیاستا بتزدا از همین الان اگه به فکر افزایش نیرو افتاد و به معنا واقعی ی AAA بلاک باستری بی نقص(بهتره بگیم کم نقض) ساخت و فکر اینکه جامعه مادینگ میاد فیکسش میکنه رو از سرش بیرون کرد میشه امید بست بهشون غیر اینه میشه ی یوبی سافت ثانویه که خیلی وقته بازیاش متا ۹۰ به چشم ندیدن سطح توقع همه نهایتش ۸۵ فیکس شده بالاتر بره کار دور از عرفش کرده خوشت بیاد/خوشم بیاد یا نیاد بتزدا aaa ساز با بودجه بالاست اینا به هیچ وجه توجیه نداره واسه ی همچین استدیویی [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Fallout 76
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft