ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Dreams
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="esm nadaram" data-source="post: 4698985" data-attributes="member: 43750"><p>نه این بازی نه lbp که سه شماره ازش منتشر شد بازیهایی نیستن که همون روز اول بخوان کلی پلیر داشته باشن.</p><p></p><p>خیلی آروم آروم پلیرهای بازی زیاد میشن وفن بیس بازی افزایش پیدا میکنه،</p><p></p><p>ببین علی جان بازی به شدت کامیونیتی محوره و هرچی کامیونیتی بازی بیشتر بشه و بازیها ساخته شده جالبتر باشن ملت ترغیب میشن وارد این اکوسیستم بشن.</p><p></p><p>بازی قرار نیست فروش بلاک باتری داشته باشه که یهو بترکونه، بیشتر از اون نوع بازی هاست که یه فروش متداوم رو در پیش میگیره</p><p></p><p>مساله دوم اینه که</p><p></p><p>به نظره من انتظارت از دریمز</p><p>اشتباه هست.</p><p></p><p></p><p>قرار نیست هرکی بشینه یه بازی AAA یا AA</p><p></p><p>درست کنه که یه گیمپلی چند لایه داشته باشه و ارزش چند ساعت وقت گذاشتن با هزارو یک جور فیچر های مختلف( البته فعلا اینطور نیست در آینده نمیدونیم چی پیش میاد)</p><p></p><p>نه.</p><p></p><p>فلسفه وجود دریمز چیه</p><p></p><p>که بتونی بدون یه خط کد نویسی کردن</p><p>بدونه کمترین مهارت در طراحی 3 بعدی</p><p>و بدونه علم داشتن از آهنگ سازی</p><p></p><p>ایده خودت رو پیاده سازی کنی و با بقیه به اشتراک بزاری.</p><p></p><p>حالا این بینابین پلیرهایی هستن که روزا اول میان با اون دانش قبلی تو زمینه ها وابسته بازی سازی، بازیهایی رو درست میکنن و یا آهنگهایی رو میسازن که آدم فکش میچسبه زمین.( مثل سازنده ایی به اسمه disarmed)</p><p></p><p>بعضی ها هم هستن که با ایده ساده ولی جالب و متفاوت میان جایزه یکی از بهترین دریمز ها رو از ایمپی اوارد میبرن مثل:</p><p></p><p>Opposite day 2</p><p></p><p>(در صورتی که بسار بازیش از لحاظ طراحی پیش پا افتاده هست)</p><p></p><p></p><p>و دسته دیگه هم هستن که توی این سیستم از صفر شروع میکنن و رفته رفته حرفه ای تر میشن. مثل سازنده ای به اسمه</p><p>Slummer</p><p></p><p>این ویدئو رو به عنوان مثال نگاه کن.</p><p></p><p>سازنده هر دو بازی یکیه</p><p></p><p>اولی رو داخل بتا درست کرده</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]l7YAUY7fu-Y[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>و داخل بازی آخریش به قدری پیشرفت کرده که چنل پلی استیشن یه تریلر اختصاصی از رو بازیش ساخت واسه تبلیغ دریمز</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]OhpLyD5u_s0[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="esm nadaram, post: 4698985, member: 43750"] نه این بازی نه lbp که سه شماره ازش منتشر شد بازیهایی نیستن که همون روز اول بخوان کلی پلیر داشته باشن. خیلی آروم آروم پلیرهای بازی زیاد میشن وفن بیس بازی افزایش پیدا میکنه، ببین علی جان بازی به شدت کامیونیتی محوره و هرچی کامیونیتی بازی بیشتر بشه و بازیها ساخته شده جالبتر باشن ملت ترغیب میشن وارد این اکوسیستم بشن. بازی قرار نیست فروش بلاک باتری داشته باشه که یهو بترکونه، بیشتر از اون نوع بازی هاست که یه فروش متداوم رو در پیش میگیره مساله دوم اینه که به نظره من انتظارت از دریمز اشتباه هست. قرار نیست هرکی بشینه یه بازی AAA یا AA درست کنه که یه گیمپلی چند لایه داشته باشه و ارزش چند ساعت وقت گذاشتن با هزارو یک جور فیچر های مختلف( البته فعلا اینطور نیست در آینده نمیدونیم چی پیش میاد) نه. فلسفه وجود دریمز چیه که بتونی بدون یه خط کد نویسی کردن بدونه کمترین مهارت در طراحی 3 بعدی و بدونه علم داشتن از آهنگ سازی ایده خودت رو پیاده سازی کنی و با بقیه به اشتراک بزاری. حالا این بینابین پلیرهایی هستن که روزا اول میان با اون دانش قبلی تو زمینه ها وابسته بازی سازی، بازیهایی رو درست میکنن و یا آهنگهایی رو میسازن که آدم فکش میچسبه زمین.( مثل سازنده ایی به اسمه disarmed) بعضی ها هم هستن که با ایده ساده ولی جالب و متفاوت میان جایزه یکی از بهترین دریمز ها رو از ایمپی اوارد میبرن مثل: Opposite day 2 (در صورتی که بسار بازیش از لحاظ طراحی پیش پا افتاده هست) و دسته دیگه هم هستن که توی این سیستم از صفر شروع میکنن و رفته رفته حرفه ای تر میشن. مثل سازنده ای به اسمه Slummer این ویدئو رو به عنوان مثال نگاه کن. سازنده هر دو بازی یکیه اولی رو داخل بتا درست کرده [MEDIA=youtube]l7YAUY7fu-Y[/MEDIA] و داخل بازی آخریش به قدری پیشرفت کرده که چنل پلی استیشن یه تریلر اختصاصی از رو بازیش ساخت واسه تبلیغ دریمز [MEDIA=youtube]OhpLyD5u_s0[/MEDIA] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Dreams
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft