ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Days Gone
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Cloud Strife" data-source="post: 4579722" data-attributes="member: 4591"><p>همذات پنداری هیچ ربطی به جنسیت، نژاد یا ستینگ داستان نداره. یعنی کسی رو حساب اینکه کارکتر یه داستان، فیلم، بازی یا هر مدیوم دیگه ای، یه مرد سفید مومشکیه (مثلا) باهاش همذات پنداری نمیکنه. وگرنه که اساسا با بخش عمده کارکترها تو مدیوم هایی که اسم بردم اصلا نمیشه ارتباط برقرار کرد و اینتروجکشن داشت، چون یه دنیای کاملا متفاوته.</p><p></p><p>همذات پنداری حول محور تصمیمات کارکترهاست. ما هرکارکتری رو تو داستان با تصمیم هایی که میگیره و روی هم رفته انتخاب هاش میشناسیم و اگه بحران هایی که منجر به یه انتخاب خیلی مهم میشه درست طراحی شده باشه و خواننده/بیننده/پلیر بتونه از نظر عاطفی، احساسی و منطقی علت و انگیزه شخصیت از چنین انتخاب و تصمیمی رو درک کنه باهاش همذات پنداری میکنه، چون با خودش میگه اگه منم بودم اینکارو میکردم. و کل این فرایند یه پراسه درونی هست و ربطی به خود شخصیت نداره. حتی میتونه شخصیت اصلا غیر انسانی باشه. حیوون باشه یا ربات مثلا.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cloud Strife, post: 4579722, member: 4591"] همذات پنداری هیچ ربطی به جنسیت، نژاد یا ستینگ داستان نداره. یعنی کسی رو حساب اینکه کارکتر یه داستان، فیلم، بازی یا هر مدیوم دیگه ای، یه مرد سفید مومشکیه (مثلا) باهاش همذات پنداری نمیکنه. وگرنه که اساسا با بخش عمده کارکترها تو مدیوم هایی که اسم بردم اصلا نمیشه ارتباط برقرار کرد و اینتروجکشن داشت، چون یه دنیای کاملا متفاوته. همذات پنداری حول محور تصمیمات کارکترهاست. ما هرکارکتری رو تو داستان با تصمیم هایی که میگیره و روی هم رفته انتخاب هاش میشناسیم و اگه بحران هایی که منجر به یه انتخاب خیلی مهم میشه درست طراحی شده باشه و خواننده/بیننده/پلیر بتونه از نظر عاطفی، احساسی و منطقی علت و انگیزه شخصیت از چنین انتخاب و تصمیمی رو درک کنه باهاش همذات پنداری میکنه، چون با خودش میگه اگه منم بودم اینکارو میکردم. و کل این فرایند یه پراسه درونی هست و ربطی به خود شخصیت نداره. حتی میتونه شخصیت اصلا غیر انسانی باشه. حیوون باشه یا ربات مثلا. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Days Gone
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft