امتیازات بازی Black Myth: Wukong

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش‌بینی امتیاز


  • مجموع رای دهنده‌ها
    118
  • نظرسنجی بسته شده است .
خب اکانتت رو شارژ میکردی, وقتی مطمئن شدی بازی ارزش 60 دلار داره میخریدیش. امیدوارم با اکانت اصلیت نخریده باشی که پس از تموم کردنش بتونی بفروشیش.
من ظرفیت دو خریدم 1700. پولم به 60 دلار نمیکشید

خوب امیدوارم نسخه ps5 خوب باشه
 
  • Like
Reactions: A X E L
10/10 GamerSky
10/10 GamingBolt
10/10 GamersRD
God is a Geek 10/10
9.5/10 CGMagazine
9.3/10 Areajugones
9.3/10 COGConnected
9.3/10 Voxel
9/10 Twinfinite
Hardcore Gamer 9/10
Malditos Nerds 9/10
8.7/10 PCGamer
8.5/10 IGN Brazil
Wccftech 8.5/10
Worth Playing 8.5/10
8/10 Digital Trends
8/10 GamesRadar
8/10 IGN
 
lack of inclusivity and diversity

:D

View attachment 346644
دایور چه سیتی آخه عزیز من؟ انتظار داشته مثلا ی میمون ترنس سیاهوپوست تو بازی بزارن؟ موجودات خیالی دایورسیتیشون کجاشونه!
چه بساطیه
زبان قاصره!
 
یه سری ایراد فنی خب مشخصه با پچ و آپدیت درست میکنن ، به افتضاحی سایبر که نیست ولی یه سری دیگه یعنی یه ایرادایی گرفتن که فقط خودشون رو معروف کنن ، انگار ترول صنعت نقدن! 🤣
باشه بابا دیده بشید😀
...
به شخصه دوست داشتم نمرات بالایی بگیره ولی سطح انتظارم نهایت ۸۰ بود که بهتر هم شده ، خداروشکر رو سفید شدیم و یه سری سیاهی موند به روشون🙂😄
 
GameBlast - 9 / 10

یکی از تاثیرگذارترین عناوین سال های اخیر است. من به یاد نمی آورم که یک شرکت کوچک بتواند پروژه ای به اندازه این پروژه محکم، پالیش شده و با هویت خاص خود ارائه دهد. تیم Game Science یک داستان با هویتی پر از معنا و پر اهمیت را انتخاب کرد، اشتیاق و تجربه خود را به کار برد و یک کلاسیک ادبی را به یک بازی اعتیاد آور و خوش ساخت با هویتی منحصر به فرد تبدیل کرد. علیرغم مشکلات کوچکی که در طراحی جهان و در نگارش برخی از شخصیت‌ها و در سیستم‌ دوربین بازی وجود دارد، بازی مطمئناً کسانی را که سال‌ها منتظر بودند تا سرانجام سفر کنند و با شگفتی‌های خیره‌کننده دنیای اسطوره‌ای فولکلور چینی روبرو شوند، خوشحال می‌کند.

Gamer Guides - Ben Chard - 85 / 100


دقیقا چهار سال از زمان رونمایی اولیه میگذرد و این یک موفقیت بزرگ است. یک داستان جذاب، سینمایی، یک سیستم مبارزه با گزینه‌های بسیار، و به‌طور نفس‌گیر زیبا، این سفری است که نمی‌خواهید از دست بدهید!

Screen Rant - 6.0/10.0

این بازی فاقد جامعیت و تنوع است

Digital Trends - 4 / 5


افسانه سیاه: Wukong یک سولزلایک شبیه به Stellar Blade است ولی کردیت منحصر به فرد خودش را دارد که به آرامی عناصری را از زیرژانر سولز لایک وام گرفته است که با تمرکز بر تفاوت های کلیدی آن، جایگاهی برای خود ایجاد می کند. علی‌رغم برخی مشکلات عملکردی و برخی سختی‌های خسته‌کننده، مبارزات دیوانه‌کننده و تاکید بر حرکت روان ووکونگ باعث می‌شود که آن را با دیگر هم‌عصران خود متفاوت نشان دهد.

IGN - 8./10.0

با وجود برخی مشکلات فنی خسته کننده، Black Myth: Wukong یک بازی اکشن عالی با مبارزات فوق العاده، باس های هیجان انگیز، رازهای وسوسه انگیز و دنیایی زیبا است.

Gamespot - 8.0/1/0

عنوانی که لذت زیادی از نبردهای هیجان انگیز با باس فایت هایی که بزرگترین مخلوقات اساطیر چینی هستند می برید اما لحظات ناامید کننده ای هم در این بین وجود دارد.

PCGamer - 87/100

ووکونگ تشکیل شده از گروهی عجیب و غریب از شخصیت ها و نبردهای عظیم به شکوفایی میرسد که همگی در دنیای غنی که ساخته شده از مواد اولیه منحصر به خودش است در هم تنیده شده اند.

Windows Central - 3.5/5.0

در هسته خود، Black Myth: Wukong یک اکشن RPG خوب با مکانیک های رزمی عالی، نبرد سینمایی با باس فایت های خارق العاده و برخی از بهترین ارائه های صوتی و تصویری در بازی های مدرن است. با این حال، متأسفانه، با لول دیزاین بسیار ضعیف، تنوع ضعیف دشمنان و یک سیستم gear کاملاً اضافی، از رسیدن به عظمت واقعی عقب مانده است.

But Why Tho? - 7.5 / 10

عنوان Black Myth: Wukong یک نقش آفرینی اکشن فوق العاده جذاب و سرگرم کننده از بسیاری جهات است. در حالی که روایتی فراگیر و عالی دارد اما مسائل فنی و می تواند مانعی برای بازی باشد، بازی همچنان یک گیم پلی حماسی، فراموش نشدنی و تجربه سینمایی ارائه می دهد که بازی های زیادی نمی توانند با آن رقابت کنند.

Gaming Age - 8 / 10


من می‌توانم بگویم که Black Myth: Wukong تقریباً آنچه را که همیشه وعده داده بود عمل کرده است.
دنیایی زیبا که در آن می‌توانید با هیولاها و شیاطین دیوانه مبارزه کنید. خیلی خوب بود که بازی کمی ما را با زمان بیشتری بین دیوانه ترین هیولاها و شیاطین نگه میداشت، اما اگر بازی می خواهید که شما را امتحان کند و در عین حال مناظر زیبایی را به شما ارائه دهد، آن را در اینجا پیدا خواهید کرد.

INVEN - 9/10

این بازی به طور برجسته ای داستان و ویژوال چینی منحصر خود را به نمایش می گذارد و همه را کاملاً میخکوب می کند. سکانس‌های اکشن خیره‌کننده‌ای که در این صحنه‌های زیبا آشکار می‌شوند، شما را دائماً درگیر می‌کنند، و شما را بی‌وقفه به سمت فصل بعدی، رئیس بعدی، آیتم بعدی یا تغییر بعدی سوق می‌دهد بصورتی که همیشه در طول بازی مشتاق آنچه در آینده خواهید دید هستید

TechRaptor - 9.5 / 10

این عنوان بی شک یک لذت مطلق است. دنیای باشکوه، تنوع باورنکردنی دشمنان و نبرد هایی رضایت‌بخش، همگی در کنار هم قرار می‌گیرند تا تجربه‌ای شایسته ای را برای پلیرها خلق کند.

w8rrvxh.png



PJrf346.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or