ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Taha75" data-source="post: 5198714" data-attributes="member: 161274"><p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><span style="color: rgb(184, 49, 47)">A Plague Tale Requiem </span></span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">[ATTACH=full]275263[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">داستان : درباره ادامه سفر آمیسیا و برادر کوجکش هوگو می باشد در دل دنیای آخر زمانی موش های آدمخوار و طاعون در قرن 14 میلادی .</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">این بازی در شماره اول ایده جذاب و نویی داشت که در شماره دومش اونو به کمال رسانده و پخته تر شده .</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">گرافیک هنری و طراحی قدیمی مکان های شهر و جزیره با جزییات بسیار بالا فوق العاده هستند .</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">گرافیک فنی و کیفیت بافت ها و طبیعی بودن چهره ها و مخصوصا پوشش گیاهی محیط در نماهای نزدیک و دوردست چشم نوازند . نحوه راه رفتن و فیزیک بدنی افراد نرم تر شده .</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">باگ و مشکل لود شدن خیلی کم در بازی رخ می داد . مثلا در مناطق خیلی شلوغ گاهی تصویر تیک می زد .</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">صدا گذاری و موسیقی و افکت انفجار حرف ندارند . موسیقی بازی روح را نوازش می کند .</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">روایت بازی خطی ولی به هیچ عنوان شما را محدود نمی کند و قادر خواهید بود در مناطق بازی که در جریان هست به کاوش و جستجو بپردازید و از محیط لذت کامل را ببرید .</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">گیم پلی نسبت به نسخه اول بهتر و روان تر شده . مبارزات چالش برانگیز و روان . تیرکمان هم به بازی اضافه گردیده به همراه مواد شیمیایی مختلف برای حل پازل و کشتن و یا گیج کردن دشمنان . هیوگو توانایی اسکن محیط و کنترل موقت موش ها را دارد . پازل های بازی آسان هستند و به روند روایت بازی تنوع خوبی دادند . مثل شماره قبل روایت بازی مبتنی بر مخفی کاری و باز کردن راه از بین سیل موش ها هست . سیستم ارتقا وسایل هم ساده و کاربردی بدون گیج کردن بازی باز می باشد .</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">نورپردازی و طراحی سایه ها خیلی عالی هست و گاهی اوقات گرافیک محیط میخکوب کننده می شود مخصوصا در جزیره و معابد آن حس آنچارتدی دارد . در بازی هیچ نقشه و راهنمای خاصی ندارید ولی گیج کننده هم نیست .</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">گیم پلی حدود 18 ساعت می باشد و 17 چپتر دارد .</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">در کل برای کسانی که این عنوان تا الان تجربه نکردند واجب و تجربه نویی می باشد و به شماره قبلی آن ربط دارد .</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><strong><span style="color: rgb(41, 105, 176)">گیم پلی : </span></strong><span style="color: rgb(41, 105, 176)"><strong>8 از 10 </strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(41, 105, 176)"><strong>موسیقی و افکت های صوتی : 10 از 10</strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(41, 105, 176)"><strong>گرافیک هنری و طراحی محیط : 10 از 10</strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(41, 105, 176)"><strong>تنوع و کیفیت طراحی مراحل : 8 از 10</strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(41, 105, 176)"><strong>گرافیک فنی و فیزیک بافت ها : 9 از 10</strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(41, 105, 176)"><strong>نورپردازی و طراحی سایه ها :9 از 10</strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(41, 105, 176)"><strong>داستان و شخصیت پردازی : 8 از 10</strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(41, 105, 176)"><strong></strong></span></p> <p style="text-align: center"><strong><span style="color: rgb(41, 105, 176)">نمره کل : 9 از 10</span></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taha75, post: 5198714, member: 161274"] [CENTER][SIZE=6][COLOR=rgb(184, 49, 47)]A Plague Tale Requiem [/COLOR][/SIZE] [ATTACH type="full"]275263[/ATTACH] داستان : درباره ادامه سفر آمیسیا و برادر کوجکش هوگو می باشد در دل دنیای آخر زمانی موش های آدمخوار و طاعون در قرن 14 میلادی . این بازی در شماره اول ایده جذاب و نویی داشت که در شماره دومش اونو به کمال رسانده و پخته تر شده . گرافیک هنری و طراحی قدیمی مکان های شهر و جزیره با جزییات بسیار بالا فوق العاده هستند . گرافیک فنی و کیفیت بافت ها و طبیعی بودن چهره ها و مخصوصا پوشش گیاهی محیط در نماهای نزدیک و دوردست چشم نوازند . نحوه راه رفتن و فیزیک بدنی افراد نرم تر شده . باگ و مشکل لود شدن خیلی کم در بازی رخ می داد . مثلا در مناطق خیلی شلوغ گاهی تصویر تیک می زد . صدا گذاری و موسیقی و افکت انفجار حرف ندارند . موسیقی بازی روح را نوازش می کند . روایت بازی خطی ولی به هیچ عنوان شما را محدود نمی کند و قادر خواهید بود در مناطق بازی که در جریان هست به کاوش و جستجو بپردازید و از محیط لذت کامل را ببرید . گیم پلی نسبت به نسخه اول بهتر و روان تر شده . مبارزات چالش برانگیز و روان . تیرکمان هم به بازی اضافه گردیده به همراه مواد شیمیایی مختلف برای حل پازل و کشتن و یا گیج کردن دشمنان . هیوگو توانایی اسکن محیط و کنترل موقت موش ها را دارد . پازل های بازی آسان هستند و به روند روایت بازی تنوع خوبی دادند . مثل شماره قبل روایت بازی مبتنی بر مخفی کاری و باز کردن راه از بین سیل موش ها هست . سیستم ارتقا وسایل هم ساده و کاربردی بدون گیج کردن بازی باز می باشد . نورپردازی و طراحی سایه ها خیلی عالی هست و گاهی اوقات گرافیک محیط میخکوب کننده می شود مخصوصا در جزیره و معابد آن حس آنچارتدی دارد . در بازی هیچ نقشه و راهنمای خاصی ندارید ولی گیج کننده هم نیست . گیم پلی حدود 18 ساعت می باشد و 17 چپتر دارد . در کل برای کسانی که این عنوان تا الان تجربه نکردند واجب و تجربه نویی می باشد و به شماره قبلی آن ربط دارد . [B][COLOR=rgb(41, 105, 176)]گیم پلی : [/COLOR][/B][COLOR=rgb(41, 105, 176)][B]8 از 10 موسیقی و افکت های صوتی : 10 از 10 گرافیک هنری و طراحی محیط : 10 از 10 تنوع و کیفیت طراحی مراحل : 8 از 10 گرافیک فنی و فیزیک بافت ها : 9 از 10 نورپردازی و طراحی سایه ها :9 از 10 داستان و شخصیت پردازی : 8 از 10 [/B][/COLOR] [B][COLOR=rgb(41, 105, 176)]نمره کل : 9 از 10[/COLOR][/B][/CENTER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft