ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="alone ahmad" data-source="post: 3662019" data-attributes="member: 116601"><p>The Evil Within</p><p>مقدمه</p><p>اولین چیزی که بگم اینه که این بازی منو به شدت یاد آخرین نسخه {تنها در تاریکی} میندازه حتی شخصیت اصلی بازی {سباستین} شباهت انکار ناپذیری با {ادوارد کرنبی} داره جالب اینجاست که محیط بازی هم همان رمز آلود بودن پارک مرکزی رو داشت خدایی انیمیشن های راه رفتن، کمبود تنفس، دیگه بیش از اندازه منو خوش حال کرد که یک در صد از بهترین بازی عمرم یعنی تنها در تاریکی الهام گیری کرده بود. گفتم یک در صد میدونید چرا؟ چون هر چقدر از بازی جلو تر میرفتم گیم پلی بازی بشدت کمبود داشت. یک بازی ترس و بقا به شدت نیاز به سلاح های سرد داره تا این که از کم اوردن مهمات جلو گیری بشه نه این که یه زامبی رو بکشیم سه یا چهار تا خودش بهت تیر بده این ایده این رو میرسونه که از رزیدنت اویل الهام گیری کرده دوم این که یک پنجم تنها در تاریکی تعامل با محیط نداره وسایل بازی صرفا یا تیر هست یا بطری یا و چند تا چیز دیگه خدایی شما اصلا تنها در تاریکی که سال 2008 اومد رو بازی کردین؟ تعامل اون رو با محیط دیدن؟ ساخت مهمات و جمع آوری وسایل رو تو اون محیط عظیمش چطور؟ گیم پلی فوق العاده اش رو چطور؟ اصلا در مورد گیم پلی اش چی میدونین ؟ موسیقی های دلهره آوره ش رو چطور؟ اینا رو گفتم تا بدونید یه بازی ترس و بقا به چه چیز های نیاز داره!بگذریم خدایی بازی ترس و بقا باید اینجوری باشه به شدت خطی بود. نبود راه های اضافی برای سر در گم شدن نبود سلاح سرد نبود هوش مصنوی قوی در هر صورت نمیشه اسم این بازی رو گذاشت ترس و بقا {ولی با توجه به نابود شدن این سبک میگزریم از این بازی} خدایی بعضی جاها بازی یه شوتر تمام عیار بود. به نظر من این بازی فقط یه بازی ترسناک با ترس روانی بود. مخفی کاری بازی هم به شدت ناقص بود مثلا فقط محدود میشد به این فقط از پشت حمله کرد یا حواسشون رو پرت کرد که اونم نود درصد مواقع جواب گو نبود.</p><p>هر چقدر از این بازی جلوتر میرفتم میدیدم که این بازی بصورت </p><p>نسبتا خوبی تونسته بود خودشو به عناوین تنها در تاریکی و تپه خاموش و رزیدنت اویل های قدیمی خودشو نزدیک کنه البته از نظر من ترکیبی به طور جالب از این سه بازی بود.</p><p></p><p></p><p>گرافیک</p><p>گرافیک بازی بشدت چشم نواز بود. محیط بازی خیلی شلوغ بود اگه توجه کرده باشید راه رو ها بسیار زیبا با شلوغی منحصر به فردی بودن طراحی دشمنان یک کلام عالی بودن. گرافیک بازی روی آخرین درجه تنظیمات فوق العاده قدرتمند بود خدایی طراحی سلاح ها رو خیلی خوب بودن من در هیچ بازی سوم شخصی طراحی سلاح رو اینطوری ندیده بودم! من نور پردازی رو در هیچ بازی در عمرم اینقدر قوی ندیده بودم نور پردازی بازی به شدت شاهکار بود. موقعه ای که از یک راه رو رد میشدین نور چراغ به وسایل آهنی میخورد یعنی آخرت نور پردازی بود طراحی افکت آتش هم عالی بود. ولی طراحی یه سری از بافت ها مثل چوب ها، طراحی دیوار ها و حتی بافت های شخصیت اصلی بازی معمولی بود.{که البته با توجه به نور پردازی فوق العاده مهم نیست}</p><p>و مهم تر از این بود که میکامی از حس تنهایی و تاریکی بخوبی استفاده کرده بود.</p><p>گیم پلی </p><p>اول از همه بگم شوتینگ بازی هیچ ایرادی نداشت یعنی لذتی از هدشات کردن در این بازی بردم از هدشات کردن تو مولتی بتلفیلد چهار نبردم. یعنی کل بازی یه طرف کل انیمیشن های بازی یه طرف کارکتر تعامل خوبی با اطراف خودش داره مثلا وقتی در چاله خون بودین سلاح بالا میگرفت نحوه راه رفتن گرفتن اصلحه هم تغیر میگرد، و خلاصه گرفتن هر کدام از اسلحه ها انمیشن های جالب خودشو داشت ولی نبود مبارزه زیاد با سلاح های سرد نبود تعامل زیاد با محیط، خطی بودن بیش از حد مراحل، معما های نچندان قوی، سختی غیر منطقی باس فایت ها، مخفی کاری ضعیف،آپگرید نا کار آمد همه به گیم پلی بازی لطمه زده.{البته با توجه به نابودی این سبک این بازی به طرفداران ترس و بقا شدیدا توصیه میشه}</p><p>داستان</p><p>فقط میگم بشدت پیچیده و گنگ بود.و البته با روایت و شخصیت پردازی نچندان جالب.</p><p>موسیقی و صدا گذاری</p><p>صداگذاری بازی خیلی خوب کار شده بود موسیقی بازی هم خوب بود یعنی اون لحظه ای که او مرد سر جعبه ای بلند شد با اون موسیقی پخش شد آخرت هر چی استرس بود.البته جا داشت روی صداگذاری های ریز بیشتر و خوبتر کار میشد.</p><p>گرافیک 9/10</p><p>گیم پلی 7/10 </p><p>داستان 7/10</p><p>موسیقی 8/10</p><p>امتیاز کلی 8/5 </p><p> البته یه چیز بگم کسانی که از تاریکی میترسن همراه تنهایی هیچ وقت سراغ این بازی که ترس روانی شدیدی داره نرن چون افزایش مبتلا به شیزوفرنی رو میاره.</p><p>چقد عشق میکنم این دو کلمه خوف {تنها} و {تاریکی} رو یه بازی خوف تنها در تاریکیه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alone ahmad, post: 3662019, member: 116601"] The Evil Within مقدمه اولین چیزی که بگم اینه که این بازی منو به شدت یاد آخرین نسخه {تنها در تاریکی} میندازه حتی شخصیت اصلی بازی {سباستین} شباهت انکار ناپذیری با {ادوارد کرنبی} داره جالب اینجاست که محیط بازی هم همان رمز آلود بودن پارک مرکزی رو داشت خدایی انیمیشن های راه رفتن، کمبود تنفس، دیگه بیش از اندازه منو خوش حال کرد که یک در صد از بهترین بازی عمرم یعنی تنها در تاریکی الهام گیری کرده بود. گفتم یک در صد میدونید چرا؟ چون هر چقدر از بازی جلو تر میرفتم گیم پلی بازی بشدت کمبود داشت. یک بازی ترس و بقا به شدت نیاز به سلاح های سرد داره تا این که از کم اوردن مهمات جلو گیری بشه نه این که یه زامبی رو بکشیم سه یا چهار تا خودش بهت تیر بده این ایده این رو میرسونه که از رزیدنت اویل الهام گیری کرده دوم این که یک پنجم تنها در تاریکی تعامل با محیط نداره وسایل بازی صرفا یا تیر هست یا بطری یا و چند تا چیز دیگه خدایی شما اصلا تنها در تاریکی که سال 2008 اومد رو بازی کردین؟ تعامل اون رو با محیط دیدن؟ ساخت مهمات و جمع آوری وسایل رو تو اون محیط عظیمش چطور؟ گیم پلی فوق العاده اش رو چطور؟ اصلا در مورد گیم پلی اش چی میدونین ؟ موسیقی های دلهره آوره ش رو چطور؟ اینا رو گفتم تا بدونید یه بازی ترس و بقا به چه چیز های نیاز داره!بگذریم خدایی بازی ترس و بقا باید اینجوری باشه به شدت خطی بود. نبود راه های اضافی برای سر در گم شدن نبود سلاح سرد نبود هوش مصنوی قوی در هر صورت نمیشه اسم این بازی رو گذاشت ترس و بقا {ولی با توجه به نابود شدن این سبک میگزریم از این بازی} خدایی بعضی جاها بازی یه شوتر تمام عیار بود. به نظر من این بازی فقط یه بازی ترسناک با ترس روانی بود. مخفی کاری بازی هم به شدت ناقص بود مثلا فقط محدود میشد به این فقط از پشت حمله کرد یا حواسشون رو پرت کرد که اونم نود درصد مواقع جواب گو نبود. هر چقدر از این بازی جلوتر میرفتم میدیدم که این بازی بصورت نسبتا خوبی تونسته بود خودشو به عناوین تنها در تاریکی و تپه خاموش و رزیدنت اویل های قدیمی خودشو نزدیک کنه البته از نظر من ترکیبی به طور جالب از این سه بازی بود. گرافیک گرافیک بازی بشدت چشم نواز بود. محیط بازی خیلی شلوغ بود اگه توجه کرده باشید راه رو ها بسیار زیبا با شلوغی منحصر به فردی بودن طراحی دشمنان یک کلام عالی بودن. گرافیک بازی روی آخرین درجه تنظیمات فوق العاده قدرتمند بود خدایی طراحی سلاح ها رو خیلی خوب بودن من در هیچ بازی سوم شخصی طراحی سلاح رو اینطوری ندیده بودم! من نور پردازی رو در هیچ بازی در عمرم اینقدر قوی ندیده بودم نور پردازی بازی به شدت شاهکار بود. موقعه ای که از یک راه رو رد میشدین نور چراغ به وسایل آهنی میخورد یعنی آخرت نور پردازی بود طراحی افکت آتش هم عالی بود. ولی طراحی یه سری از بافت ها مثل چوب ها، طراحی دیوار ها و حتی بافت های شخصیت اصلی بازی معمولی بود.{که البته با توجه به نور پردازی فوق العاده مهم نیست} و مهم تر از این بود که میکامی از حس تنهایی و تاریکی بخوبی استفاده کرده بود. گیم پلی اول از همه بگم شوتینگ بازی هیچ ایرادی نداشت یعنی لذتی از هدشات کردن در این بازی بردم از هدشات کردن تو مولتی بتلفیلد چهار نبردم. یعنی کل بازی یه طرف کل انیمیشن های بازی یه طرف کارکتر تعامل خوبی با اطراف خودش داره مثلا وقتی در چاله خون بودین سلاح بالا میگرفت نحوه راه رفتن گرفتن اصلحه هم تغیر میگرد، و خلاصه گرفتن هر کدام از اسلحه ها انمیشن های جالب خودشو داشت ولی نبود مبارزه زیاد با سلاح های سرد نبود تعامل زیاد با محیط، خطی بودن بیش از حد مراحل، معما های نچندان قوی، سختی غیر منطقی باس فایت ها، مخفی کاری ضعیف،آپگرید نا کار آمد همه به گیم پلی بازی لطمه زده.{البته با توجه به نابودی این سبک این بازی به طرفداران ترس و بقا شدیدا توصیه میشه} داستان فقط میگم بشدت پیچیده و گنگ بود.و البته با روایت و شخصیت پردازی نچندان جالب. موسیقی و صدا گذاری صداگذاری بازی خیلی خوب کار شده بود موسیقی بازی هم خوب بود یعنی اون لحظه ای که او مرد سر جعبه ای بلند شد با اون موسیقی پخش شد آخرت هر چی استرس بود.البته جا داشت روی صداگذاری های ریز بیشتر و خوبتر کار میشد. گرافیک 9/10 گیم پلی 7/10 داستان 7/10 موسیقی 8/10 امتیاز کلی 8/5 البته یه چیز بگم کسانی که از تاریکی میترسن همراه تنهایی هیچ وقت سراغ این بازی که ترس روانی شدیدی داره نرن چون افزایش مبتلا به شیزوفرنی رو میاره. چقد عشق میکنم این دو کلمه خوف {تنها} و {تاریکی} رو یه بازی خوف تنها در تاریکیه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft