ارسال پاسخ

شاید ریمیک until dawn  بی خودی به نظر بیاد، یا حتی بعضی پورت ها به نظر با فروش فاجعه همراه باشن و همچنان سونی به پورتشون ادامه میده...

ولی به مانند اینکه بعضی از پورت ها صرفا برا این انجام میشن که انجین رو برای pc بهینه سازی کنن(چیزی که باعث عدم پورت دریمز شد و یا دو پورت ضعیف از بازی های ND به خاطر اینکه انجین برا کنسول طراحی شده بود(که هدف این بود جدا از پورت های آینده ولی هدف اصلی عرضه دی وان فکشنز بود...) یا یک ریمستری که صرفا در اول نسل برای آشنایی با ماهیت کنسول جدید انجام بشه، UD هم طبق بعضی چیزا واقعا اون پروژه ای که ارزش سرمایه گزاری داشته باشه نبوده... اما نکته UD چیه؟ 


قبلش بگم، وقتی لگو تو اپیک سرمایه گزاری کرد، ما شاهد این بودیم چجوری داره لگو رو تو فورتنایت استفاده می کنه، یا دیزنی با سرمایه گزاری داره دنیای دیزنی رو بر بستر فورتنایت مهیا می کنه...! 

ولی صرفا دو مرحله سرمایه گزاری سونی تو اپیک، مربوط به سینما شد و اونم بیشتر به نفع اپیک و سایر ناشرین سینما شد، چون هزینه مهیا کردن نمایشگر های ویژه اون سالنها بالاست و خیلی ها مجبور به اجرا هستند! 


حالا نکته ریمستر یا ریمیک UD که در ظاهرم تغییر خاصی نداشته، اینه که نسخه PS4 بازی با انجین دسیما ساخته شد، ولی به طور عجیبی اینجا بازی به انریل انجین انتقال داده شده...!!! پس قطعا کاره پیچیده تر و طولانی تری این استدیو داشته، این کار بر اساس برخی شواهد صرفا برای اینه که در آینده سونی بتونه یک سری ویژگی های انریل انجین رو در دسیما یا سایر موتور های خودش بتونه راحت تر اجرا کنه، و مثل DS2 دیگه شاید خلاصه به متاهیومن نشه و بشه از ویژگی های بیشتر آنریل در انجین های داخلی هم استفاده کنند! 


پایتخت ایران
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or