ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
PlayStation 5
اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="noctis-sm3" data-source="post: 5343850" data-attributes="member: 110725"><p>معنای تغییر نسل شاید قدیم این بوده بدون توجه به پرفورمنس یک خروجی میدادن میرفت</p><p>بعضی از بازی ها تو نسل هفت با افت فریم های عجیب غریب رو کنسول ها اجرا میشدن کسی یادش نیست</p><p></p><p>همین اینکه وضعیت پرفورمنس رو کنسول ها این نسل مثل نسل های قبل نیست و کمتر سازنده ها به مخاطب ها توهین می کنن خودش تغییر نسله!(این مشکل هنوزم هست ولی اصلا غیر قابل مقایسه هست در مقایسه با نسل های پیشین!!) </p><p></p><p>اگه کل تغییر نسل اون گرافیک ظاهری هست که دیده میشه!! با این تفاسیر باید بگیم سونی حتی از قدرت نسل هشت استفاده نکرده!</p><p></p><p>وقتی استدیو کوچک R@D با کمک سانتامونیکا میاد اردر رو که یک بازی فوق خطی بود با فیزیک متوسط رو به پایین با اون خروجی تحویل میده، فکر می کنید اگه خوده ناتی داگ و سایر استدیو ها بازی هاشون مثل اردر خطی بود، گرافیکشون کمتر از اردر میشد؟!(تلو پارت 2 اگه قرار بود یک عنوان خطی مثل اردر باشه، چند برابر از این خروجی فعلیش که هنوزم کم رقیبه بهتر بود) نه برعکس با اختلاف از همون بازی بهتر میشد(تلو پارت 2 اگه قرار بود یک عنوان خطی مثل اردر باشه، چند برابر از این خروجی فعلیش که هنوزم کم رقیبه، ویژوالی بهتر بود)ولی استدیو های خوب، میخوان از منابع کنسول در بخش های مختلف استفاده کنند!</p><p></p><p>اون قدیم بود که فقط برا اینکه بازی ویژوالی خوب باشه فریم فدا میشد، حتی تو همون رزو استاندارد کلی کسری میداشتن!!!</p><p></p><p>شما باید اینو در نظر بگیرید استدیو های مطرح بازیشون حداقل باید 1440p اجرا بشه، اونم شصت فریم، و برخی از مد های ری تریسینگ! حتی برخی استدیو ها مجبورن اپشن 120 فریم بزارن</p><p></p><p>همه اینا به شدت منابع مصرف می کنه! حالا یک بازی فیزیکشم عالی باشه، باز منابع بیشتر لازمه! تغییر نسل فقط به معنی گرافیک ظاهری نیست، می تونه به لول دیزاین هم برگرده!</p><p></p><p>وگرنه اگه قرار باشه طراحی مراحل عجیبی یک بازی نداشته باشه، بازی فوق خطی باشه! تایم بازی مثل برخی از بازی ها چهار پنج ساعت باشه، فیزیک نداشته باشه، و کلا جهان بازی زنده نباشه و صرفاهمه چی دکوری باشه، خیالتون رو راحت کنم، همین الان یک تیم بیست سی نفره هم می تونه با بودجه ای بالا، خروجی بهتر از خیلی از cg های سینمایی بده! ولی دیگه دوران این بازیا گذشته! چون فروش نمی کنه!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="noctis-sm3, post: 5343850, member: 110725"] معنای تغییر نسل شاید قدیم این بوده بدون توجه به پرفورمنس یک خروجی میدادن میرفت بعضی از بازی ها تو نسل هفت با افت فریم های عجیب غریب رو کنسول ها اجرا میشدن کسی یادش نیست همین اینکه وضعیت پرفورمنس رو کنسول ها این نسل مثل نسل های قبل نیست و کمتر سازنده ها به مخاطب ها توهین می کنن خودش تغییر نسله!(این مشکل هنوزم هست ولی اصلا غیر قابل مقایسه هست در مقایسه با نسل های پیشین!!) اگه کل تغییر نسل اون گرافیک ظاهری هست که دیده میشه!! با این تفاسیر باید بگیم سونی حتی از قدرت نسل هشت استفاده نکرده! وقتی استدیو کوچک R@D با کمک سانتامونیکا میاد اردر رو که یک بازی فوق خطی بود با فیزیک متوسط رو به پایین با اون خروجی تحویل میده، فکر می کنید اگه خوده ناتی داگ و سایر استدیو ها بازی هاشون مثل اردر خطی بود، گرافیکشون کمتر از اردر میشد؟!(تلو پارت 2 اگه قرار بود یک عنوان خطی مثل اردر باشه، چند برابر از این خروجی فعلیش که هنوزم کم رقیبه بهتر بود) نه برعکس با اختلاف از همون بازی بهتر میشد(تلو پارت 2 اگه قرار بود یک عنوان خطی مثل اردر باشه، چند برابر از این خروجی فعلیش که هنوزم کم رقیبه، ویژوالی بهتر بود)ولی استدیو های خوب، میخوان از منابع کنسول در بخش های مختلف استفاده کنند! اون قدیم بود که فقط برا اینکه بازی ویژوالی خوب باشه فریم فدا میشد، حتی تو همون رزو استاندارد کلی کسری میداشتن!!! شما باید اینو در نظر بگیرید استدیو های مطرح بازیشون حداقل باید 1440p اجرا بشه، اونم شصت فریم، و برخی از مد های ری تریسینگ! حتی برخی استدیو ها مجبورن اپشن 120 فریم بزارن همه اینا به شدت منابع مصرف می کنه! حالا یک بازی فیزیکشم عالی باشه، باز منابع بیشتر لازمه! تغییر نسل فقط به معنی گرافیک ظاهری نیست، می تونه به لول دیزاین هم برگرده! وگرنه اگه قرار باشه طراحی مراحل عجیبی یک بازی نداشته باشه، بازی فوق خطی باشه! تایم بازی مثل برخی از بازی ها چهار پنج ساعت باشه، فیزیک نداشته باشه، و کلا جهان بازی زنده نباشه و صرفاهمه چی دکوری باشه، خیالتون رو راحت کنم، همین الان یک تیم بیست سی نفره هم می تونه با بودجه ای بالا، خروجی بهتر از خیلی از cg های سینمایی بده! ولی دیگه دوران این بازیا گذشته! چون فروش نمی کنه! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
PlayStation 5
اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft