ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
PlayStation 5
اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="kourooshkabir25" data-source="post: 5042987" data-attributes="member: 129591"><p>ساخت کنسول یه پروسه طولانی که در نهایت محدود به قیمت گذاری</p><p>سخت افزاری که در ابتدا شروع تحقیق و توسعه کنسول هدف گذاری می شه با سخت افزار کنسولی که عرضه می شه , کاملا متفاوت</p><p>اولین چیزی که در ساخت بازی مهم سخت افزار هدفی که قراره بازی اجرا کنه</p><p>PS4 قرار بود با 4 گیگ رم عرضه بشه ( هر گیگ رم GDDR5 در سال 2013 حدود 11 دلار بود ) تمام بازیساز ها هم بر طبق همین 4 گیگ VRAM کار می کردن</p><p><a href="https://www.videogamer.com/news/killzone-shadow-fall-ps4-demo-only-used-4gb-ram/">Killzone: Shadow Fall PS4 demo only used 4GB RAM</a></p><p style="text-align: left"><span style="font-size: 22px">“We were told <span style="color: rgb(226, 80, 65)">[PS4] was 4GB originally</span>,” Gilray told us, “<span style="color: rgb(26, 188, 156)">and we first knew it had 8GBs when Mark said at the event’s stage</span>, ‘And it has 8GB of memory.’ We’d had kits at that point for a good while</span></p><p></p><p>در نهایت در اخرین لحظات و ابتدای 2013 با اصرار مارک سرنی بزرگ , مدیران سونی قبول می کنن که رم کنسول به 8 ارتقا بدن (افزایش هزینه ساخت 44 دلار در هر کنسول رقم کمی نیست , حداقل در سال اول 600 میلیون دلار سود سونی کاهش داد )</p><p><span style="font-size: 15px">روند ساخت Rift Apart که تنها بازی نسل بعدی از سال 2018 شروع شده , PS5 سال 2018 یه کنسول دیگه بود </span></p><p><span style="font-size: 15px">احتمالا سال 2018 حداقل سرعت SSD حدود 3GB/S بوده و Insomniac هم بر اساس سرعت حداقلی بازی توسعه داده </span></p><p><span style="font-size: 15px">DEVKIT نهایی سال 2020 عرضه شده </span></p><p></p><p>سونی یه استاندارد برای کل نسل 9 ارائه داده</p><p>بازی های که ساخت اشون از 2020 و بر اساس DEVKIT نهایی شروع شده , قطعا با سرعت پایین تر از 5.5GB/S به مشکل می خورن</p><p></p><p><a href="https://www.playstationlifestyle.net/2020/11/11/insomniac-games-on-ps5-hardware/">Insomniac Says We're 'Scratching the Surface' of PS5 Hardware</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kourooshkabir25, post: 5042987, member: 129591"] ساخت کنسول یه پروسه طولانی که در نهایت محدود به قیمت گذاری سخت افزاری که در ابتدا شروع تحقیق و توسعه کنسول هدف گذاری می شه با سخت افزار کنسولی که عرضه می شه , کاملا متفاوت اولین چیزی که در ساخت بازی مهم سخت افزار هدفی که قراره بازی اجرا کنه PS4 قرار بود با 4 گیگ رم عرضه بشه ( هر گیگ رم GDDR5 در سال 2013 حدود 11 دلار بود ) تمام بازیساز ها هم بر طبق همین 4 گیگ VRAM کار می کردن [URL='https://www.videogamer.com/news/killzone-shadow-fall-ps4-demo-only-used-4gb-ram/']Killzone: Shadow Fall PS4 demo only used 4GB RAM[/URL] [LEFT][SIZE=6]“We were told [COLOR=rgb(226, 80, 65)][PS4] was 4GB originally[/COLOR],” Gilray told us, “[COLOR=rgb(26, 188, 156)]and we first knew it had 8GBs when Mark said at the event’s stage[/COLOR], ‘And it has 8GB of memory.’ We’d had kits at that point for a good while[/SIZE][/LEFT] در نهایت در اخرین لحظات و ابتدای 2013 با اصرار مارک سرنی بزرگ , مدیران سونی قبول می کنن که رم کنسول به 8 ارتقا بدن (افزایش هزینه ساخت 44 دلار در هر کنسول رقم کمی نیست , حداقل در سال اول 600 میلیون دلار سود سونی کاهش داد ) [SIZE=4]روند ساخت Rift Apart که تنها بازی نسل بعدی از سال 2018 شروع شده , PS5 سال 2018 یه کنسول دیگه بود احتمالا سال 2018 حداقل سرعت SSD حدود 3GB/S بوده و Insomniac هم بر اساس سرعت حداقلی بازی توسعه داده DEVKIT نهایی سال 2020 عرضه شده [/SIZE] سونی یه استاندارد برای کل نسل 9 ارائه داده بازی های که ساخت اشون از 2020 و بر اساس DEVKIT نهایی شروع شده , قطعا با سرعت پایین تر از 5.5GB/S به مشکل می خورن [URL='https://www.playstationlifestyle.net/2020/11/11/insomniac-games-on-ps5-hardware/']Insomniac Says We're 'Scratching the Surface' of PS5 Hardware[/URL] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
PlayStation 5
اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft