اطلاعات در مورد The Witcher 3 Wild Hunt: آب و هوا، هیولا و اژدها و ...

  • Thread starter Thread starter Gojira
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Gojira

Remembering
کاربر سایت
درE3 امسال ما به غرفه CD Projeckt دعوت شدیم تا The Witcher 3 Wild Hunt را ببینیم. و در این مدت توانستیم اطلاعاتی در مورد بازی از آنها بگیریم.

witcher-3-cover-image.jpg


The Witcher 3: Wild Hunt خیلی عالی به نظر می رسد. ولی من در مورد افت فریم ریت در تریلرتان نگرانم.

چون این بازی در سال 2014 عرضه می شود ما کمی وقت داریم تا مشکلات را حل کنیم. در حال حاظر توجه ما بیشتر به کیفیت بازی و ساختن آن است و در این راه Umbra بسیار به ما کمک کرده است. من زیاد وارد این بحث ها نمی شوم ولی Umbra به ما اجازه می دهد تا چیزهای که بازی کننده نمی بیند را پنهان کنیم. این قابلیت در موتور ما وجود دارد و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آن را بهتر کنیم.

Umbra یک انجین نوشته شده است یا خیر؟

تقریبا یک اضافه به موتور اصلی بازی است. ما RedEngine 3.0 را داریم و باهم مال خودمان است.

پس مثل Unreal Engine نیست که کمپانی ها آنرا لیسانس می کنند؟

نه Umbra یک کمپانی متفاوت است. من برنامه نویس نیستم و نمی توان به شما اطلاهات دقیق دهم و تنها چیزی که می توانم بگویم اینست که Umbra کیفیت موتور ما را بالاتر می برد. پس بله کیفیت فریم ریت در آینده بهتر می شود.

witcher-3_directX11.jpg


آیا PC لیدپلتفورم The Witcher 3 است؟

هدف ما تمام پلتفورم های High end است پس Xbox One، Ps4 و مطمئنا PCو ولی ما هیچ وقت ریشه های مان را فراموش نمی کنیم.(اشاره به PC).

پس نسخه PC به کنسول های دیگر پورت می شود؟

الان تمام چیزهای که می بینید روی PC اجرا شده ولی ما کیت های نسل بعد راهم داریم و می خواهیم یک تجربه با کیفیت عالی برای هر سه پلتفورم خلق کنیم. اگر شما مشخصات نسل بعد زا ببینید، می فهمید که هیچ چیزی نیست که ما را عقب نگه دارد. وقتی که ما درحال ساخت The Witcher 2 برروی Xbox 360 بودیم، خیلی .......

مشکل دار بود؟

مشکل دار نه، ما خیلی تلاش کردیم تا توانستیم آنرا بر روی کنسول این نسل اجرا کنیم، ولی الان ما واقعا هر کار که می خواهیم می توانیم انجام دهیم.

پس معماری ساده PC و سی پی یو Cell کنسول PS3 که خیلی پیچیده بود کار را برای سازندگان سخت کرده بود؟

دقیقا. من شخصا فکر می کنم با آمدن نسل جدید عرضه کردن بازی برای کنسول بسیار آسان تر می شود.

The-Witcher-3-Wild-Hunt-6.jpg


آیا شما احساس می کنید که بازی را در PS4 می توانید بهتر درست کنید چون 8GB GDRR5 دارد و ایکس باکس وان 8GB DDR3؟

همانطور که گفتم من برنامه ریز نیستم ولی وقتی در دفتر در موردش بحث می کردیم، من فکر نمی کنم که خیلی ازتفاوت قدرت در این دو استفاده می کنیم. ولی من هنوز مطمئن نیستم.

من خیلی جذب دینامیک آب و هوای The Witcher 3 شدم.

خوشتان آمد؟
هم خوشم امد و هم فکر کردم که خیلی جذاب است.

ما می خواستیم که بیشتر از یک شبیه سازی معمولی باشد و روی همه تاثیر بگذارد. ما می خواستیم مردم به آنها واکنش دهند. به خاطر اینکه بعضی اوقات باران می آید و هیچ اتفاقی نمی افتد.

در مورد هیولاها در بازی توضیح دهید.

بعضی از هیولاها شب خیز هستند و شما می توانید آنها را در شب بکشید. بعضی از آنها نیستند. این زمانی است که توانایی و مهارت های شما به کار می آید. من با چه هیولایی باید بجنگم؟ چه Potionـی بخورم تا آماده شم؟ اصلا الان باهاش بجنگم؟

احتمالا به موقعیت بازیکن در دنیا بستگی دارد؟

اوه بله. در این بازی بعضی از هیولاها هستند که شما فقط نمی توانید آنها را به راحتی در همه جای بازی پیدا کنید.هیولاهای ما شخصیت های متفاوتی دارند و هرکدام نیاز به روش مبارزه خاص دارند.

The-Witcher-3-Wild-Hunt-8.jpg


بهترین جایی که شما در دنیای The Witcher 3 خلق کردید کدام است؟

من روی خرابه ها خیلی کار کردم و خیلی برای من خوب بود. چون کوه ها و دره پشت آن است. البته من وارد جزئیات نمی شوم جون ممکن است برای شما اسپویل شود. ولی یک دره در آنجاست که یک رود ار آن خارج می شود و یک منظره بسیار زیبا می سازد.خرابه ها بالا هستند و شما دره ها را می توانید ببینید. حتی وقتی که شما در حال مبارزه هستید باز هم بر می گردید و آنرا نگاه می کنید.برای من تمام کوهها و... که آنجا هستند خیلی منطقه را جذاب می کند.

آیا ما در این بازی اژدها می بینیم؟

(می خندد) خودتان باید ببینید.

می دانم که گفتید بازی در سال 2014 عرضه می شود ولی می توانید فصل آنرا بگویید؟
نه من فقط می توانم بگویم که حتما سال 2014 عرضه می شود.

The-Witcher-3-Wild-Hunt-7.jpg


مقداری در مورد تفاوت موجودات داخل بازی برای ما توضیح دهید.

در بازی 80 نوع موجود مختلف وجود دارد که البته در کنار آن حیوانات عادی طبیعت مانند خرگوش,خرس یا گوزن نیز دیده می شود.

آیا می شود آنها را کشت؟

بله این کار امکان پذیر است.

-آیا این موجودات در بازی مفید و کارا نیز هستند یا تنها برای زیبایی اطراف وجود دارند؟
-
مشخصا هر کدام از آنها کاراییهایی متفاوتی خواهند داشت,بازیباز میتواند ساعتها به شکار پرداخته و آنها را به روستاییان بفروشد.همچنین شیطانی که قبلا به آن اشاره کردم در یک منطقه نخواهد ماند و برای شکار جابجا می شود بنابراین احتمال رویارویی بازیباز با آن نیز وجود دارد پس در هنگام شکار نیز احتمال شکار شدن بازیباز وجود خواهد داشت.در بازی موجوداتی زیادی وجود خواهند داشت مانند گرگینه ها و ما تا جایی که توانسته این جهان بازی را پر از انواع آنها قرار داده ایم.

در مورد خشونت بازی چه؟به خاطر دارم در شماره دوم امکان قطع کردن اعضای بدن وجود داشت,در شماره سوم هم این گونه خواهد بود؟

در بازی لحظات مشخصی وجود دارد که خشونت تا حد زیادی بالا می رود اما در حال حاضر امکان قطع کردن اعضا وجود ندارد شاید در آینده این امکان نیز اضافه شد. ما چیزی را به خاطر درجه بندی سنی بازی نیست که در نظر نگیریم، این بازی برای بزرگسالان و کسانی که میتوانند خشونت و روابط خاص را تحمل کنند ساخته می شود و ما قرار نیست راه و روشمان را عوض کنیم!

در حیقیقت اگر این کار را انجام دهید دیگر این بازی ویچر نخواهد بود . . .

دقیقا!دنیای ویچر جهانی فانتزی و تاریک است و ما قصد القای آن به مخاطب را داشته ایم و حالا هم قصد نداریم این هدف را تغییر دهیم.این چیزی است که ما به عنوان یه استدیو هستیم و انجام می دهیم، ما بازیهای نقش افرینی بزرگسالانه می سازیم و این کار را نیز ادامه خواهیم داد.

پس می گویید شاید در آینده بشود اعضای بدن را نیز قطع کرد؟؟

-شاید ولی در حال حاضر این بخش مورد تمرکز ما نیست,در حال حاضر تمرکز ما ساخت یک بازی بی نظیر هست!

نقشه ای برای عرضه نسخه بتا یا دمو دارید؟؟

تا جایی که من میدانم نه,اما ما برنامه open beta برای RedKits داریم,ابزاری برای ماد سازی در ویچر 2 و این برنامه ما در مورد بتا هست.در مورد ویچر 3 ما تسترهای مخصوص خودمان را داریم پس احتمالا نسخه ای بتا را عرضه نخواهیم کرد,هرچند دقیق نمیتوانم بگویم بله یا نه اما حدس میزنم این اتفاق نخواهد افتاد.متاسفم که شما و تمام کسانی که مشتاق تجربه هرچه زودتر این عنوان هستند را نا امید می کنم.

با تشکر خیلی ویژه از مجتبی جان (silent assassin) بابت کمک در ترجمه
 
آخرین ویرایش:
آیا شما احساس می کنید که بازی را در PS4 می توانید بهتر درست کنید چون 8GB GDRR5 دارد و ایکس باکس وان 8GB DDR3؟

همانطور که گفتم من برنامه ریز نیستم ولی وقتی در دفتر در موردش بحث می کردیم، من فکر نمی کنم که خیلی ازتفاوت قدرت در این دو استفاده می کنیم. ولی من هنوز مطمئن نیستم.

پس ايشون دارن صراحتا اععتراف ميكنن كه بين دو كنسول از نظر قدرت گرافيكي تفاوتهايي وجود داره اما مطمئن نيستند كه ميخوان از اين ظرفيت استفاده كنن آفرين خيلي جالبه.
 
پس ايشون دارن صراحتا اععتراف ميكنن كه بين دو كنسول از نظر قدرت گرافيكي تفاوتهايي وجود داره اما مطمئن نيستند كه ميخوان از اين ظرفيت استفاده كنن آفرين خيلي جالبه.

عوض نکنین بحثو جان مادرتون .

-------------

دارم دوباره ویچر 2 رو میرم ، انقد ای نبازی عالیه آدم نمی تونه چیزی بگه . نمی تونم اصلا برای ویچر 3 صبر کنم .
 
من نسخه 2 این بازیو تازه خریدم ...

خیلی بازی زیبا و درگیر کننده ایه !

ولی خداییش اگه نسخه 3 این عکسا باشه ، نسخه 2 هیچی نیست b-)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or