
CD Projekt RED سازنده The Witcher 3: Wild Hunt درباره ی Sign های جادویی گرالت ، دو حالت موضع گیری برای مبارزه و 96 انیمیشن جدید برای مبارزه بحث میکند:
Maciej Szcześnik طراح ارشد گیم در صحبت با ClickOne گفته : "در آغاز گرالت به پنج Sign دسترسی خواهد داشت و قادر به انتخاب از بینشان خواهد بود."
" البته فقط به همین جا ختم نمی شود و بازیکن در طول بازی خواهد توانست به دلخواه این تعداد را دو برابر کند. این ورژن های مختلف از جادو ها با پیشرفت شخصیت باز خواهند شد و تنها یه ورژن قوی تر از همان جادوها نیستند و دارای استفاده ای تاکتیکی مخصوصی خواهند بود."
" برای مثال Aard رو در نظر بگیرید. حالت اولیه این Sign با وارد کردن نیرویی ضربتی (توانایی حرکت اجسام با استفاده از قدرت روانی) باعث بیهوش شدن یا به زانو در آمدن دشمن میشه. با گذشت زمان و باز شدن ورژن دوم این Sign با فشار دادن و نگه داشتن دکمه مربوطه بازیکن میتونه موجی از شوک الکتریکی رو به سمت دشمنای اطرافش بفرسته و همچنین برای Sign های دیگه هم حالت دومی وجود خواهد داشت."
مثل نسخه ی قبل ، گرالت در حالت مبارزه با به کار گیری 96 انیشمن جدید ، موضع گیری های متعددی خواهد داشت و این در حالی ـه که QTE حذف شده. Szcześnik حالت مبارزه و رو در رویی با دشمن رو بازی رو شبیه Dark Souls خواند و بر این موضوع تاکید کرد: همانقدر که حمله کردن برای بقای شخصیت بازی لازم است به همان اندازه دفاع کردن نیز هست.
The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2014 برای PC ، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.
منبع